۵۶۳۸۰۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترامپ: نمایندگان جرات ترک کنگره را ندارند

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه گفت که باور نمی کنم کنگره تا قبل از تعطیلات تابستانی، لایحه جدید بیمه درمانی آمریکا را تصویب نکند.

خبرگزاری ایرنا: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه گفت که باور نمی کنم کنگره تا قبل از تعطیلات تابستانی، لایحه جدید بیمه درمانی آمریکا را تصویب نکند.

وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: نمی توانم تصور کنم که (اعضای) کنگره جرات کند بدون تصویب کامل یک لایحه جدید و عالی در زمینه بیمه درمانی، واشنگتن را ترک کند و آماده برای رفتن باشد.

روند لغو یا جایگزینی طرح بیمه درمانی دوره باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا موسوم به «اوباماکر» در حال حاضر در سنا مسکوت مانده است، زیرا رهبران حزب جمهوریخواه نسخه جدید این طرح را در دست بررسی دارند.

شماری از سناتورهای جمهوریخواه آمریکا، پیش نویس اولیه این لایحه قانونی را رد کردند و این امر، میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا را بر آن داشت رای گیری در مورد آن را به تعویق اندازد.

سناتورهای جمهوری خواه گفته اند: لغو تعطیلات تابستانی کنگره را بررسی می کنند تا لایحه جایگزین اوباماکر را به سرانجام برسانند و لوایح دیگر همچون اصلاحات مالیاتی و بودجه را تصویب کنند.

ترامپ امروز (دوشنبه) چند توییت منتشر کرد که در یکی از آنها از جیمز کومی مدیر سابق پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) انتقاد کرد.

نشریه هیل پیش تر نوشت: یادداشت های خصوصی کومی در مورد مکالماتش با ترامپ حاوی اطلاعات محرمانه بوده است و همین امر خشم رئیس جمهوری آمریکا را برانگیخته است تا جایی که توییت کرد: جیمز کومی اطلاعات طبقه بندی شده را در اختیار رسانه ها گذاشت. اقدامی به شدت غیرقانونی.

مقام های مطلع از یادداشت های کومی به نشریه هیل گفتند: بیش از نیمی از این اسناد حاوی اطلاعات محرمانه بوده و این احتمال را مطرح می کند که کومی مقررات اف بی آی را زیر پا گذاشته و پروتکل امنیتی را در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا نادیده گرفته باشد.

از سویی، کومی با اشاره به اینکه گمان می کرده یادداشت های شخصی اش غیرمحرمانه بوده، گفته احتمالا یک یا دو سند در یادداشت های وی دارای مطالب طبقه بندی شده بوده است.

اطلاعات مربوط به دولت ترامپ چند بار به رسانه ها درز کرده است و رئیس جمهوری آمریکا و مشاوران وی، افرادی را که باعث و بانی این کار بوده اند، مورد خشم و اعتراض قرار داده اند.
ترامپ چندی پیش در توییتی اعلام کرد که به باور وی، اطلاعاتی که از کاخ سفید بیرون می آید، دروغ های ساخته و پرداخته رسانه های دروغ پرداز است.

رئیس جمهوری آمریکا روز جاری در توییت دیگری با دفاع از تصمیم خود برای نشاندن ایوانکا دخترش بر روی صندلی اش در جریان اجلاس گروه ۲۰ در هامبورگ آلمان، نوشت: وقتی اتاق کنفرانس را برای دیدارهای کوتاهی با (مقام های) ژاپن و کشورهای دیگر ترک کردم، از ایوانکا خواستم روی صندلی بنشیند. خیلی استاندارد است. آنگلا مرکل (صدراعظم آلمان) موافقت کرد.

تکیه ایوانکا ترامپ بر کرسی پدرش در اجلاس گروه 20، انتقاد برخی مقام های آمریکایی از جمله مشاوران باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا را برانگیخت.

اما صدراعظم آلمان از این حرکت دفاع کرد و گفت که بر عهده کشورهاست که تعیین کنند چه کسی نماینده آنها باشد.

ترامپ در توییت دیگری در همین رابطه یادآور شد: اگر هیلاری کلینتون (رقیب ترامپ در انتخابات 2016) و مادر چلسی کلینتون، از دخترش می خواست که روی صندلی وی بنشیند، رسانه های 'اخبار جعلی' وی را به سوی ریاست جمهوری هل می دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج