۵۶۳۹۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اشتیاق جرمی رنر برای همکاری دوباره با شریدان

بازیگر فیلم های اکشن بزرگی مثل «ماموریت غیرممکن» و «انتقام جویان» می گوید دوست دارد از این به بعد بیشتر به خاطر درام های شخصیت محور شناخته شود.

روزنامه بانی فیلم: بازیگر فیلم های اکشن بزرگی مثل «ماموریت غیرممکن» و «انتقام جویان» می گوید دوست دارد از این به بعد بیشتر به خاطر درام های شخصیت محور شناخته شود.
به نقل از ورایتی، جرمی رنر در فستیوال فیلم کارلووی واری گفت امیدوار است بتواند فیلم های با گستره کوچک تر و شخصی تری مثل «رودخانه باد» بسازد. این فستیوال روز شنبه از این بازیگر با جایزه ریاست خود تقدیر کرد و پیش از آن فیلم «رودخانه باد» را هم به نمایش گذاشت.
اشتیاق جرمی رنر برای همکاری دوباره با شریدان
رنر کارگردان این فیلم تریلر که داستانش در طبیعت وحشی به وقوع می پیوندد یعنی تیلور شریدان را «خیلی خیلی باهوش» خواند و اضافه کرد که امیدوار است بتواند دوباره با او کار کند. او گفت: «او از آن نوع آدم هایی است که روی کارش تمرکز می کند و فقط می گوید کار باید تمام شود. ممکن است تا حدودی شبیه به یک کابوی باشد، اما هوش و ذکاوت فوق العاده ای دارد.»
رنر می گوید وقتی شریدان فیلم بعدی اش را بسازد، «امیدوارم من هم در آن باشم. به نسبت کسی که نخستین فیلم سینمایی اش را می سازد، او یک فیلمنامه نویس فوق العاده هم هست.»
رنر همچنین در مورد نمایش «رودخانه باد» از جوامع بومی آمریکایی صحبت کرد که مشخصا نشان می دهد آن ها در تضاد با دولت فدرال هستند، آن هم در حالیکه شخصیت مامور اف بی آی الیزابت اولسن مشغول تحقیق و بررسی در مورد یک پرونده قتل به شدت سنگین و خونین در یکی از محدوده های بومی ها در وایومینگ است. با این حال، او اضافه کرد که این فیلم قصد ندارد خودش را به عنوان یک بیانیه ای انتقادی قوی علیه دولت ترامپ به تصویر بکشد.
رنر گفت: «این مسئله چیزی است که ما در حال حاضر در رسانه ها در مورد آن صحبت می کنیم. با این حال، ما فقط مشغول فیلمبرداری یک فیلم درام شخصیتی در یک منطقه بومی در مورد جامعه ای بومی مثل دیگر جوامع این چنینی بودیم.»
او گفت جاذبه فیلم برایش در این بود که فیلمنامه خیلی جالبی داشت و نقش خودش در قالب یک شکارچی که تبدیل به بازرس و محقق می شود، جذاب بود. در درام هایی که داستان سرایی قوی دارند و حول محور شخصیت ها می چرخند، چیزهای زیادی وجود دارد که آدم را جذب می کند.»
با وجود اینکه رنر بیشتر از هر چیز دیگر به عنوان یک چهره فیلم های اکشن بزرگ شناخته شده است و تا به حال در «ماموریت غیرممکن»، فرنچایز «انتقام جویان» و «جیسون بورن» نقش آفرینی کرده، او می گوید: «دارم الان سعی می کنم بیشتر در فیلم هایی بازی کنم و به خاطر پروژه هایی شناخته بشوم که اکشن نیستند.»
فیلم های درام کوچکتر که نکته های مشابه بیشتری با «گنجه رنج» دارند، یعنی فیلم سال ۲۰۰۸ که او در آن معروف شد و نقش یک متخصص جوخه خنثی سازی بمب در عراق را بازی می کرد، «آن فیلم هایی هستند که من می دانم چطور باید در آن ها بازی کنم و عاشق بازی کردن در آن ها هستم و حس چالش برانگیزی برایم دارند. آن ها دلیل اصلی من برای بازگشت به کار هستند و اینکه می خواهم یاد بگیرم چطور باید رشد کنم.»
رنر در این زمینه از فیلم «گنجه رنج» به کارگردانی کاترین بیگلو تجلیل کرد که برای نقش آفرینی اش در آن در قالب یک سرباز الکلی که برایش نامزد دریافت جایزه اسکار هم شد، و گفت این فیلم اغلب او را به جاهایی هل می داد که یا باید شکست می خورد یا پیروز بیرون می آمد.
با این حال رنر گفت اگر حتی یک نقش بزرگتر هم در خاورمیانه به او پیشنهاد بشود حاضر نیست به آنجا سفر کند چون الان از همه چیز برایش مهم تر این است که بتواند کنار دختر چهار ساله اش باشد و این حسی پدرانه است که با شخصیت پدر مجردش در فیلم «رودخانه باد» هم در اشتراک دارد.
رنر در مورد برنامه های فیلم بعدی «جیسون بورن» که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده هم گفت سعی می کند آن قدر تمرکزش را به آینده دور معطوف نکند و در عین حال بیش از حد در گذشته هم وقت نگذراند. او اضافه کرد: «من در ۴۶ سالگی، تا حدود زیادی مردی هستم که در زمان حال زندگی می کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج