۵۶۴۰۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پایان پشتیبانی از ویندوزفون ۸.۱

سیستم‌عامل موبایلی ویندوزفون ۸.۱ مایکروسافت اوایل سال ۲۰۱۴ به عنوان آپدیتی برای کاربران ویندوزفون ۸ منتشر شد. حالا پس از گذشت بیش از سه سال پشتیبانی از این سیستم‌عامل رسماً به پایان می‌رسد.

وب سایت فارنت - علی ارغوان: سیستم‌عامل موبایلی ویندوزفون ۸.۱ مایکروسافت اوایل سال ۲۰۱۴ به عنوان آپدیتی برای کاربران ویندوزفون ۸ منتشر شد. حالا پس از گذشت بیش از سه سال پشتیبانی از این سیستم‌عامل رسماً به پایان می‌رسد.
پایان پشتیبانی از ویندوزفون 8.1

در حال حاضر گوشی‌های ویندوزفونی بسیار کمی در دنیا فعال هستند و بر کسی پوشیده نیست مایکروسافت توجه زیادی به سیستم‌عامل موبایلی خود ندارد. این شرکت پس از عرضه ویندوزفون ۷، ویندوزفون ۸ و ویندوزموبایل ۱۰ حالا دریافته تقاضای زیادی برای گوشی‌های ویندوزی وجود ندارد و توجه خود را روی جنبه‌های دیگر موبایل مانند توسعه اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS متمرکز کرده است.

فردا ۱۱ جولای یا ۲۰ تیر پشتیبانی از ویندوزفون ۸.۱ رسماً به پایان می‌رسد. با وجود این‌که بخشی از کاربران این سیستم‌عامل امکان ارتقا به ویندوز ۱۰ موبایل را دارند اما هنوز ۷۰ درصد از کاربران سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت از ویندوزفون ۸.۱ استفاده می‌کنند.

در واقع اگر اپلیکیشن Upgrade Advisor مایکروسافت را نصب نکنید شاید هیچ‌گاه متوجه نشوید که می‌توانید گوشی خود را به ویندوز ۱۰ موبایل ارتقا دهید با این وجود بسیاری از گوشی‌ها امکان ارتقا را نخواهند داشت. به این ترتیب اگر یک گوشی با ویندوزفون ۸.۱ دارید امکان ارتقا به ویندوز ۱۰ موبایل را بررسی کنید در غیر این‌صورت باید با سیستم‌عاملی بدون هیچ‌گونه آپدیت امنیتی و عملکردی سر کنید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج