۵۶۴۹۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پاسخ های روحانی به ولادیمیر پوتین و دیگران

رئیس جمهور منتخب کشورمان طی پیام‌های جداگانه‌ای پیام تبریک کشورهای روسیه، ارمنستان، بوسنی و هرزه گوین،‌عربستان سعودی،‌ مالدیو و لبنان را پاسخ داد.

رئیس جمهور منتخب کشورمان طی پیام‌های جداگانه‌ای پیام تبریک کشورهای روسیه، ارمنستان، بوسنی و هرزه گوین،‌عربستان سعودی،‌ مالدیو و لبنان را پاسخ داد.

به گزارش گروه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهور منتخب حسن روحانی رییس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک ولادیمیر پوتین رییس جمهوری فدراسیون روسیه تصریح کرده است: دولت جدید ایران با تکیه بر تمدن دیرپا و پویایی ایرانی و فرهنگ غنی اسلامی تلاش خواهد کرد تا از طریق تفاهم ، ایجاد اعتماد و احترام متقابل روابط با کشورهای جهان را گسترش داده و تقویت کند.

رییس جمهوری منتخب ملت ایران با تشکر از پیام تبریک رییس جمهوری روسیه اظهار امیدواری کرده است که روابط تاریخی و همکاری دو کشور در همه زمینه ها گسترش یابد.

روحانی خاطرنشان کرده است که روابط با روسیه به عنوان یک کشور بزرگ و همسایه در سیاست خارجی ایران دارای جایگاه ویژه ای است و در دولت یازدهم از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

رییس جمهور منتخب همچنین در پاسخ به پیام تبریک سرژ سرکیسیان رییس جمهوری ارمنستان با بیان اینکه از طریق تفاهم، ایجاد اعتماد و احترام متقابل روابط با ارمنستان را گسترش خواهیم داد، اظهارامیدواری کرده است که تلاش های دو طرف موجب ارتقای روابط در تمامی عرصه ها شود.

روحانی در پاسخ به پیام تبریک باقرعزت بگوویچ رییس جمهوری بوسنی و هرزه گوین هم اظهارداشته است که روابط با جمهوری بوسنی و هرزه گوین از بدو تاسیس با اعتماد عمیق دوجانبه دولتی و مردمی همراه بوده و آینده ای پایدار خواهد داشت و بر اراده دولت یازدهم برای تحکیم و گسترش هرچه بیشتر این روابط تاکید می‌کنم.

رییس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی نیز اظهار اطمینان کرده است که با تدابیر روسای کشورهای منطقه به خصوص جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، صلح و ثبات به نفع مردم ، به منطقه باز می‌گردد.

روحانی خاطرنشان کرده است: از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی همواره توجه به منطقه و کشورهای همسایه بوده و در دولت جدید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

براساس این گزارش رییس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک محمد وحید رییس جمهوری کشور مالدیو نیز بر توسعه روابط دوستانه ایران و مالدیو و تقویت روابط با کشورهای اسلامی و منطقه تاکید کرده است.

روحانی در پاسخ به پیام تبریک نبیه بری رییس مجلس نمایندگان لبنان با یادآوری اینکه توسعه و تعمیق روابط برادرانه و دوستانه ایران و لبنان همواره از اولویت های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بوده، بر تلاش‌های دولت یازدهم ایران برای تقویت هرچه بیشتر مناسبات تهران و بیروت تاکید کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس به کشور دوست و برادر آمریکا چی گفته؟

    • خودم

      عاشقتم روحانی آره ما که با کسی دشمنی نداریم و میخوایم با همه روابط حسنه داشته باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج