۵۶۴۱۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فیسبوک در «سیلیکون ولی» خانه می سازد

فیسبوک درصدد است روند یافتن محلی برای سکونت را برای کارمندان خود تسهیل کند و در همین راستا نیز پیشنهاد ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی در نزدیکی دفاتر خود را ارایه داده است.

وب سایت تک شات: سیلیکون ولی پایتخت فناوری دنیاست. این بدان معنی است که ثروت قابل توجهی در منطقه جغرافیایی نسبتا کوچکی جمع شده است. از آنجایی که غول های فناوری در این منطقه جمع شده اند که هر کدام هزاران نفر را در استخدام خود دارند، تقاضای قابل توجهی برای خانه نیز در این محدوده وجود دارد که منجر به رشد بی رویه قیمت واحدهای مسکونی در سیلیکون ولی شده است.
فیسبوک در «سیلیکون ولی» خانه می سازد
حالا فیسبوک درصدد است روند یافتن محلی برای سکونت را برای کارمندان خود تسهیل کند و در همین راستا نیز پیشنهاد ساخت 1500 واحد مسکونی در نزدیکی دفاتر خود را ارایه داده است.

فیسبوک روز جمعه پیشنهاد کرد که برای نخستین بار ساخت خانه های مسکونی در سیلیکون ولی را آغاز کند. این کمپانی قصد دارد 1500 واحد مسکونی را در نزدیکی دفاتر خود احداث کند.

مناطق اطراف سانفرانسیسکو برای پذیرش هزاران نفر از مردمی که برای کار در کمپانی های مستقر در سیلیکون ولی به این منطقه مهاجرت کردند آمادگی نداشتند و همین امر باعث رشد قیمت مسکن و حمل و نقل به میزان قابل توجهی شد.

کارفرماها سعی کردند با ارایه اتوبوس های مجهز به اینترنت به کارمندان خود در این زمینه کمی تسهیلات ایجاد کنند. فیسبوک حتی برای تشویق کارمندان خود به زندگی در محلی نزدیک تر به محل کار مبالغ تشویقی تا 10 هزار دلار را در نظر گرفته است.

حالا فیسبوک قصد دارد یک قدم پیش رود و دهکده ای را در Menlo Park احداث کند که 1.75 میلیون فوت مربع ساختمان اداری و 125 هزار فوت مربع فضای خرده فروشی و 1500 واحد مسکونی را شامل خواهد شد.

فیسبوک همچنین در طرح خود به این موضوع اشاره دارد که واحدهای مسکونی فقط در اختیار کارمندان این کمپانی نخواهند بود و 15% این واحدها را با نرخی پایین تر از نرخ بازار عرضه خواهد کرد.

فیسبوک تنها کمپانی نیست که برنامه ای برای حل مشکل کمبود مسکن ارایه داده است. کمپانی آلفابت نیز گویا ساخت 300 آپارتمان ماژولار را برای اسکان موقت کارمندان خود در برنامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج