۵۶۴۳۰۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

محدودیت‌های جدید «وی‌پی‌ان» از سوی چین

مقامات سایبری چین، در جدیدترین سیاست‌گذاری سایبری خود، دستور محدودسازی دسترسی کاربران عادی به وی.پی.ان را به شرکت‌های ارتباطی، ابلاغ کردند.

وب سایت سایبربان: مقامات سایبری چین، در جدیدترین سیاست‌گذاری سایبری خود، دستور محدودسازی دسترسی کاربران عادی به وی.پی.ان را به شرکت‌های ارتباطی، ابلاغ کردند.

محدودیت‌های جدید «وی‌پی‌ان» از سوی چین

به گزارش واحد بین‌الملل سایبربان؛ دولت چین، در راستای تداوم روند تشدید کنترل بر فضای مجازی این کشور، شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات ارتباطی به محدودسازی دسترسی کاربران به وی.پی.ان ملزم خواهد ساخت. بر اساس گزارش وبگاه بلومبرگ، جمهوری خلق چین، از ابتدای ماه فوریه‌ی سال آینده، این قانون جدید را به اجرا خواهد گذاشت.

شبکه‌های خصوصی مجازی (VPN)، امکان اتصال امن و رمزگذاری شده را برای کاربران اینترنت، فراهم می‌سازد. همین امر، زمینه‌ی دور زدن فیلترینگ و سانسور اطلاعات را نیز، برای مردم عادی، میسر می‌کند. این مسئله، سبب بروز نگرانی‌های بسیاری در بدنه‌ی دولت چین شده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت‌های چاینا موبایل (China Mobile)، چاینا تلکام (China Telecom) و چاینا یونیکام (China Unicom)، از جمله شرکت‌های شاخص دولتی هستند که ملزم به اجرای این قانون، شده‌اند.

بسیاری از کارشناسان، این قانون را تکمیل کننده‌ی قوانین امنیت سایبری اخیر چین و بخشی از استراتژی کلان رئیس جمهور این کشور، موسوم به دیوار آتش بزرگ (Great Firewall)، به شمار می‌رود که در پی افزایش کنترل دولتی بر اینترنت چین است.

این قانون، در صورت اجرا، تقریباً دسترسی شهروندان چینی، به فیس‌بوک، توییتر و برخی منابع خبری شاخص دنیا را غیرممکن می‌سازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج