۵۶۴۳۶۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

با بلندگوهای جدید ساخت پورشه آشنا شوید

شرکت پورشه Design Group از سال ۱۹۷۳ همگام با شرکت خودروسازی پورشه مشغول به تولید لوازم جانبی خودرو و همچنین سایر محصولات با حال و هوای خودروهای پورشه بوده است. ایده اصلی در این شرکت بسیار ساده است: ابتدا به کاربرد محصول نگاه کن و سپس ساده ترین طراحی را برای آن انجام بده.

وب سایت تک شات: شرکت پورشه Design Group از سال ۱۹۷۳ همگام با شرکت خودروسازی پورشه مشغول به تولید لوازم جانبی خودرو و همچنین سایر محصولات با حال و هوای خودروهای پورشه بوده است. ایده اصلی در این شرکت بسیار ساده است: ابتدا به کاربرد محصول نگاه کن و سپس ساده ترین طراحی را برای آن انجام بده.
با بلندگوهای جدید ساخت پورشه آشنا شوید

پورشه گروپ به تازگی جدیدترین محصول خود که بلندگوهای ۹۱۱ نام دارد را معرفی کرده است. این بلندگوها با بلوتوث کار می کنند و داخل اگزوز پورشه ۹۱۱ قرار گرفته اند. این شرکت گفته موسیقی که با این بلندگو می شنوید بسیار قدرتمند و فراگیر خواهد بود، درست همان چیزی که از سایر محصولات پورشه انتظار دارید.

آنچه در این بلندگو جلب توجه می کند، ظاهر ظریف و زیبای آن در کنار عملکرد قدرتمندش است. امکان اتصال بیسیم از طریق بلوتوث به آن، دیگر ویژگی مهم اش به شمار می رود. اگر قصد دارید سالن بزرگی را بااین بلندگوها پوشش بدهید، می توانید چند دستگاه از آنها را در مکان های مختلف قرار داده و آنها را با استفاده از ارتباط بلوتوث، همگام سازی کنید.

علاقمندان به داشتن این بلندگوها باید چند ماه منتظر بمانند. قرار است بلندگوهای جدید پورشه از اوایل پاییز وارد بازار شوند. قیمت تعیین شده برای هر دستگاه از این بلندگو ۵۵۰ دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج