۵۶۴۹۳۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توضیحات خانه سینما درباره پیگیری قاچاق «عصبانی نیستم»

علی قائم‌مقامی سخنگوی هیات مدیره خانه سینما درباره پیگیری وضعیت قاچاق فیلم «عصبانی نیستم» و شکایتی که در این زمینه به نیروی انتظامی داده شده است، توضیحاتی ارایه داد.

خبرگزاری مهر: علی قائم‌مقامی سخنگوی هیات مدیره خانه سینما درباره پیگیری وضعیت قاچاق فیلم «عصبانی نیستم» و شکایتی که در این زمینه به نیروی انتظامی داده شده است، توضیحاتی ارایه داد.

علی قائم مقامی سخنگوی هیات مدیره خانه سینما پیرو نشست رسانه‌ای هیات مدیره این نهاد و با توجه به اینکه بعضا گزارشات منتشر شده در مورد پیگیری های خانه سینما در خصوص قاچاق فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» به صورت مختصر و ناقص منعکس شده است، ارایه توضیحاتی را ضروری دانست.
توضیحات خانه سینما درباره پیگیری قاچاق «عصبانی نیستم»

قائم مقامی در این زمینه عنوان کرد: برابر آنچه که توسط اعضای هیات مدیره در نشست اعضا مطرح شد، خانه سینما وظیفه دارد از سازندگان هر فیلمی که به صورت قاچاق به بازار راه پیدا می کند، حمایت کند. در این نشست رییس هیات مدیره خانه سینما تصریح کرد که پس از اقداماتی که در مورد قاچاق فیلم «گشت۲» از طریق فرمانده انتظامی تهران بزرگ و پلیس فتا صورت گرفت برای فیلم «عصبانی نیستم» هم این اقدامات انجام شد و خانه سینما در اسرع وقت این مسأله را به ناجا منعکس کرد و ناجا خواستار نامه شکایت شد.

وی اظهار کرد: شکایت مطرح شده از سوی آقای درمیشیان توسط خانه سینما به نیروی انتظامی ارسال شد تا اقدامات قانونی در این خصوص صورت گیرد و هم اکنون موضوع در حال پیگیری است. این مسأله را من شخصا همان زمان به آقای درمیشیان اعلام کردم و وی گفت ظرف یکی دو روز آینده پیگیری می کند.

سخنگوی هیأت مدیره خانه سینما در پایان متذکر شد: تاکید می کنم برابر توافق صورت گرفته با فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ در خصوص مبارزه با قاچاق احتمالی فیلم، خانه سینما به عنوان جامعه اصناف سینمای ایران در ابتدا اعلام شکایت می کند و پیگیری های بعدی به عهده شخص شاکی و مالک فیلم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج