۵۶۴۵۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خانه‌ی خود را با بلوک‌سیلندر BMW تزیین کنید!

وقتی که کاپوت ماشینی را بالا می‌زنیم، عموما خبری از تمیزی موتور نیست و احتمالا با یک وسیله مکانیکی داغ و البته کمی کثیف روبرو می‌شویم. شاید این موضوع برای بیشتر ما صادق باشد اما حداقل برای صاحبان این بلوک سیلندر مخصوص چنین نیست.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: وقتی که کاپوت ماشینی را بالا می‌زنیم، عموما خبری از تمیزی موتور نیست و احتمالا با یک وسیله مکانیکی داغ و البته کمی کثیف روبرو می‌شویم. شاید این موضوع برای بیشتر ما صادق باشد اما حداقل برای صاحبان این بلوک سیلندر مخصوص چنین نیست.
خانه‌ی خود را با بلوک‌سیلندر BMW تزیین کنید!

این بلوک سیلندر متعلق به یکی از پیشرانه‌های شرکت ب‌ام‌و است که جزییات خیره‌کننده‌ای دارد. بلوک سیلندر تمیزی که با جزییات هیجان‌انگیز زیاد نظر هر کسی را به سمت خود جلب می‌کند.
خانه‌ی خود را با بلوک‌سیلندر BMW تزیین کنید!

این بلوک سیلندر تزییناتی، VI۵۲ نام دارد که توسط شرکتی در لس‌آنجلس به اسم Vulcan Innova ساخته می‌شود. درحقیقت این بلوک سیلندر متعلق به پیشرانه M۵۲ ب‌ام‌و بوده؛ پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی ب‌ام‌و که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰ میلادی تولید شد. دلیل نام‌گذاری Vl۵۲ هم به همین موضوع مربوط می‌شود؛ VI مخفف شرکت سازنده Vulcan Innova و عدد ۵۲ هم به پیشرانه M۵۲ ب‌ام‌و اشاره دارد.
خانه‌ی خود را با بلوک‌سیلندر BMW تزیین کنید!

این بلوک سیلندر تزییناتی حکم ویترین ساعت را برای صاحبان خود دارد. داخل هر سیلندر، پیستونی قرار دارد تا ساعت مچی افراد را نگه دارد. نکته جالب این است که در این محفظه چراغ‌های LED هم وجود دارند تا باعث جذابیت دوچندان ساعت‌های مچی شوند. برای چرخش ساعت‌ها هم مشتریان می‌توانند سیستم این بلوک سیلندر را از طریق اتصال USB به‌روزرسانی کنند.
خانه‌ی خود را با بلوک‌سیلندر BMW تزیین کنید!

قرار است تنها ۵۲ نمونهاز این وسیله در اختیار مشتریان قرار بگیرد. به نظر می‌رسد، مشتریان این وسیله بیشتر علاقمند به موتور ماشین مخصوصا از نوع ب‌ام‌و هستند تا خریدار یک ویترین برای دکور ساعت‌هایشان. قیمت این بلوک سیلندر تزییناتی هنوز مشخص نیست و مشتریان باید برای خرید آن با شرکت سازنده تماس بگیرند.
خانه‌ی خود را با بلوک‌سیلندر BMW تزیین کنید!
خانه‌ی خود را با بلوک‌سیلندر BMW تزیین کنید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج