جاباما
۵۶۴۰۹۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

«کریستوفر نولان» کارگردان «جیمز باند» می‌شود!

«کریستوفر نولان» با ابراز علاقه نسبت به کارگردانی یک فیلم «جیمز باند» احتمال حضور خود پشت دوربین قسمت جدید این مجموعه فیلم اکشن را افزایش داد.

خبرگزاری ایسنا: «کریستوفر نولان» با ابراز علاقه نسبت به کارگردانی یک فیلم «جیمز باند» احتمال حضور خود پشت دوربین قسمت جدید این مجموعه فیلم اکشن را افزایش داد.

به نقل از ورایتی،‌ «نولان» که فیلم جدید و جنگی «دانکرک» را آماده نمایش داد، در مصاحبه‌ای نسبت به ساخت فیلمی از مجموعه«جیمز باند» ابراز علاقه‌مندی کرد.
«کریستوفر نولان» کارگردان «جیمز باند» می‌شود!

این کارگردان انگلیسی-آمریکایی که ساخت فیلم‌هایی چون «ممنتو»، سه‌گانه «شوالیه تاریکی» و «آغاز» را در کارنامه سینمایی دارد اظهارکرد با «باربارا براکلی» و «مایکل جی.ویلسون» در طول این سال‌ها چندین بار صحبت کردم. عمیقا شخصیت «جیمز باند» را دوست دارم و همیشه هیجان دارم ببینم با این شخصیت چه می‌کنند. شاید این اتفاق روزی بی‌افتد، زمانی که این مجموعه نیاز به احیاءشدن و نگاه جدید داشته باشد.

«نولان» که سابقه ساخت فیلم‌های پرهزینه را دارد، پیش از این نیز نامش درمیان گمانه‌زنی‌ها پیرامون کارگردان بیست‌وپنجمین قسمت «جیمز باند» شنیده می‌شد اما هنوز هیچ خبری در این رابطه تائید نشده است.

فیلم جدید «دونکرک» بر اساس فیلمنامه نوشته‌ی «نولان»قرار است اکران خود را از تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ در سینماهای آمریکا آغاز کند. در این فیلم چهره‌های مطرحی از جمله «تام هاردی»، بازیگر نامزد اسکار فیلم «بازگشته» و «مارک رایلنس»، بازیگر برنده اسکار فیلم «پل جاسوس‌ها» ایفای نقش کرده‌اند که درباره عملیات نجات معجزه‌آسای نیروهای انگلیسی و متفقین از بندر «دانکرک» فرانسه در سال ۱۹۴۰ است.
«کریستوفر نولان» کارگردان «جیمز باند» می‌شود!

از سویی دیگر نشریه «ایندی‌پندنت» از حضور «دنیل کریگ» در نقش «جیمز باند» در بیست‌وپنجمین قسمت از این مجموعه فیلم خبر داده است. «کریک» که در چهار فیلم شامل «کازینو رویال»، «ذره‌ای آرامش»، «سقوط آسمانی» و «شبح» در نقش مامور ۰۰۷ بازی کرده است، پیش از این گفته بود حتی اگر دستش را هم قطع کنند دیگر در این نقش بازی نمی‌کند اما ظاهرا با تغییر تصمیم خود برای پنجمین بار در نقش مامور ۰۰۷ مقابل دوربین می‌رود.

فیلم «اسپکتر» یا «شبح» بیست و چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند بود که در سال ۲۰۱۵ توسط «سام مندس» کارگردانی شد و در آن «دنیل کریگ» برای چهارمین بار نقش مأمور ۰۰۷ را بازی کرد و در نهایت به فروش جهانی بیش از ۸۷۲ میلیون دلار در سینماها دست یافت.

اما «سقوط آسمانی» به کارگردانی «مندس» و با حضور «کریگ» و «خاویر باردم» در نقش منفی در سال ۲۰۱۲ با فروش ۱.۱ میلیارد دلار در سطح جهان به پرفروش‌ترین فیلم در این مجموعه بدل شد و همچنین اولین فیلم انگلیسی بود که در این کشور به فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون پوند دست یافت.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه «هری پاتر» قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج