۵۶۶۲۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ضرورت تقویت ضریب امنیتی در مراکز جمعیتی

رئیس پلیس پیشگیری ناجا رویکرد اجتماعی و حسن اعتماد مردم به پلیس را نقطه قوت ناجا در مأموریت های محوله دانست و گفت: باید از این فرصت به دست آمده در مردمی کردن امنیت نهایت تلاش و بهره را داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس پیشگیری ناجا رویکرد اجتماعی و حسن اعتماد مردم به پلیس را نقطه قوت ناجا در مأموریت های محوله دانست و گفت: باید از این فرصت به دست آمده در مردمی کردن امنیت نهایت تلاش و بهره را داشته باشیم.

سردار محمد شرفی در جلسه جمع بندی نظارت ستادی با اشاره به حوادث و اقدامات اخیر سوء امنیتی و تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام راحل، اظهار کرد: افزایش و تقویت ضریب امنیتی در مراکز جمعیتی، اماکن طبقه بندی شده و زیرساخت های حیاتی کشور ضروری بوده و نیاز هست در این خصوص اهتمام و توجه بیش از پیش صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به نص صریح قانون مبنی بر داشتن پیوست امنیتی که برای توسعه جوامع صنعتی و شهری ضروری است، لذا همکاری و تعامل دولت و ناجا در این خصوص باید بهتر و بیشتر از قبل باشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه در نظارت ستادی هدف اصلاح ساختار می باشد، تاکید کرد: در ارزیابی های صورت گرفته توسط بازرسان ۲۶ تیم اعزامی از معاونت ها و پلیس های تخصصی ناجا، عملکرد انتظامی استان آذربایجان شرقی مطلوب و عالی ارزیابی شد .

شرفی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص تحقق عدالت قضائی، افزود: اجرای احکام صادره قوه قضائیه از ارکان مهم تحقق عدالت قضائی بوده که در این استان با دستگیری ۸۰ درصدی افراد دارای حکم جلب و تحویل آنان به مراجع قضائی اقدام مهمی در اجرای احکام و مجازات افراد مجرم صورت گرفته است که این کار می تواند به عنوان الگوی کشوری مطرح باشد.

وی تصریح کرد: درست است در ناجا کمبود منابع انسانی و امکانات داریم ولی کارکنان با روحیه ایثارگرانه به صورت جهادی عمل کرده و به جرأت می توان گفت هر پرسنل و کادر ناجا به اندازه ۲ یا ۳ نفر کار و تلاش می کند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، شرفی نفوذ به لایه های اجتماعی را اثرگذار دانست و تاکید کرد: رویکرد بعد اجتماعی و حسن اعتماد مردم به پلیس نقطه قوت ناجا در ماموریت های محوله بوده و باید از این فرصت به دست آمده در مردمی کردن امنیت نهایت تلاش و بهره را داشته باشیم.

وی به افزایش همدلی و هم افزایی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است و تردیدی نیست که اگر همت عمومی درجامعه ایجاد شود پلیس در کنار مردم و سایر دستگاه ها می تواند در بحث پیشگیری از جرایم موفق باشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سردار "حسن خانی" فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در خصوص ارتقاء معیشت و صیانت کارکنان، خاطرنشان کرد: صیانت و ارتقاء معیشت پرسنل از موضوعات مورد تاکید فرمانده ناجا بوده که کارهای خوبی در این حوزه در فرماندهی انتظامی استان صورت گرفته و امیدواریم این اقدامات تداوم داشته و منجر به ارتقاء روحیه و انگیزه خدمتی کارکنان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج