۵۶۷۰۱۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بدترین برندهای سازنده‌ی لپ تاپ گیمینگ

وب سایت Tom’s Hardware اخیرا مطلبی منتشر کرده و در آن به رده بندی تولید کنندگان لپ تاپ های گیمینگ پرداخته است.

مجله سخت افزار: بخش زیادی از مطالب نوشته شده در زمینه راهنمای خرید در وب سایت های مختلف به معرفی برترین محصولات و تولید کنندگان در هر حوزه اختصاص دارد. یک کاربر برای خرید هر دستگاهی نیاز دارد بداند بهترین تولیدات توسط چه شرکتی ارائه می شوند و از نقاط قوت هر یک آگاه باشد تا بتواند مقایسه ای دقیق برای انتخاب نهایی داشته باشد. اما اگر به روی دیگر این سکه نگاه کنیم همیشه در مقابل بهترین ها، بدترین ها قرار می گیرند. البته باید دیدگاهمان درباره "بدترین" را کمی نسبیتی کنیم. هیچ شرکتی بدترین تولید کننده نیست و تنها در مقایسه با سایر محصولات است که می توان یک کالا را دارای ارزش بیشتر و دیگری را با ارزش کمتر دانست. با این توصیفات بدترین تولید کننده لپ تاپ گیمینگ چه شرکتی است؟

وب سایت Tom's Hardware اخیرا مطلبی منتشر کرده و در آن به رده بندی تولید کنندگان لپ تاپ های گیمینگ پرداخته است. از نظر متخصصین این وب سایت و با توجه به کارنامه های منتشر شده برای محصولات مختلف، کمپانی Dell و برند Aleinware بهترین لپ تاپ های گیمینگ حال حاضر جهان را عرضه می کند.
بدترین برندهای سازنده‌ی لپ تاپ گیمینگ

پس از این شرکت MSI قرار دارد و ریزر با فاصله ای بسیار اندک در مقام سوم قرار گرفته است. اما احتمالا با کمی تفاوت همه ما بهترین ها را می شناسیم. به نظر Tom's Hardware در حال حاضر بدترین سازنده لپ تاپ های گیمینگ شرکت HP است. در امتیازدهی منتشر شده این برند تنها 59 امتیاز از 100 امتیاز ممکن را کسب کرده و در رتبه آخر قرار دارد. یک پله بالاتر هم کمپانی لنوو با 67 امتیاز قرار گرفته است. دلیل انتخاب HP به عنوان بدترین تولید کننده لپ تاپ های گیمینگ "کیبوردهای نه چندان مناسب، نمایشگر با روشنایی پایین و شاسی پلاستیکی خسته کننده" عنوان شده است. هر چند برند Omen در آینده حرف های بیشتری برای زدن خواهد داشت اما آنچه تا کنون مورد بررسی قرار گرفته HP را در رده آخر نشان می دهد. جدول رده بندی Tom's Hardware به صورت زیر است:
بدترین برندهای سازنده‌ی لپ تاپ گیمینگ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج