۵۶۶۳۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوشه هایی از زندگی سه زن جنایتکار ایرانی

ساناز بیان نویسنده و کارگردان نمایش "عاشقانه، عامدانه، قاتلانه " از اجرای این اثر نمایشی که به زندگی سه زن جنایتکار ایرانی می‌پردازد در تالار شمس موسسه فرهنگی هنری اکو خبر داد.

ساناز بیان نویسنده و کارگردان نمایش "عاشقانه، عامدانه، قاتلانه " از اجرای این اثر نمایشی که به زندگی سه زن جنایتکار ایرانی می‌پردازد در تالار شمس موسسه فرهنگی هنری اکو خبر داد.

ساناز بیان نویسنده و کارگردان این نمایش درباره اجرای این اثر به خبرنگار مهر گفت: سه سال قبل نمایشنامه "عاشقانه، عامدانه، قاتلانه" را نوشتم که تابستان ۹۱ در کنفرانس زنان نمایشنامه‌نویس جهان که در استکهلم سوئد برگزار شد نیز با این اثر حضور یافتم. در آن کنفرانس ۳۰۰ زن نمایشنامه‌نویس حضور داشتند که من نیز با این نمایشنامه در این برنامه شرکت کرده بودم.

وی افزود: همچنین در آن کنفرانس این نمایشنامه با اجرای بازیگران سوئدی به انگلیسی نمایشنامه‌خوانی شد و حالا قصد دارم نمایشنامه "عاشقانه، عامدانه، قاتلانه" را مهرماه در تالار شمس موسسه فرهنگی هنری اکو روی صحنه ببرم. این اثر نمایشی درباره سه زن جنایتکار است که برای مخاطبان ایرانی افراد شناخته‌شده‌ای هستند. تلاش کردم رویکرد درستی در اجرای این نمایش در نظر بگیرم تا کار بتواند ارتباط مناسبی با تماشاگر برقرار کند.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه تئانر اخیرش در در حوزه نمایش مستند جای می‌گیرد، توضیح داد: احساس می کنم در ایران تعریف درستی از تئاتر مستند ارائه نشده است و برخی تصور می کنند همین که نمایشی از یک داستان مستند اقتباس شده باشد با تئاتر مستند روبرو هستند. این نمایش ویژگی ها و خصلت هایی دارد که به تئاتر اجتماعی و فعال نزدیک است بنابراین تلاش کردم رنگ و بویی را که دوست دارم به کار بدهم و به تعریف نظری تئاتر مستند نیز نزدیک شوم.

ساناز بیان افزود: این نمایش سه بازیگر زن دارد که تا به حال حضور فروغ قجابگلی در کار قطعی شده است. با دو بازیگر دیگر در حال گفتگو هستم که امیدوارم به زودی به توافق برسیم چون به خاطر شکل متفاوتی که قرار است این اجرا داشته باشد انتخاب بازیگران بسیار پیچیده است. بازیگری در این نمایش علاوه بر بازی، فعالیت و پویایی خاصی را می طلبد. همچنین حمیدرضا آذرنگ قرار است مشاور کارگردان این نمایش باشد.

دیگر عوامل نمایش "عاشقانه، عامدانه، قاتلانه" عبارتند از طراح صحنه: بابک کچه‌چیان، طراح لباس: سهیلا صالحی، مهدی بوسلیک: دستیار کارگردان و همراز بیان طراح پوستر و بروشور.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج