۵۶۶۲۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تصویری از گوشی بدون حاشیه شرکت شارپ

شرکت شارپ قصد دارد تا در اواخر ماه جاری میلادی گوشی های هوشمند بدون حاشیه خود را معرفی کند. اما هر چه به تاریخ رو نمایی از این گوشی ها نزدیک می شویم، تصاویر بیشتری از آن ها در رسانه های مختلف و فضای مجازی منتشر می شود.

وب سایت کلیک: اخیراً در رسانه های مختلف، تصاویر جدیدی از تلفن هوشمند بدون حاشیه شارپ منتشر شده است.
تصویری از گوشی بدون حاشیه شرکت شارپ

شرکت شارپ قصد دارد تا در اواخر ماه جاری میلادی گوشی های هوشمند بدون حاشیه خود را معرفی کند. اما هر چه به تاریخ رو نمایی از این گوشی ها نزدیک می شویم، تصاویر بیشتری از آن ها در رسانه های مختلف و فضای مجازی منتشر می شود. عکس های لو رفته از این گوشی های هوشمند، شبیه به گوشی هایی Essential هستند که توسط یکی از بنیانگذاران سیستم عامل اندروید، اندی رابین طراحی شده است.

به نظر می رسد درقسمت وسط و بالای صفحه نمایش این گوشی ها که کل فضای جلو گوشی را به خود اختصاص داده است، برشی ایجاد شده است و در آن دوربین جلویی گوشی تعبیه شده است. از طرفی طبق عقیده کارشناسان و بر اساس شواهد احتمال اینکه حسگر اثر انگشت این گوشی ها در پشت گوشی قرار گرفته باشد، بسیار بیشتر از این است که در قسمت جلویی آن تعبیه شده باشد.

تصویری از گوشی بدون حاشیه شرکت شارپ

گوشی های بدون حاشیه شارپ قرار است در دو مدل FS۸۰۱۰ و FS۸۰۱۶ به بازار ارائه شوند که در مدل اول از پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ و در دومی از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۰ استفاده شده است.

در هر دو مدل از صفحه نمایش فول HD لمسی با دوربین عقبی ۱۲ مگا پیکسل و دوربین جلویی ۸ مگا پیکسل استفاده شده است. در این دو گوشی رم ۴ یا رم ۶ گیگ تعبیه شده است و حافظه داخلی هر دو ۶۴ گیگ است. برای هر دو گوشی سیستم عامل اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ در نظر گرفته شده است.

این شرکت ژاپنی پیش از این گوشی های X۱ را با سیستم عامل اندروید One به بازار ارائه کرده بود که با قیمتی در حدود ۷۰٫۵۲۴ ین ژاپن به فروش می رسیدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج