جاباما
۵۶۳۷۶۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

نیاز خراسان رضوی به ۳ هزار تخت بیمارستانی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هنوز به سه هزار تخت دیگر نیاز داریم.

خبرگزاری ایسنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هنوز به سه هزار تخت دیگر نیاز داریم.

به گزارش ایسنا، شاپور بدیعی‌اول در حاشیه سفر خود به کاشمر در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه همزمان با اجرای برنامه تحول سلامت در کشور دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اقدامات بسیار مهم و بزرگی را انجام داده است، افزود: با اقدامات و حمایت‌های انجام شده به تخت‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از هزار و ۲۰۰ تخت افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هنوز به سه هزار تخت دیگر نیاز داریم، افزود: این کمبودها شامل شهرهای کاشمر، خلیل آباد و بردسکن نمی شود چون از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند.

بدیعی‌اول با بیان اینکه هرچند این شهرها جزء مناطق برخوردار ما هستند اما تا افق ۱۴۰۴ به فکر افزایش و تقویت این تعداد هستیم، از بازسازی ۵۰ درصد بیمارستان قائم مشهد خبر داد و افزود: ساخت بیمارستان جدید هاشمی نژاد با سرعت در حال پیشرفت است.

وی با اعلام اینکه انقلاب بزرگی در درمان کشور و دانشگاه علوم پزشکی مشهد اتفاق افتاده است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای ابنیه‌ها و ساختمان‌های تاریخی و قدیمی بسیار زیادی به صورت بیمارستان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان امام رضا با ۸۳ سال قدمت، بیمارستان شریعتی با بیش از ۶۰ سال قدمت و بیمارستان قائم با ۵۰ سال قدمت به عنوان مهمترین بیمارستانهای فرسوده نام برد و اظهار کرد: در حالی که مشهد به عنوان مرکز ارجاعی بزرگ در منطقه شرق کشور هست و از قسمت های مختلف کشور به مشهد ارجاع می‌شوند اما خدمات در این فضاهای فرسوده ارائه می‌شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه با راه‌اندازی مرکز شیمی درمانی و مرکز بخش دیالیز بخش خصوصی در کاشمر و راه اندازی بیمارستان خلیل آباد بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد، عنوان کرد: اکنون بیش از ۶۰ متخصص در کاشمر مستقر هستند.

بدیعی‌اول با بیان اینکه این اقدامات نشان می‌دهد که دولت برای ارائه خدمات مطلوب در حوزه بهداشت و درمان زحمات بسیار زیادی متقبل است، گفت: با اقدمات انجام شده تحول خوبی در حوزه زیرساخت‌ها، نرم افزارها، سخت افزارها و نیروی انسانی شاهد هستیم.

وی این اقدامات را نوید بخش انسان سالم توسعه پایدار دانست و افزود: بخش بهداشت و درمان توانست به وظایف خود به خوبی عمل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      بهتر است جای نگرانی از کنسرت به فکر سلامت مردم باشند!

    • بدون نام

      رئیسی کجایی؟ دقیقاً کجایی؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج