۵۶۷۰۳۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برنامه آکادمی پیانوی سامان احتشامی اعلام شد

۸۰ پیانیست با هدف ارتقای سطح دانش خانواده‌ها و هنرجویان پیرامون ساز پیانو و در قالب «آکادمی پیانوی سامان احتشامی» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌روند.

خبرگزاری مهر: ۸۰ پیانیست با هدف ارتقای سطح دانش خانواده‌ها و هنرجویان پیرامون ساز پیانو و در قالب «آکادمی پیانوی سامان احتشامی» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌روند.
برنامه آکادمی پیانوی سامان احتشامی اعلام شد

در آکادمی پیانوی سامان احتشامی که ساعت ۱۰:۳۰ روزهای ۳۰ تیرماه و ۱۳ و ۱۹ مردادماه در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می شود، احتشامی در تلاش است که بتواند سطح فرهنگ و دانش خانواده‌ها و هنرجویان در مورد ساز پیانو را ارتقا داده و بتواند مسیر فراگیری این ساز را به روشی ساده و علمی در اختیار علاقمندان این ساز و خانواده ها قرار دهد.

این برنامه که در قالب تکنوازی و گروه نوازی پیانو برنامه اجرا می شوند با سه هدف اصلی ارتقای سطح فرهنگ و دانش خانواده‌ها و هنرجویان در مورد ساز پیانو، چگونگی تدریس پیانو و دانستن مسیرفراگیری این ساز و اجرای هنرجویان همراه با هنرآموزانشان و تشویق آنان برای فراگیری بیشتر مطالب موسیقایی از سوی سامان احتشامی طراحی و تدوین شده است.

نخستین روز این برنامه در تاریخ ۳۰ تیرماه و با ۲۴ نفر برگزار می شود که طی آن رازبین امیرلو، علی ادراکی، آروین شهبندی نژاد، آریانا زمانی، آرمین طهرانچی، شهین مظاهری، ستاره بلوری، آرینا رحیمی، باران دشتی، سحر صلحی زاد، روژان جشن، آیین دخت جرنگ، کیمیا کاظمی، امید نادی حق، باران فرهادی، محمد امین ابراهیمی، یاسمن حکیم زاده، غزل نیکو اندام مطلق، هستی احمدیان، هستی گموری، هستی هراتی، حسام رحیمی، آرمین شماعی زاده، رامتین سبحانی به اجرای برنامه می پردازند.

همچنین یلدا صمدی، سینا سلیم زاده، هیراد پناهی، پیمان جوانمرد و سامان احتشامی نیز به عنوان هنرآموز در این برنامه حاضر می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج