۵۶۳۴۶۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خرید فیلمی با الهام از نمایشنامه چایکفسکی

بازیگری که یک نامزدی اسکار دارد و با جدیدترین اسپین‌آف «جنگ ستارگان» در باکس‌آفیس خوش درخشید، حالا در مرکز یک پروژه بزرگ دیگر هالیوودی قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر: بازیگری که یک نامزدی اسکار دارد و با جدیدترین اسپین‌آف «جنگ ستارگان» در باکس‌آفیس خوش درخشید، حالا در مرکز یک پروژه بزرگ دیگر هالیوودی قرار گرفته است.

به نقل از هالیوود ریپورتر، پروژه‌ای داغ با حضور فلیسیتی جونز ستاره فیلم «سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» که در تعطیلات جشن‌های چهارم جولای در هالیوود مطرح شد، توانسته پیشنهادهای زیادی از استودیوها دریافت کند.
خرید فیلمی با الهام از نمایشنامه چایکفسکی

این پروژه که توسط کریستینا اندرسون سازنده «کاترین کبیر» مطرح شده از داستان کلاسیک باله «دریاچه قو» الهام می‌گیرد. قرار است جونز ستاره این فیلم باشد و لوکا گوآدانینو کارگردان «من را با اسم خودت صدا کن» روی صندلی کارگردانی آن بنشیند.

منابع آگاه می‌گویند چند استودیوی بزرگ از جمله یونیورسال، پارامونت و ترای‌استار در حال مزایده و مذاکره برای خریدن آن هستند و چند کمپانی تهیه دیگر هم به آن علاقه نشان داده‌اند. کمپانی مَندِویل پروداکشنز مسئولیت تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

«دریاچه قو» که توسط پیوتر ایلیچ چایکفسکی ساخته شده، یکی از محبوب‌ترین باله‌های تاریخ جهان است که داستانش حول محور شخصیت اودت می‌گذرد، شاهزاده‌ خانمی که به خاطر نفرین یک ساحره بدطینت تبدیل به یک قو می‌شود. فیلم تریلر سال ۲۰۱۰ دارن آرونفسکی یعنی «قوی سیاه» هم از همین نمایشنامه به عنوان منبع الهام داستانش استفاده می‌کرد، اما خط داستانی باله کلاسیک را دنبال نمی‌کرد. این بازتعریف جدید هم یک باله نخواهد بود، بلکه فیلمی بلاکباستری است در مورد داستانی که در باله تعریف می‌شود.

اندرسون فیلمنامه «کاترین کبیر»‌ را نوشت که شماره یک لیست سیاه فیلمنامه‌های سا ل ۲۰۱۴ بود. او در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه سریال لیمیتد «خانم همینگوی» برای جود لاو در آمازون است و اخیرا پروژه‌هایی مثل «کیف» برای گرِگ برلانتی و کیسی افلک در پارامونت، «نامرئی‌بودن» برای برادران وارنر و «زندگی و مرگ در عدن» را برای اریک نیومن و استودیوکانال نوشته است. او همچنین یکی از تهیه‌کنندگان مشاور در سریال جدید تی‌ان‌تی با عنوان «پزشک دیوانگان» است.

جونز اخیرا در فیلم‌های «سرکش» که اسپین‌آف «جنگ ستارگان» بود، درام «هیولایی فرامی‌خواند» و «دوزخ» مقابل تام هنکس بازی کرده است. او پیش از این به خاطر کارش در «تئوری همه‌چیز» نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

در آخرین فیلم گوآدانینو یعنی «من را با اسمت خودت صدا کن» آرمی همر نقش‌آفرینی می‌کرد که یکی از فیلم‌های محبوب ساندنس امسال بود و قرار است روز بیست‌وچهارم نوامبر توسط سونی پیکچرز کلاسیکس منتشر شود. این کارگردان همچنین در مراحل پس‌ازتهیه فیلم تریلر فانتزی وحشت «Suspiria» است که کلویی گریس مورتز و تیلدا سویینتون در آن بازی می‌کنند. علاوه بر این، او قرار است فیلم درام «ریو»‌ را هم کارگردانی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج