جاباما
۵۶۶۹۶۱
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

بازیگران جدید علاءالدین معرفی شدند

فیلم «علاءالدین» سرانجام تیم بازیگرانش را بعد از چند ماه مشخص کرد. مینا مسعود در نقش علاءالدین و نوامی اسکات در نقش پرنسس جاسمین کنار ویل اسمیت ایفغای نقش می‌کنند.

وب سایت فیلم نت نیوز: فیلم «علاءالدین» سرانجام تیم بازیگرانش را بعد از چند ماه مشخص کرد. مینا مسعود در نقش علاءالدین و نوامی اسکات در نقش پرنسس جاسمین کنار ویل اسمیت ایفغای نقش می‌کنند.

کمپانی والت دیزنی که نخستین بار پای موشی به نام میکی را به دنیای مخاطبان انیمیشن باز کرد، بعد از استقبال چشمگیر تماشاچیان از این دنیای فانتزی، به افسانه‌های ملیت‌های مختلف هم نور و صدا و تصویر و موزیک اضافه کرد و آنها را بر پرده‌ی نقره‌ای نمایش داد.
بازیگران جدید علاءالدین معرفی شدند

حالا بعد از گذشت دو دهه، خانه‌ی پریان چند سالی است که به بازسازی انیمیشن‌های محبوب ده‌ی نود خود در دنیای واقعی روی آورده است. از جمله‌ی آنها کتاب جنگل (The Jungle Book)، سیندرلا (Cinderella) و دیو و دلبر (Beauty and the Beast) را می‌توان نام برد که در مورد آخر هم موفقیت چشمگیری در گیشه بدست آورد.

انیمیشن علاءالدین (Aladdin) پروژه‌ی پیش روی این کمپانی است که در طول چند ماه گذشته مقدمات بازسازی آن را محیا می‌کند. دیزنی کارگردانی فیلم را به گای ریچی سپرده است. این کارگردان انگلیسی تبار در کارنامه‌ی خود فیلم‌هایی مانند شاه آرتور: افسانه‌ی شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword) را دارد. فیلم‌نامه‌ی «علاءالدین» هم به قلم جان اوگست نوشته شده است. شهرت اوگست برای نوشتن فیلم‌های ماندگاری چون چارلی و کارخانه‌ی شکلات (Charlie and the Chocolate Factory) و انیمیشن‌ عروس مرده (Corpse Bride) است.

طبق آخرین خبری که دیزنی از مراحل ساخت این فیلم منتشر کرده، تیم بازیگران اصلی کامل شده است. دو بازیگر جوان با توانایی بازی در فیلم موزیکال که چهره‌ی شرقی هم داشته باشند، مینا مسعود بازیگر مصری-کانادایی که به تازگی در چند سریال تلویزیونی بازی کرده برای نقش علا الدین انتخاب شد و نوامی اسکات ۲۴ ساله و تازه‌کار در نقش پرنسس جاسمین مقابل دوربین خواهد رفت.

سازندگان فیلم ماه گذشته اعلام کردند تام هاردی اولین انتخاب این کارگردان برای نقش شخصیت شیطان صفت فیلم، «جعفر» است. ریچی به رسانه‌ها گفته است هاردی پیشنهاد این نقش را پذیرفته اما هنوز قرارداد امضا نکردیم، به این دلیل که ستاره‌ی ۳۹ ساله در حال بررسی برنامه‌هایش است.

بازیگر دیگری که به تیم بازیگران چند ملیتی این فیلم پیوسته، ویل اسمیت است که قرار است نقش موجود افسانه‌ای و دوست‌داشتنی آبی رنگ را بازی کند.

سازندگان فیلم در کنار اعتماد به کار ریچی، معتقدند که هنر بازیگری و انعطاف پذیری بازیگران نقش اصلی می‌تواند از نقاط قوت این فیلم باشد. جزئیات فیلم‌برداری و تاریخ اکران فیلم هنوز مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج