۵۶۵۲۲۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گلکسی نوت ۸ اول شهریور معرفی می‌شود!

در یکی از نشریات کره‌ای تاریخ جدید رونمایی از پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ، ۲۳ آگوست، مطابق با یکم شهریور اعلام شده است.

وب سایت دیجی رو: در روزهای گذشته خواندیم که سامسونگ قصد دارد تا گلکسی نوت ۸ را زودتر از زمان مورد انتظار معرفی نماید. دلیل این کار نیز در خبر مربوطه، فروش کم گلکسی اس ۸ عنوان شده بود. در یکی از نشریات کره‌ای تاریخ جدید رونمایی از پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ، ۲۳ آگوست، مطابق با یکم شهریور اعلام شده است.

گلکسی نوت 8 اول شهریور معرفی می‌شود!

معرفی این گوشی در رویداد سامسونگ در شهر نیویورک انجام خواهد شد. معرفی زودتر نوت ۸ موجب عرضه زودتر آن نیز خواهد شد. در آخرین خبرهای زمان عرضه جهانی گلکسی نوت ۸، اواسط ماه سپتامبر اعلام شده است.

گلکسی نوت ۸ تاکنون حواشی زیادی داشته است. بسیاری از کاربران این برند، علاقه داشتند تا سامسونگ در این گوشی از حسگر اثرانگشت داخل صفحه نمایش استفاده کند، ولی این کمپانی کره‌ای این ریسک را نپذیرفت و همچون گلکسی اس ۸، حسگر اثرانگشت این نوت ۸ را کنار دوربین در قاب پشتی گوشی قرار داد.

البته نوت ۸ جذابیت‌های زیادی نیز دارد که از آن جمله می‌توان به دوربین دوگانه و قلم S pen با قابلیت‌های جدید اشاره کرد. همانطور که می‌دانید صفحه نمایش این گوشی ۶.۳ اینچ خواهد بود و همچون گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ بهره می‌برد.

گلکسی نوت ۸ زودتر از آیفون ۸ معرفی و عرضه خواهد شد و همین فاصله می‌تواند زمان مناسبی برای فروش بیشتر گلکسی نوت ۸ باشد. باید تا هفته‌های آینده منتظر ماند و دید گلکسی نوت ۸ چه ویژگی‌های خاص دیگری دارد و توانایی رقابت با سایر گوشی‌های در بازار، به خصوص آیفون‌های جدید را دارد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج