۵۶۶۲۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برگزاری جشنواره های «تابستانه» در پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برپایی دو جشنواره ویژه تابستانه در پایتخت خبر داد و گفت: این جشنواره ها در ایام دهه های کرامت و ولایت در قالب برنامه های فرهنگی ویژه شهروندان تهرانی اجرا می شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برپایی دو جشنواره ویژه تابستانه در پایتخت خبر داد و گفت: این جشنواره ها در ایام دهه های کرامت و ولایت در قالب برنامه های فرهنگی ویژه شهروندان تهرانی اجرا می شود.

مجتبی عبدالهی در بازدید از فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه هفت طی نشست با مدیران شهری این منطقه در مجموعه شهربانو ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: بناداریم با وجود اتمام این دوره مدیریت شهری تا آخرین روز خدمت، با قوت به کار ادامه دهیم. جابجایی ها تاثیری در ارائه خدمت ما به مردم ندارد و باید مطالبات به حق مردم را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و کاهش آسیب های اجتماعی، توجه به مسائل اجتماعی و تلاش برای رفع آن را از اولویت های مناطق دانست و افزود: همه ما باید برای انجام ماموریت های فرهنگی شهرداری تهران در موضوعاتی چون کاهش اعتیاد، طلاق، مبارزه با فساد اخلاقی، کودکان کار و خیابان، تکدی گری، حاشیه نشینی و ... با کار جهادی از تمام ظرفیت ها بهره بگیریم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به ویژه برنامه های ایام تابستان گفت: برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان برنامه های داستان تابستان را درنظر گرفته ایم که از ۱۰ تیرماه آغاز شده و تا ۱۸ شهریور ماه ادامه می یابد . دو جشنواره ویژه نیز در ایام دهه کرامت و دهه ولایت تدارک دیده ایم که در مناطق اجرا می شود.

وی از برپایی جشنواره دهه کرامت از اول تا ۲۰ مرداد ماه خبر داد و اعلام کرد: همچنین جشنواره دیگری نیز به مناسبت دهه ولایت در قالب ویژه برنامه های فرهنگی نیز از اول تا ۱۸ شهریور ماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تا عید غدیر خم برگزار می شود.

عبدالهی ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه مدیران شهری منطقه هفت خاطرنشان کرد: در حوزه اجتماعی، رسیدگی به شهروندان و حل مشکلات آنان بویژه آسیب دیدگان اجتماعی، روحیه، انگیزه، سعه صدر و بردباری بالا و همچنین علاقه مندی به خدمت به مردم را می طلبد که قابل تقدیر و ستایش است.

وی خطاب به مدیران وکارشناسان حوزه اجتماعی و فرهنگی مناطق گفت: بازشدن گره های مشکلات شهروندان را در گرو تلاش های کارکنان حوزه اجتماعی قرار دارد و وجود این ویژگیها و نهادینه شدن آن در شما، می تواند دعای خیر مردم را به همراه داشته باشد.

در ادامه این نشست محمدرضا غلامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه هفت شهرداری تهران نیز راه اندازی مرکز طب سنتی، احداث سه زمین چمن مصنوعی طی ۹ ماه اخیر و حمایت از مدارس را از جمله اقدامات این منطقه عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای مصوبات نظارت ستادی منطقه برای رسیدگی به اقشار محروم و و کم درآمد، برنامه هایی چون راه اندازی خانه نیکوکاران در محله نظام آباد، برپایی ۲۵ کارگاه کارآفرینی برای بانوان خودسرپرست و برپایی بازارچه دائمی برای تولیدات این اقشار اجرا شده است.

وی با اشاره به افزایش سرانه اجتماعی و فرهنگی منطقه هفت اظهار کرد: در این راستا چندین مجموعه از جمله پروژه شهید توکلی، مجموعه ورزشی شهید مدنی، کلینیک درمانی و... را درسطح منطقه کلید زده ایم که تلاش داریم به مرحله بهره برداری برسانیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، غلامی، افزایش مشارکت های اجتماعی در سطح منطقه، استقبال خوب شهروندان از برنامه ها، افزایش اعتماد عمومی مردم به شهرداری، برقراری تعامل مناسب با نهادهای مستقر در منطقه، بررسی نقطه ای آسیب های اجتماعی در منطقه و برنامه ریزی برای رفع آن و حرکت جریان فرهنگی به صورت محله و ناحیه محور را از جمله دستاوردهای کلی منطقه هفت در حوزه اجتماعی فرهنگی برشمرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج