۵۶۳۷۶۰
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

ایرپادهای بی سیم، دوست داشتنی های بی دردسر

بیایید با این حقیقت رو به رو شویم که مهم نیست کیفیت صدای این تجهیزات تا چه اندازه علی است. مهم این است که همه ما زا بازکردن گره سیم های ایرپاد و هدفون های مورد علاقه خود خسته شده ایم.

هفته نامه جامعه پویا: بیایید با این حقیقت رو به رو شویم که مهم نیست کیفیت صدای این تجهیزات تا چه اندازه علی است. مهم این است که همه ما زا بازکردن گره سیم های ایرپاد و هدفون های مورد علاقه خود خسته شده ایم. خوشبختانه، هر اندازه که شنوندگان بیشتر و بیشتری نبود جَک اتصال را می پذیرند، تعداد بیشتری از شرکت ها به سوی بی سیم شدن دستگاه هایشان می روند.

بهترین ایرپادهای کاملا بی سیم، شنوندگان را به سمت آینده ای بدون سیم می برند که همه ما آرزوی آن را داریم. تا اینجای کار، این گونه رو به رشد هم از سهم تولیدات با عملکرد ضعیف بی نصیب نبوده است، چه عمر باتری آن کوتاه باشد یا این که صدای آن یا اتصالش ضعیف باشد و شاید ایرپادهای معیوبی وجود داشته باشد که بخواهید از آنها اجتناب کنید.

اگر بخواهیم کاملا صادق باشیم، عمیقا معتقدیم کسانی که مایل به استفاده از یک کابل پین ایرپادهای خود هستند، با استفاده از سبک هاله ای و هدفون بلوتوثی با پولی بسیار کمتر عملکرد بهتری دریافت خواهندکرد؛ یعنی اگر شما آماده باشید برای مجموعه ای از ایرپادهای کاملا بی سیم و بخواهید سیم ها را رها کنید- و درواقع تمامی سیم ها را- ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در اینجا چندین نمونه از بهترین ایرپادهای کاملا بی سیم وجود دارد، از ایرپادهای ورزشی ضدعرق تا ایرپادهای ساده توگوشی. برای گزینه های دیگر، فهرست های ما از بهترین هدفون های با قابلیت حذف صدای اضافی و بهترین هدفون های بلوتوثی را بررسی کنید.

بهترین تقویت صدای هرروزه

چرا باید آن را بخرید: شما به دنبال این هستید که صداهای جهان اطراف خود را تقویت یا اصلاح کنید و در حالی که این کار را انجام می دهید، آسوده خاطر باشد.

برای چه کسانی است: افرادی که دچار مشکل شنوایی هستند یا کسانی که نیازهای شنوایی خاص دیگری دارند.

چقدر هزینه دارد: 200 دلار

ایرپادهای بی سیم، دوست داشتنی های بی دردسر
چرا «نوهیرا آی کیوبادز» را انتخاب کردیم: مطمئنا نوهیرا آی کیوبادز آهنگ های مورد علاقه شما را پخش خواهندکرد، البته هدف اصلی آنها کمک به کسانی است که در شنیدن مشکل دارند تا صداهای محیط را کنترل کنند و توانایی سخن گفتن خود را بهبود ببخشند و در مجموع، صداهای مفهوم دار محیط را برای آنها تقویت کند. کار نوهیرا در جدا کردن کلمات از سر و صدای پس زمینه بسیار عالی است و موقعیت های دشوار شنوایی را به محیط های آسانی برای گوش دادن تبدیل می کند- همه این کار را با کمک یک نرم افزار بسیار عمیق (اما شگفت آور بصری) انجام می دهد.

برخلاف برخی از رقبا در دسته ابزارهای پوشیدنی، آنها همچنین عمر باتری شگفت انگیزی دارند که با هر بار تقویت شارژ، در حدود سه ساعت و نیم موسیقی پخش می کنند. عملکرد صوتی آن نیز نسبتا چشمگیر است و بهتر از همه این است که آنها بسیار کارآمدند و به شنوندگان اتصالی پایدار ارائه می دهند. آی کیوبادز همچنین از راحت ترین ایرپادهای کاملا بی سیم است که ما تاکنون آزمایش کرده ایم که آنها را برای تلاش های طولانی تر شنیدن موسیقی در دنیای واقعی مناسب می کند.

بهترین گزینه باری سفرهای طولانی

چرا باید آن را بخرید: آنها قابل اعتماد و با کاربری فوق العاده هستند و صدایشان به اندازه کافی خوب است که ارتقای هوشمندانه ایرپادهای اپل محسوب شود.

برای چه کسانی است: مریدان اپل و کسانی که دوست دارند از تلفن خود منحرف شوند

چقدر هزینه دارد: 159 دلار

ایرپادهای بی سیم، دوست داشتنی های بی دردسر
چرا «ایرپاد اپل» را انتخاب کردیم: ایرپادهای شناخته شده سفیدرنگ اپل برای مدتی طولانی مایه عذاب شنوندگان فایل های اپل بودند. تیوب هایی که برای همه یک اندازه دارند، برخی مواقع به سختی در گوش های شما جای می گیرند و کیفیت صدا در بهترین حالت خود، متوسط است؛ اما با استفاده از این ایرپادها، این شرکت ارتقای درخور توجهی داشته است. در حالی که صدا هنوز هم نسبتا خش دار است، ایرپادها صداهای بهتری را نسبت به همتایان سیمی خود به رخ می کشند و همچنین چندین ویژگی مفید دارند که همواره به کار می آید (این در دنیای کاملا بی سیم امر نادری است).

طرفداران اپل قدردان اتصالات سیری، کنترل های لمس بصری و شتاب سنج هایی که تشخیص می دهند ایرپادها چه زمانی داخل و خارج می شوند تا موسیقی را به صورت خودکار پخش و متوقف کنند، هستند. آنها با هر بار شارژ شدن (درست مثل بهترین نمونه های این ابزار) می توانند پنج ساعت مداوم موسیقی پخش کنند و تا فاصله ۳۰ متری بدون مشکل کار می کنند.
علاوه بر این، ایرپادها یک جعبه شارژ با طراحی مناسب برای ۲۴ ساعت زمان پخش در هنگام حرکت دارند و برای برقراری یا دریافت تماس تلفنی هم خوب کار می کنند. ایرپادها به طور مستقل کار می کنند؛ بنابراین در حالی که یکی از اعضای سرویس مخفی به نظر می رسید، می توانید تلفن ها را پاسخ دهید! اگر ظاهر گلفی آنها برای شما آزاردهنده نیست و می توانید آنها را در گوش خود تنظیم کنید، ایرپادهای اپل ارزش یک بررسی دقیق را دارند.

انتخاب اول ما

چرا باید آن را بخرید: زیبا به نظر می رسند، صدایی عالی دارند و همیشه به همان اندازه که باید کار می کنند.

برای چه کسانی است: کسانی که به دنبال لذت ساده صدای عالی و بدون دردسر هستند.

چقدر هزینه دارد: 149 دلار

ایرپادهای بی سیم، دوست داشتنی های بی دردسر
چرا این هدفون را انتخاب کردیم: مطمئنا استارت آپ آلمانی بَرگی، هنگامی که نسل دوم ایرپادهای کاملا بی سیم خود را «هدفون» نام گذاری کرد، کمی غرور از خود به نمایش گذاشت؛ اما تا جایی که به ما مربوط است، این موضوع تقریبا تنها نقص این ایرپادهای عالی است. جایی که اولین محصول شرکت، یعنی «دش»، با شکست رو به رو شد، این هدفون موفق شد. هدفون با ظاهر خوب، عمر باتری عالی و صدایی تاثیرگذار به جای اینکه پر از ویژگی ها و گزینه های مختلف باشد که نتوان آنها را رمزگشایی کرد، ابزارهای ساده ای هستند که به راحتی از آنها استفاده می شود.

هم زمان که موسیقی جریان دارد، هدفون می توان تماس های تلفنی را نیز مدیریت کند و به شما اجازه می دهد پخش موسیقی را کنترل کنید و حتی از طریق دکمه های کوچک روی خود ایرپادها، به دستیار دیجیتالی تلفن خود دسترسی داشته باشید. مانند بسیاری از هدفون های مقرون به صرفه، زمانی نیز که این ایرپادها را وارد گوش خود می کنید شروع به نواختن موسیقی می کنند و زمانی که آنها را از گوش خود بیرون می آورید، موسیقی را متوقف می کنند.

تنها چیزی که جای آن در این بسته خالی است، یک شارژر قابل حمل است. با این حال با توجه به اینکه هر بار شارژ کردن، قابلیت پخش شش ساعته خواهدداشت، این موضوع نباید برای هیچ کس مشکلی ایجاد کند، مگر کسانی که بی برو برگرد شنونده هر روزه هستند.

این ایرپاد همچنین یک انتخاب عالی برای کسانی است که به تازگی کار با ابزارهای بی سیم را شروع کرده اند. آنها برای استفاده مفیدند و اگر شما نگران از دست دادن یک قطعه آن هستید، می توانید یک بسته سه تایی از وب سایت برَگی خریداری کنید، برای اینکه آنها را محکم کنار هم نگه دارد تا هر زمان ک خواستید آنها را بیرون بیاورید. بهتر از همه قیمت آنهاست. با پرداخت فقط ۱۵۰ دلار، ایرپادهای هدفون، یک معامله سودبخش هستند که هر چیزی را که شما بخواهید عرضه می کنند و هر چیزی را که نمی خواهید عرضه نمی کنند!

بهترین ایرپادهای چیپ سیت

چرا باید آن را بخرید: آنها عملکرد صوتی راحت، امن و قابل قبولی را با قیمتی بسیار پایین ارائه می دهند.

برای چه کسانی است: کسانی که می خواهند هدفون بدون سیم داشته باشند؛ اما نمی خواهند هزینه زیادی بپردازند.

چقدر هزینه دارد: 50 دلار

ایرپادهای بی سیم، دوست داشتنی های بی دردسر
چرا «اکجیو آ.اچ.تی» را انتخاب کردیم: این ایرپادها فریبنده ترین یا ماندگارترین گزینه های بازار نیستند؛ اما با هزینه ای کمتر از 50 دلار، «اکجیو آواچ.تی 1» کاری را انجام می دهد که بسیاری از ایرپادهای کاملا بی سیم مقرون به صرفه انجام نمی دهند؛ آنها حقیقتا کار می کنند و در کار خود هم واقعا خوب هستند. قلاب هوشمندانه ای که بالای گوش قرار دارد، این ایرپادهای ضدعرق را در طول تمرین، به صورت ایمن روی گوش هایتان نگه می دارد، در حالی که صدا و پخش موسیقی را می توان از طریق یک سری از دکمه های سه تایی که روی هر یک از ایرپادها قرار دارد، کنترل کند.

جفت شدن با پخش کننده ساده و اتصال آن ثابت است و در چهار تا پنج ساعت، عمر باتری با بهترین ایردپادهای کوچک حفظ می شود. با وجود اینکه این ایرپادها شارژر قابل حمل ندارند، یک بسته قابل حمل دستی دارند و زمانی که صدای مونو داشته باشید، حتی می توانید یکی از ایرپادها را به آن متصل کنید. اگر می خواهید هدفون بدون سیم داشته باشید؛ اما آن اندازه پول ندارید که یک ایرپاد کوچک تر و گران تر انتخاب کنید، آ.اچ.تی ۱ بهترین گزینه است که حتی اگر شما هم یک جا بند نباشید، آنها ثابت خواهندبود.

بهترین برای ورزش

چرا باید آن را بخرید: شما ایرپادهای کاملا بی سیمی می خواهید که همان اندازه که شما به عرق کردن علاقه دارید، آنها هم علاقه داشته باشند!

برای چه کسانی است: کسانی که شیوه زندگی فعالی دارند که به ایرپادهایی نیاز دارد که ثابت بماند، پا به پای تکنولوژی بیاید و به پخش موسیقی ادامه دهد.

چقدر هزینه دارد: 200 تا 250 دلار

ایرپادهای بی سیم، دوست داشتنی های بی دردسر
چرا ما «الیت اسپرت جبرا» را انتخاب کردیم: جبرا برخی از بهترین عناصر دلچسب ایرپادهای ورزشی خود را با هدفون های الیت اسپرت خود به دنیای کاملا بی سیم اضافه کرده و با این کار به شیفتگان تناسب اندام، چیز جدیدی برای تف کردن داده است! علاوه بر ضدعرق و ضدآب بودن- این ایرپاد قادر خواهدبود در آب کم عمق تا 30 دقیقه غوطه ور بماند- هدفون های الیت اسپرت مانیتور ضربان قلب هم دارند که به شنوندگان کمک می کند در تمرین های شدید، علائم حیاتی خود را پیگیری کنند.

نکته ای که شاید مهم تر از همه باشد، این است که ایرپادها انواع مختلفی از سری گوشی و متصل کننده های پشتیبان دارند که به شما این امکان را می دهد تا آن را مناسب خود تنظیم کنید و مطمئن شوید در حین ورزش تکان نخواهدخورد و از گوشتان در نخواهدآمد.

گذشته از سالن ورزشی، خریداران بالقوه خوشحال خواهندشد که بدانند الیت اسپرت کیفیت صدایی استوار را با باس کم ارائه می دهد که به شما کمک می کند زمانی که برای مسابقات نیمه ماراتن یا رویداد کراس فیت تمرین می کنید، موسیقی راکتان را بلندتر گوش دهید.

منبع: digitaltrends
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه دلار چیه به تومان بنویسید اه

    • سیامک

      چیزی حدود یه میلیون هم میخواد واسه ایر پاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج