۵۶۵۱۳۵
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

فوت ۳ کارگر در اثر گاز گرفتگیِ چاه فاضلاب

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی تبریز گفت: سه نفر از کارگران کارخانه بشارت زمانی که جهت تنظیف به داخل چاه رفته بودند، دچار گاز گرفتگی شده و به داخل چاه سقوط کردند.

خبرگزاری تسنیم: حسن مطلبی، مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی تبریز گفت: سه نفر از کارگران کارخانه بشارت زمانی که جهت تنظیف به داخل چاه رفته بودند، دچار گاز گرفتگی شده و به داخل چاه سقوط کردند.

وی افزود: صبح امروز طی گزارشات مسئولین کارخانه بشارت به سامانه 125 مبنی بر سقوط سه نفر از کارگران به داخل چاهی در محوطه کارخانه، ستاد فرماندهی گروه نجات ایستگاه شماره 5 ولیعصر را جهت امداد رسانی هر چه سریعتر عازم محل حادثه کردند.

مطلبی با اشاره به اینکه صبح امروز سه نفر از کارگران کارخانه بشارت زمانی که جهت تنظیف به داخل چاه رفته بودند، دچار گاز گرفتگی شده و به داخل چاه سقوط کردند، تصریح کرد: آتش نشانان پس از حضور، شاهد سقوط و غوطه ور شدن سه نفر کارگر در داخل فاضلاب شدند که بلافاصله هر سه نفر را به بیرون منتقل و جهت احیاء در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند

وحید شادی نیا، مسئول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان شرقی هم با اعلام خبر حادثه وحشتناک سقوط در چاه در سه راهی اهر پشت کبریت سازی که منجر به مرگ سه نفر شد، توضیح داد: گزارش حادثه ساعت 9:45 صبح امروز به مرکز اورژانس تبریز اطلاع و با توجه به اطلاعات رسیده از محل، سه دستگاه آمبولانس و اکیپ اورژانس به محل اعزام شد.

شادی نیا با اشاره به اینکه پس از رها سازی مصدومین محبوس توسط آتش نشانی کارشناسان مستقر اورژانس پس ازبررسی وضعیت مصدومین که فاقد علائم حیاتی بودند سریعا اقدامات درمانی پیش بیمارستانی و احیا قلبی ریوی پیشرفته را شروع و تا بیمارستان امام رضا ع تبریز ادامه دادند، ابرازداشت: متاسفانه اقدامات موثر نبود و فوت سه مرد ۲۹ساله و۴۰ساله و۳۰ساله تاییدشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      ای بابا.این چه وضعشه آخه.به ملت اطلاع رسانی کنید که از فاضلاب گاز متصاعد می شود. نباید همین طور بدون ماسک اکسیژن رفت داخل چاه.مگه ندیده اید وقتی که برف می آید ، هر چقدر هم که سنگین باشد،روی دهانه چاه های فاضلاب برف جمع نمی شود. این نشانه خروج گاز است. خود مراقبتی را جدی بگیرید.

    • بدون نام

      ممنون رضا
      ولی چرا باید برن داخل چاه برای نظافت؟!
      من تا حالا نشنیدم چنین نظافت کردنی
      معمولا تخلیه میکنن اونم با شیلنگ و پمپ مکش

    • بدون نام

      بدبختای کارگر بی اطلاع بودن.خدا صبری به خانوادشون بده

    • بدون نام

      کارگری یعنی بدبختی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج