۵۶۶۹۴۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جودی ویتاکر رسما بعنوان دکتر هو معرفی شد

جودی ویتاکر بازیگر فیلم Broadchurch بعنوان سیزدهمین دکتر رسما تایید شد.

وب سایت سینما گیمفا: جودی ویتاکر (Jodie Whittaker) بازیگر فیلم Broadchurch بعنوان سیزدهمین دکتر رسما تایید شد. پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) اعلام کرد که او ژانویه ۲۰۱۷ از سریال Doctor Who جدا می شود و از آن زمان به بعد همه نگران این مسئله بودند که چه کسی قرار است جای او را بگیرد، دکتر جدید چند ساله است، ملیت و جنسیت او چیست. این خبر فورا بعد از قسمت آخر Wimbledon Men از شبکه بی بی سی وان اعلام شد. با جدایی کاپالدی از این سریال، استفن موفات (Steven Moffat) نیز از کارگردانی این سریال انصراف داد تا نویسنده Doctor Who و کارگردان Broadchurch، کریس کیبنال (Chris Chibnall) جای او را بگیرد.
جودی ویتاکر رسما بعنوان دکتر هو معرفی شد

بنظر می رسد کیبنال اولین کارگردانی است که سنت شکنی کرده و تصمیم گرفته یک زن را در نقش Doctor Who به بازی بگیرد. این تصمیم بدون شک عده ای را خوشحال و عده ای را ناراحت کرده است. چیزی که در اینجا بیشتر از همه چیز اهمیت دارد این است که کیبنال شخصی را برای بازی این نقش انتخاب کرده که او را مناسب ترین گزینه می داند. این دکتر زن، احتمالات جدید و هیجان انگیزی را رقم می زند که باعث می شود جوک های زیادی درباره تغییر جنسیت او ساخته شوند. در واقع، اشاره کوچکی به این تغییر جنسیت در قسمت آخر فصل ۱۰ این سریال شد.

ویتاکر قبلا با کیبنال همکاری داشته و نقش مادر غمگینی را در فیلم Broadchurch بازی کرده است. او ثابت کرده که بازیگر قدرتمند و توانایی است و قطعا بازی احساسی و قوی از خود به نمایش خواهد گذاشت. استعداد او در کمدی، بُعدی که همیشه بخش درونی شخصیت دکتر است، خیلی در کار قبلی او نمایان نشد اما قطعا کیبنال از این توانایی او در این سریال نهایت استفاده را خواهد کرد.

ویتاکر را کریستمس امسال روی آنتن تلوزیون خواهیم دید. همچنین شایعه شده که جنا کولمن (Jenna Coleman) نقش کوتاهی در قالب کلارا اسوالد در کریستمس خواهد داشت. انتظار می رود پیرل مک کی (Pearl Mackie) و مت لوکاس (Matt Lucas) نیز در نقش های بیل و ناردول برای خداحافظی به این سریال برگردند. با اینکه آینده مک کی بعنوان همراه دکتر هنوز رسما مشخص نشده، بنظر می رسد شایعات درست باشند و او برنمی گردد.

سریال Doctor Who کریستمس روی آنتن شبکه های بی بی سی آمریکا و بی بی سی وان می رود. فصل یازدهم سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج