جاباما
۵۶۶۶۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خط هافبک پرسپولیس؛ جنگجو، شوتزن، طراح

یکی از مهمترین عوامل موفقیت پرسپولیس در دو فصل اخیر خط هافبک این تیم بوده است.

ورزش سه: یکی از مهمترین عوامل موفقیت پرسپولیس در دو فصل اخیر خط هافبک این تیم بوده است. بازیکنان تکنیکی با درک بالایی که از فلسفه این تیم کسب کرده اند توانسته اند نظم و زیبایی را به بازی سرخپوشان هدیه دهند.سرخپوشان در این فصل علاوه بر حفظ اکثر ستارگان خط میانی فصل قبلشان در این فصل بازیکنان جدیدی را نیز در الماس میانی خود خواهند دید. اکنون نگاهی خواهیم داشت به خط میانی شاگردان برانکو در فصل پیش رو.

۱.کمال کامیابی نیا: کمال در دو فصل اخیر یار ثابت برانکو در پست هافبک دفاعی بود. او که با تخریب بسیار خوب بازی حریف و انتقال مناسب توپ از دفاع به حمله مهره ای مناسب برای ترکیب خاص پرسپولیس با یک هافبک دفاعی است این فصل هم امید اصلی برانکو برای پست ۶ خواهد بود.

۲.احمد نوراللهی: هشت متعصب و محبوب سرخپوشان پس از دوری کوتاه مدت از پیراهن پرسپولیس شهریور ماه دوباره به این تیم اضافه خواهد شد.تکنیک بالا،شوت های پرقدرت و همچنین استفاده خوب او از ضربات شروع مجدد می تواند باعث افزایش قدرت تهاجمی سرخپوشان در فصل آینده شود.البته این احتمال وجود دارد که برانکو از زوج نوراللهی و کامیابی نیا این بار در مسابقات آسیایی استفاده کند تا علاوه بر تخریب بهتر بازی حریف بتواند از ویژگی های منحصر بفرد وارث پیراهن جادوگر استفاده کند تا در مقابل حریفان آسیایی به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

۳.فرشاد احمدزاده: فرشاد در دو سال اخیر با بازی های مؤثر و دوندگی های خستگی ناپذیرش جای ثابتی را در ترکیب سرخپوشان پیدا کرده است. البته او در فصل ۹۶-۹۷ رقبای بسیاری دارد که از کوچکترین لغزش او برای تصاحب جایگاهش استفاده خواهند کرد.شماره ده سرخپوشان این فصل را هم در پست هافبک راست ادامه خواهد داد.

۴.وحید امیری: وحید با اضافه شدن منشا و حفظ طارمی و علیپور در پرسپولیس احتمالا این فصل را بیشتر در پست مورد علاقه اش بازی خواهد کرد.البته از دست دادن تمرینات پیش فصل به علت درد کمر شاید کمی وحید را در ابتدای فصل اذیت کند،اما او هم قطعا انگیزه زیادی برای درخشش و حضور در جام جهانی خواهد داشت.

۵.سیامک نعمتی: نعمتی که همراه با منشا وزنه های مهمی برای پیکان لیگ شانزدهم بودند این فصل در پرسپولیس حضور دارند.شوت های از راه دور او گمشده پرسپولیس در فصل گذشته بود.نعمتی ۲۳ ساله و جوان، راه بسیار سختی را برای رسیدن به ترکیب ثابت پرسپولیس خواهد داشت.اما آمار خوب او در پیکان و همچنین عملکرد مطلوبش در بازی های تدارکاتی نشان می دهد او اصلا رقیب آسانی برای هم پستی هایش نیست.

۶.احسان علوان زاده: علوان زاده سرعتی و تکنیکی این فصل سهمیه بزرگسال پرسپولیس محسوب می شود و حفظ او از جانب برانکو نشان از اعتماد بالای سرمربی به این بازیکن دزفولی است. مسیر امسال علوان زاده بسیار مشابه شرایط سال قبل محرمی است زیرا احسان هم در راه فیکس شدن امیری و نعمتی را جلوتر از خود می بیند که فقط با تمرین های سخت می تواند جلوتر از این دو بازیکن در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد.

۷.محسن مسلمان: مهندس پرسپولیسی ها روند رو به رشد خود را در این تیم حفظ کرده است؛ او که علاوه بر قدرت طراحی و تکنیک بالا اکنون جنگندگی زیادی هم دارد امید اصلی پرسپولیسی ها برای خلق موقعیت های گلزنی به حساب می آید.محسن که می خواهد شماره ۷۷ پرسپولیس را جاودانه کند در این مسیر کار بسیار سختی را پیش رو دارد.

۸.بشار رسن: لیگ نا منظم عراق و همچنین مسابقات تیم های امید باعث شده که این بازیکن زیر ۲۳ سال عراقی هنوز به تمرینات پرسپولیس اضافه نشود.البته تکنیک بالای رسن سلاح اصلی او در رقابت با سایر بازیکنان این تیم است اما غیبت در تمرینات پیش فصل شاید باعث سخت تر شدن کار او برای حضور در ترکیب پرسپولیس بشود.

برانکو بازیکنان آماده زیادی را در خط هافبک خود می بیند.این مهم علاوه بر یک دردسر شیرین برای برانکو می تواند باعث تنوع تاکتیکی بیشتر در پرسپولیس شود.وجود حداقل دو بازیکن در هر پست به خصوص در لوزی میانه زمین این امکان را به برانکو می دهد که آماده ترین ها را متناسب با استراتژی تیم حریف روانه میدان کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج