جاباما
۵۶۲۵
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

رازهاي خوش‌پوشي و تناسب اندام

آموزش شیک پوشی محمدرضا گلزار

واقعا نمي‌توان منكر خوش‌تيپي و خوش‌اندامي او شد؛ سوپراستار سينماي ايران، سال‌هاست به ظاهرش اهميت مي‌دهد و در كنار پوشش مناسبي كه دارد، به تناسب اندام و ورزش هم بسيار بها مي‌دهد.

آموزش شیک پوشی محمدرضا گلزار

آموزش شیک پوشی محمدرضا گلزار

واقعا نمي‌توان منكر خوش‌تيپي و خوش‌اندامي او شد؛ سوپراستار سينماي ايران، سال‌هاست به ظاهرش اهميت مي‌دهد و در كنار پوشش مناسبي كه دارد، به تناسب اندام و ورزش هم بسيار بها مي‌دهد. مي‌خواهيد شبيه او شويد؟ شايد حرف‌هايش كمك‌تان كرد.

او در گفت و گو با مجله زندگي ايراني مي‌گويد: «هميشه سعي كردم دقت زيادي در انتخاب لباس‌هايي كه مي‌پوشم داشته باشم. به نظرم ۳ عامل مهم در خوش‌تيپي فرد تاثير دارد؛ يكي خوش‌اندامي است، ديگري خوش‌سليقگي فرد در انتخاب لباس و عامل ديگر هم اين‌كه بدانيم در چه مكان و مراسمي از چه پوششي استفاده كنيم. شايد خيلي‌ها تصور كنند لازمه خوش‌پوشي، گران پوشيدن است! اما به نظر من اين تصور درست نيست و اصلا به آن اعتقادي ندارم. اگر متناسب با شرايط بپوشي، حتما خوش‌پوش به نظر مي‌رسي، بنابراين لازم نيست حتما هزينه زيادي براي خريد يك لباس صرف كني. شايد لباس‌گران خريدن باعث خوش‌تيپي شود، ولي لازمه‌اش نيست.

ممكن است يك لباس ساده كه به درستي انتخاب شده بتواند همان تيپي را براي شما به همراه داشته باشد كه با كلي هزينه براي خريد لباس گران آن اتفاق نيفتد. خيلي‌ها هستند كه با وجود گران خريدن هم خوش‌پوش نيستند! چون اطلاع درستي از نحوه هماهنگ‌كردن لباسي كه مي‌خرند، ندارند. در طول هفته خيلي ورزش مي‌كنم و سعي مي‌كنم از اين طريق تناسب اندام خودم را حفظ كنم. با وجود اين‌كه مشغله‌هايم زياد است، اما هيچ‌وقت ورزش كردن را ترك نكردم و سعي دارم با برنامه‌ريزي كه دارم، ورزش را در فهرست كارهاي روزانه‌ام قرار دهم. به نظرم علاوه بر لباس كه در خوش‌تيپ بودن يك فرد تاثير زيادي دارد، اندام و فيزيك هم عامل مهم ديگري است كه بايد به آن توجه شود.

من خودم ورزش‌هايي مثل بدنسازي را زيرنظر مربي‌ بدنسازي‌ام دنبال مي‌كنم. رژيم غذايي‌ام هم زيرنظر يك دكتر متخصص است. واليبال هم ورزشي است كه از نوجواني بازي مي‌كردم، اسكي را هم زمستان‌ها به صورت كاملا حرفه‌اي دنبال مي‌كنم. حفظ تناسب اندام و ورزش كردن به اين معني نيست كه همه مي‌خواهند در مسابقات فيتنس شركت كنند! اختصاص دادن چند دقيقه در طول روز‌، مي‌تواند اندامي متناسب را براي هر فردي به همراه داشته باشد. قرار نيست همه افراد هر ۶ روز هفته را در باشگاه‌ها بگذرانند، در خانه هم مي‌توانند با برنامه ورزش كنند و اندام مناسبي داشته باشند. اگر هم مي‌خواهند به باشگاه بروند، ۳ روز در هفته كافي است.

اندام متناسب مي‌تواند كمك دوچنداني به خوش‌پوشي هر فرد بكند البته اين نكته را هم بايد در نظر داشت كه در كنار ورزش، رژيم غذايي مناسب هم موثر است و كساني كه به دنبال اندامي متناسب هستند، بايد به اين نكته هم توجه داشته باشند. خودم هميشه به تغذيه‌ام اهميت مي‌دهم، مثلا سعي مي‌كنم شب‌ها برنج نخورم و به جايش غذاهاي سبك‌تر را در برنامه‌ غذايي‌ام داشته باشم. اگر سر فيلمبرداري نباشم هر روز به باشگاه مي‌روم تا بدنم روي فرم بماند. همه اين‌ها بيش از چند ساعت در روز وقت يك نفر را نمي‌گيرد، بنابراين بهانه‌اي وجود ندارد كه كسي بخواهد از ورزش فاصله بگيرد. ۱۰ دقيقه ورزش در طول روز به نظر من كافي است تا به اندامي مناسب برسيم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ghazal

      eyval dash fek nemikardam injori bashi

    • بدون نام

      ye nafar mitune dar morede varzesho tanasobe andam digarano dars bede ke ya elmesho dashte bashe ya khodesh in vijhegio dashte bashe! agar golzar tanasobe andam dare pas 60% mardom tanasobe andam daran!!!!! tanasobe andame be shekam nadashtan nist!!!! hamahangie form azulat ba hamdige mishe tanasobe andam. hala aghaye golzar ye azoleye mosbat o hamahang tu badanesh dare????! mardometemad be nafse kazeb peida kardan!!!!!!!!!!!

    • مهسا

      بابا خوشگله همرو گذاشتی تو جیبت

    • ارش

      عالی

    • ارش

      گلزارعشق منه

    • Ava....m,r,g

      بابا هوشگله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج