جاباما
۵۶۴۲۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دادگاه از جانی دپ حمایت کرد

رای دادگاهی که مدیران مالی پیشین جانی دپ به آن شکایت برده بودند، فعلا به نفع جانی دپ صادر شد.

خبرگزاری مهر: رای دادگاهی که مدیران مالی پیشین جانی دپ به آن شکایت برده بودند، فعلا به نفع جانی دپ صادر شد.

به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که ادعای کمپانی کارگزار مالی جانی دپ علیه او همچنان پابرجاست، اما به گفته قاضی لس‌آنجلس این اهمیتی ندارد که آیا جانی دپ می‌تواند در یک ماه ۲ میلیون دلار هزینه کند یا خیر.
دادگاه از جانی دپ حمایت کرد

دیروز دوشنبه دادگاه لس آنجلس حکمی صادر کرد که برمبنای آن عادت هزینه کردن سرسام‌آور جانی دپ ربطی به کارگزاران مالی وی ندارد و این امر به پرونده مالی وی با آنها مربوط نمی‌شود.

در یک جدال قانونی که از ماه ژانویه پیش شروع شد جانی دپ علیه کارگزاران مالی‌اش شکایتی طرح کرد و جوئل و رابرت مندل را متهم کرد که میلیون‌ها دلار از پول وی را هدر داده‌اند و به دلیل نداشتن اطلاع از مراحل کاری، او مجبور به پرداخت جریمه‌های غیرضروری و مالیات‌ها و هزینه‌های بی دلیل شده است.

در برابر ادعای این بازیگر مشهور، کارگزاران مالی وی نیز پرونده‌ای ترتیب دادند و ادعا کردند که او مبالغ هنگفتی صرف کرده و با خرید نوشیدنی‌های بسیار گران، املاک گران و... بدون گوش کردن به مشاوره‌های آنها موجب این کسری شده است.

با این حال حکم دادگاه که دیروز صادر شد نشان می‌دهد این کارگزار مالی باید بتواند دلایل قابل قبولی در برابر ادعای دپ بیاورد نه این که به چگونگی هزینه‌کرد وی متوسل شود.

جانی دپ در ۱۷ سال گذشته با این شرکت کار کرده و این شرکت اکنون مدعی شده گوش نکردن به دستورالعمل‌های آنها موجب شده تا این بازیگر اکنون تصور کند مغبون شده است.

قاضی دادگاه خانم ترزا بودت اعلام کرده همه مخارجی که این مشاور مالی به آنها اشاره کرده به وضوح هیچ ارتباطی با کمیسیون ۵ درصدی این مشاور از دریافتی فیلم «دزدان دریایی کاراییب» ندارد و یا به هزینه‌هایی که بابت کارهای جدید دپ دریافت کرده‌اند، مربوط نیست.

این قاضی اعلام کرده آنها باید شواهد و مدارک مرتبطی با درخواست و ادعای جانی دپ به دادگاه ارایه کنند. وی همچنین برخی ادعای این مشاور مبنی بر کار ۳۸۶ ساعتی در ماه مارس گذشته را کذب خواند و گفت چنین ادعاهایی از سوی دادگاه قابل قبول نیست.

در حالی که جانی دپ از شرکتی که مدیریت مالی او را برعهده داشته به دلیل «سوءمدیریت» شکایت کرد، شرکت «منیجمت گروپ» مدعی شد جانی دپ در سال‌های گذشته حدود ۷۵ میلیون دلار برای خرید، بازسازی و مبلمان ۱۴ خانه هزینه کرده است و حتی این رفتار را به بیماری ولخرجی تفسیر کرد و مدعی شد به احتمال زیاد وی از اختلال روانی «وسواس خرید» رنج می‌برد که به راحتی از طریق تست‌های روانشناسی قابل اثبات است.

هر دو طرف این دادگاه یعنی هم وکیل جانی دپ و هم وکیل این کمپانی رای دادگاه را به نفع خود خوانده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج