۵۶۴۸۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جاده هراز بازگشایی شد

جاده هراز که از روز شنبه ۱۷ تیرماه به مدت چهار روز صبح ها برای اجرای طرح ترانشه برداری و ایمن سازی بسته شده بود، ظهر چهارشنبه به روی خودروهای شخصی باز شد.

خبرگزاری ایرنا: جاده هراز که از روز شنبه ۱۷ تیرماه به مدت چهار روز صبح ها برای اجرای طرح ترانشه برداری و ایمن سازی بسته شده بود، ظهر چهارشنبه به روی خودروهای شخصی باز شد.

براساس برنامه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، جاده هراز از شنبه تا سه شنبه از ساعت ۶ بامداد تا ۱۸و روز چهارشنبه از ساعت ۶ تا حدود ۱۲ ظهر به روی خودروهای عبوری بسته بود.
معاون راهداری مازندران گفت که جاده هراز به روی خودروهای شخصی باز است و تردد از این محور پرترافیک بار دیگر از سر گرفته شد.
عباسعلی نجفی دلیل انسداد این محور را ترانشه برداری و ایمن سازی جاده برای جلوگیری از ریزش سنگ از کوه های اطراف اعلام کرد.
وی افزود : همه ساله در بهار و تابستان برای جلوگیری از احتمال ریزش کوه براثر ذوب برف، عملیات ترانشه برداری (برداشت سنگ های آویزان و معلق) در مسیرهای اصلی استان انجام می شود.
وی اظهارداشت : در سال های گذشته ریزش کوه در برخی جاده های اصلی استان خسارت های جانی و مالی را در پی داشته که اجرای عملیات ترانشه برداری را الزامی می کند.
نجفی اضافه کرد : فازاول این طرح هفته جاری اجرایی شد و در صورت نیاز به تمدید به مسافران برای بسته شدن جاده اطلاع رسانی می شود.
به گفته وی با وجود پایان عملیات ترانشه برداری در جاده هراز، طرح محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین و موتورسیکلت در این جاده برای تعطیلات آخر هفته طبق نظر پلیس راه اعمال می شود.

جاده هراز از پرترافیک ترین راه های مازندران است که روزانه به طور میانگین ۴۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج