۵۶۶۶۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گرفتن سلفی و فاجعه دویست هزار دلاری

نمایشگاه هنرهای فانتزی سوژه‌ای جالب برای سلفی گرفتن شده است. البته به نظر می‌رسد بعضی سلفی گرفتن‌ها برای برخی هزینه‌هایی به همراه دارد. تلاش فاجعه‌باری برای گرفتن سلفی در یکی از نمایشگاه‌های امریکا دویست هزار دلار خسارت به بار آورد.

وب سایت کلیک: گاهی بد نیست وقتی داریم سلفی میگیریم به اطرافمان هم نگاهی بی اندازیم. خیلی از کسانی که معتاد به سلفی گرفتن هستند فقط از خود عکس نمی اندازند بلکه خود و دوستانشان و یا مناظر را هم در کادر قرار می‌دهدند.
گرفتن سلفی و فاجعه دویست هزار دلاری

نمایشگاه هنرهای فانتزی سوژه‌ای جالب برای سلفی گرفتن شده است. البته به نظر می‌رسد بعضی سلفی گرفتن‌ها برای برخی هزینه‌هایی به همراه دارد. تلاش فاجعه‌باری برای گرفتن سلفی در یکی از نمایشگاه‌های امریکا دویست هزار دلار خسارت به بار آورد. در این نمایشگاه خانمی در کنار یکی از پایه‌هایی که اشیا هنری روی آن‌ها قرار داشت، ایستاده بود تا از خود سلفی بگیرد در این هنگام یکی از پایه‌‌ها تکان خورد و به پایه دیگری اصابت کرد و سپس مانند یک دومینو تمامی پایه‌ها افتادند.

تا آنجایی که در فیلم مشخص است، حداقل ۱۱ پایه سقوط کردند. اما هنوز نمی‌دانیم که این خانم موفق شد تا قبل از این فاجعه سلفی بگیرد یا خیر. طبق محاسبات، خسارتی که این سلفی به بار آورد دویست هزار دلار است که پر هزینه‌ترین سلفی ایست که تابه‌حال گرفته شده است.

دیگر سلفی‌ فاجعه‌بار متعلق به مردی است که در حال شلیک کردن به سر خود فوت کرد این سلفی به نام «سلفی تفنگی» معروف است؛ یا سلفی دیگری که خانمی در اسپانیا سعی داشت از روی پلی از خود سلفی بگیرد که پایش سر خورد و از روی پل افتاد و فوت کرد. در دیگر سلفی فاجعه‌بار مردی در حال گرفتن سلفی از منطقه تاریخی ماچو پیچو در پرو سقوط کرد و متأسفانه فوت کرد. دیگر سلفی عجیب‌ و غریب هم مردی درحالی‌که روی ریل قطار در حال سلفی گرفتن بود با قطار برخورد کرد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
گرفتن سلفی و فاجعه دویست هزار دلاری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج