۵۶۴۷۱۷
۲ نظر
۵۰۴۸
۲ نظر
۵۰۴۸
پ

کم جمعیت ترین، اما پُر توریست‌ترین مناطق جهان

شاهزاده نشین موناکو دومین کشور کوچک دنیا است که در دریای مدیترانه و در نزدیکی سواحل جنوب فرانسه واقع شده است. این منطقه بهشت گردشگران جهان است. سواحل شگفت انگیز، و نماهای زیبای این نقطه از جهان، قوانین مالیاتی آزاد، فعالیت های متنوع اجتماعی، ورزشی و هنری مختلف این منطقه را به محبوبترین نقطه برای توریست ها تبدیل کرده است.

وبسایت تابناک با تو: در دنیا مکان های زیادی وجود دارد که سالانه تعداد زیادی گردشگر و مسافر را به سوی خود جذب می کند. به همین دلیل برخی از این مناطق پر از گردشگر است تا جایی که تعداد گردشگران از ساکنان اصلی و بومیان آن برتری جسته و بیشتر است. در این گزارش با مناطقی از جهان آشنا خواهید شد.

موناکو

شاهزاده نشین موناکو دومین کشور کوچک دنیا است که در دریای مدیترانه و در نزدیکی سواحل جنوب فرانسه واقع شده است. این منطقه بهشت گردشگران جهان است. سواحل شگفت انگیز، و نماهای زیبای این نقطه از جهان، قوانین مالیاتی آزاد، فعالیت های متنوع اجتماعی، ورزشی و هنری مختلف این منطقه را به محبوبترین نقطه برای توریست ها تبدیل کرده است. موناکو ۳۸.۴۰۰ نفر جمعیت دارد در حالیکه تعداد گردشگران این منطقه ۹ برابر چنین رقمی است.

کم جمعیت ترین، اما پُر توریست‌ترین مناطق جهان

مالت

مالت جزیره ای در جنوب ایتالیا است و مساحت آن فقط ۳۱۲ کیلومتر مربع است. جمعیت مالت ۴۵۰ هزار نفر است. پس از اینکه زیبایی های این منطقه برای مردم دنیا به اثبات رسید، جمعیت گسترده ای از جهانگردان به سوی این منطقت از ایتالیا سرازیر شدند. البته به دلیل وزش طوفان "پنجره ی لاجوردی" طاق طبیعی واقع در مالت که با سریال "بازی تاج و تخت" شهرتی جهانی یافته است خراب شد.

کم جمعیت ترین، اما پُر توریست‌ترین مناطق جهان

شاهزاده نشین أندورا

شاهزاده‌نشین آندورا، کشور کوچکی محصور در خشکی است که در کوه‌های پیرنه بین فرانسه و اسپانیا واقع شده است. تعداد ساکنان آن ۸۵.۴۷۰ نفر است و در مقابل هر یک ۳۴ گردشگر سالانه به این منطقه وارد می شوند.

کم جمعیت ترین، اما پُر توریست‌ترین مناطق جهان

سنت مارتن

سنت مارتن جزیره ای در دریای کارائیب است و بخشی از کشور هلند به شمار می رود. این جزیره به دلیل سواحل تمیز و شن های سفید رنگ و هتل های کم هزینه به شهرت رسیده است. تعداد ساکنان سنت مارتن ۳۳.۶۰۹ نفر است و ۸ برابر جمعیتش سالانه گردشگر از آنجا بازدید می کند.

کم جمعیت ترین، اما پُر توریست‌ترین مناطق جهان

آیسلند

مساحت آیسلند ۱۰۳ هزار کیلومتر مربع است و کم جمعیت ترین منطقه ی اروپا با ۳۳۲.۵۲۹ نفر جمعیت به شمار می رود. به دلیل طبیعت زیبا و شگفت انگیزش که تلفیقی از یخ و برف و دشت های سرسبز است، آیسلند به مقصد گردشگری محبوب دنیا تبدیل شده است. تعداد گردشگران آیسلند سه برابر جمعیت آن در هر سال است.

کم جمعیت ترین، اما پُر توریست‌ترین مناطق جهان

ماکائو

ماکائو شبه جزیره‌ای است که در دریای جنوبی چین قرار دارد. تا چند سال گذشته این کشور، مستعمره‌ی پرتغال بود اما در حال حاضر بخشی از کشور چین محسوب می‌شود.
این شبه جزیره معماری منحصر به فرد و متمایزی دارد. به همین دلیل به منطقه ی گردشگری پربازدیدی تبدیل شده است. ماکائو 650.900 نفر جمعیت دارد و سالانه در ازای هر یک شهروند ۲۳ گردشگر از آنجا بازدید می کند.

کم جمعیت ترین، اما پُر توریست‌ترین مناطق جهان

هنگ کنگ

هُنگ کُنگ شهری جزیره‌ای در جنوب چین است و ۷.۳ میلیون نفر جمعیت دارد. هنگ کنگ فقط ۱۱۰۶ کیلومتر مربع مساحت دارد و از شلوغترین نقاط دنیا و فعالترین مرکز اقتصادی معروف در جهان به شمار می رود. توریست ها جمعیت قابل توجهی در هنگ کنگ را تشکیل می دهند.

کم جمعیت ترین، اما پُر توریست‌ترین مناطق جهان

جزیره ی آروبا

آروبا، جزیره‌ای واقع در منطقه ی دریای کارائیب است. این جزیره با داشتن آب و هوایی خشک، تفاوت بسیاری با دیگر جزایر این منطقه دارد اما از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی در سواحل کارائیب به شمار می‌رود. بنا به آمارهای سال ۲۰۱۰ میلادی تعداد جمعیت آن ۱۰۲.۴۸۴ و بازدید کنندگان آن سالانه ۱۱ برابر مردم این منطقه هستند.

کم جمعیت ترین، اما پُر توریست‌ترین مناطق جهان


جزیره ی برمودا

برمودا سالانه بیش از سیصد هزار نفر گردشگر دارد در حالیکه ساکنان بومی برمودا 64.237 نفر هستند.

کم جمعیت ترین، اما پُر توریست‌ترین مناطق جهان


پالائو

پالائو که به طور رسمی جمهوری پالائو نام دارد، یک کشور جزیره‌ای است که در غرب اقیانوس آرام واقع شده است و 320 جزیره دارد. ساکنان آن بر اساس آمار منتشر شده در سال 2013 در حدود 20.918 نفر است، در حالیکه گردشگران آن 7 برابر بیشتر از جمعیت این منطقه می باشند.
کم جمعیت ترین، اما پُر توریست‌ترین مناطق جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه جزیره ی برمودا غیر قابل نزدیک شدن نبود؟همه جا نوشته که هرهواپیما و کشتی نزدیکش میشه راداراش خراب میشن

    • بدون نام

      خدایا شکرت واسه همه چیزهایی که بهمون ندادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج