۵۶۳۹۴۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

اتهام سنگين مايلي‌کهن به بازيکنان تيم اميد

محمد مايلي‌کهن که بارها با صحبت‌هايش جنجال زيادي در فوتبال ايران به وجود آورده، جديدا اظهارنظراتي داشته که بار حقوقي دارد؛

روزنامه شرق: محمد مايلي‌کهن که بارها با صحبت‌هايش جنجال زيادي در فوتبال ايران به وجود آورده، جديدا اظهارنظراتي داشته که بار حقوقي دارد؛ او که مدعي است «تريبون» در اختيار ندارد، در مصاحبه‌اي تقريبا بلند با «خبر ورزشي» به کارلوس کي‌روش، سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران تاخته و علاوه بر زيرسؤال‌بردن کارنامه کي‌روش مباحثي را هم مطرح کرده که در نوع خودش عجيب است؛ او با بيان اينکه «کي‌روش به دنبال نابودکردن فوتبال داخلي ماست»، مي‌گويد اين مربي به بازيکنان ايراني پيشنهاد مي‌دهد ليگ ايران را ترک کنند وگرنه شانسي براي بازي‌کردن در تيم ملي ندارند.
او در جايي ديگر از صحبت‌هايش هم به اين موضوع اشاره کرده که «کي‌روش به دليل اختلافي که با برانکو دارد مي‌خواهد پرسپوليس را متلاشي کند». با‌اين‌حال بخش اصلي صحبت‌هاي مايلي‌کهن که مي‌تواند موضوع مهمي را در دلش داشته باشد، مربوط به «ادعاي کم‌فروشي بازيکنان تيم ملي اميد» در راه رسيدن به المپيک است. ماجراي تيم ملي المپيک ايران هم نياز به گريزي سريع دارد؛ فدراسيون فوتبال ايران و شخص علي کفاشيان ابتدا حبيب کاشاني را به عنوان مدير تيم اميد و سپس محمد مايلي‌کهن را به عنوان مدير فني تيم ملي اميد ايران انتخاب کردند. همکاري اين دو با محمد خاکپور به عنوان سرمربي تيم ملي اميد هم راه به جايي پيدا نکرد تا براي چندمين‌بار متوالي ايران از صعود به بازي‌هاي فوتبال المپيک بازماند. حالا اما مايلي‌کهن که به عنوان مدير فني روي نيمکت مي‌نشست، مي‌گويد «صراحتا مي‌گويم کي‌روش مانع حضور تيم ملي اميد ايران در المپيک شد»! دليل اين ادعا هم اين است که به نظر مايلي‌کهن «عده‌اي از بازيکنان تيم ملي اميد به‌خاطر کي‌روش کم‌فروشي کرده‌اند». مايلي‌کهن در اين مورد مي‌گويد: «اصلا (کي‌روش) براي چه بلند شد و آمد دوحه! متأسفانه در آن بازي‌ها چند بازيکن تيم اميد به خاطر کي‌روش کم‌فروشي کردند. از آنها نام نمي‌برم ولي الان ديگر بايد مسئله را علني مي‌کردم». بحث «کم‌فروشي» در فوتبال ايران مورد تازه‌اي نيست ولي در اين مورد ويژه جاي تأمل دارد؛ در آن برهه شش بازيکن در تيم ملي اميد بوده‌اند که به طور مشترک هم در فهرست کي‌روش قرار داشتند و هم در تيم اميد: مهدي ترابي، ميلاد محمدي، محمدرضا اخباري، احسان پهلوان، علي کريمي و کنعاني‌زادگان. مايلي‌کهن فعلا با اين ادعا بازيکنان خاطي را زير سؤال برده که مي‌تواند بار حقوقي خاصي هم در پي داشته باشد. مايلي‌کهن همواره صحبت‌هاي تندي عليه کي‌روش انجام مي‌داد اما اين اظهارنظر يک تفاوت بزرگ دارد، او به عنوان مسئول تيم اميد اتهام تباني به کي‌روش و چند ملي‌پوش وارد کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من پشت تو هستم مایلی,,,
      فوتبال کثیف شده,خداداد هم حرفهای بجایی زد

    • امین

      باز بیکار شدی مایل به باد

    • بدون نام

      خدا شاهده اگه جای بازیکنای امید بودم حتما ازش شکایت میکردم و تا به زندان نمینداختمش ول کن نبودم
      این سری هم اگه کل مردم ایران طومار بدن آقا اینو بیار بیرون ول کن ماجرا نبودم
      حیف حیف که من جای یکی از این بنده خدا ها نیستم
      مایلی کوهن مریض روانی هست
      بیکار میشه دنبال پاچه گرفتن کیروش میره

    • بدون نام

      مایلی کهن با۵ملیاردعرض نداشت تیم امیدوالمپیکی کنه لطفاازفوتبال برو به کیروشم گیرنده بدترخراب میشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج