۵۶۴۵۹۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سانس خوری «شهرزاد» در بحران کمبود سینما

سازندگان سریال ویدئویی «شهرزاد» برای دومین بار در هفته های اخیر تصمیم به اکران قسمت دیگری از آن در سینما گرفتند؛ این در حالی است که به دلیل کمبود تعداد سالن های نمایش دهنده، خیلی از فیلم ها مدتهاست در نوبت اکران مانده اند و یا از سالن های محدودی برخوردار هستند.

روزنامه بانی فیلم: سازندگان سریال ویدئویی «شهرزاد» برای دومین بار در هفته های اخیر تصمیم به اکران قسمت دیگری از آن در سینما گرفتند؛ این در حالی است که به دلیل کمبود تعداد سالن های نمایش دهنده، خیلی از فیلم ها مدتهاست در نوبت اکران مانده اند و یا از سالن های محدودی برخوردار هستند.
هفته گذشته یک روز پیش از توزیع قسمت دوم سریال «شهرزاد ۲»،‌ سازندگان آنرا در پردیس کوروش اکران کردند. اقدامی که دو سال گذشته نیز شاهد آن بودیم و در تهران و شهرستانها بخشهایی از این سریال با بلیت ۶۰۰۰ تومانی به اکران رسید. غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش هفته گذشته در گفت و گو با ما اعلام کرد «اکران محصولات غیر سینمایی در سالن های سینمایی حتما باید با مجوز وزارت ارشاد و رضایت صاحبان فیلم ها صورت بگیرد». به گفته او، سینماهای سراسر کشور موظف هستند تا ساعت ۲۳ به اکران محصولات سینمایی بپردازند و اگر تا قبل از این ساعت، محصولات غیر سینمایی به نمایش در آید، تخلف به شمار می آید».
سانس خوری «شهرزاد» در بحران کمبود سینما
این در حالی است که روز گذشته برای اکران قسمت سوم سری دوم سریال «شهرزاد»، سانس ۳۰/۲۲ در نظر گرفته شده که در واقع نوعی حق خوری از فیلم های روی پرده در پردیس کوروش است. خبرنگار ما عصر دیروز در مراجعه به سایت آنلاین فروش بلیت نمایش قسمت سوم سریال مذکور که ۱۲ هزار تومان قیمت گذاری شده، با فروش بیش از دو سوم بلیت ها مواجه شد.
جدا از بحث اجحافی که با این اقدام در حق فیلم های روی پرده صورت می گیرد، اصولاً نمایش سریال که برای مدیوم تلویزیون و قابهای کوچک تولید شده، روی پرده حرفه ای نیست. به ویژه وقتی چهره معتبری مانند حسن فتحی پشت دوربین ایستاده و دکوپاژ و میزانسن را ویژه تلویزیون طراحی کرده است. جالب آنکه هر دی وی دی سری جدید «شهرزاد» با قیمت پنج هزار تومان عرضه می شود و این مبلغ در دانلود قانونی کاهش هم می یابدو از لحاظ مادی هم تماشای آن در سینما به صرفه نیست.
هم اکنون در پردیس کوروش فیلم های «نهنگ عنبر ۲، سلکشن رویا»، «کارگر ساده نیازمندیم»، «مسلخ» روی پرده هستند و چند فیلم هم به صورت تک سانس نمایش دارند.
هنوز سازندگان سریال درباره اینکه برای اکران آن مجوز گرفته اند یا خیر توضیحی نداده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج