۵۶۷۱۵۶
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس رکورددار بی‌توجهی به تعهدات بین‌المللی

انصراف پرسپولیس از برگزاری دربی در آلمان پرونده جدیدی را به مجموعه پرونده های بی‌توجهی این باشگاه به تعهدات بین‌المللی اش افزود و حالا بدهی‌هایش هم افزایش یافت.

خبرگزاری مهر: جریمه دویست هزار یورویی برای پرسپولیسی که پرونده‌های بسیار زیادی در دادگاه «کاس» و فیفا در جریان دارد و هر لحظه ممکن است یکی از آنها به جریان بیفتد مبلغ بسیار زیادی است. با این وجود حتما باشگاه پرسپولیس معادلاتی را برای خود از منظر مالی حل کرده که قید چند میلیارد درآمدزایی از دربی را زده و حاضر شده در سوپر جامی شرکت کند که احتمالا درآمدزایی خاصی برایش ندارد.

یازده پرونده شکایت برای پرسپولیس

با این وجود اما بحث ما اصلا این نیست، موضوع بیشتر از موضوع های مالی وفای به عهد است و احترام به قراردادها و امضاها. پرسپولیس با ۱۱ پرونده جاری در فیفا به عنوان متشاکی رکورددار شکایت های بین المللی است. مانوئل ژوزه، لوئیس پدرو، آنتونس،اسکار ادواردو، مامادوتال، سکوبرت، ولاتکو، سپانوویچ و تیاگو آلوز افرادی هستند که از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده و این شکایت‌ها به این باشگاه ارجاع شده است.

البته مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس با مسئول امور بین‌الملل فیفا و شورای حل اختلاف سه یا چهار پرونده را حل کردند اما مبحث اصلی این است که هم پرسپولیس و هم استقلال و تراکتور سازی و البته ۱۹ باشگاه در کشور به امضاهای خود وفادار نمی مانند (سهم پرسپولیس بیشتر از دیگران است) و از نظر بین المللی شرایط خوبی ندارند.

موضوع فقط برای پرسپولیس البته بازیکن و مربی نیست. آنها ۱۰ سال قبل هم با شرکت آلفا معامله کردند و قرار شد با استقلال در آمریکا دربی برگزار کنند که البته آن دیدار هم لغو شد و پرسپولیس و استقلال تا جریمه چند میلیون یورویی هم رفتند و البته در دادگاه پیروز شدند اما شرکت فوق الذکر متحمل هزینه های زیادی شد.

این بار دربی

این بار هم پرسپولیس در واقع دربی آلمان را بر هم زد، آنها ترجیح دادند در سوپر جام شرکت کنند که این اصلا بد نیست بلکه آنجای کار غلط است که بدون برنامه ریزی برای سوپر جام، پرسپولیس تعهد حضور در آلمان و برگزاری دربی را داد و به این ترتیب پای قراردادها را امضا کرد.

حالا دویست هزار یورو هم بدهکار شده و بدتر از آن اینکه مقابل آلمانها هم خجالت زده شدیم. در واقع باید بیشتر از اینها به تعهدات بین المللی خودمان در باشگاه ها پایبند باشیم وگرنه اتفاقاتی مثل ژوزه و دربی آلمان و دیگر موارد رخ می دهد و پرسپولیس را به بدهکارترین باشگاه ایران مبدل می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توچرااسنقدرجوش می زنی اگرپولی نگرفتی برای نوشتن این چرندیات بچه گول زن

    • بدون نام

      پرسپولیس سوراخ

    • بدون نام

      چرا چرت نوشتی وقتی در همان تاریخ یک دیدار رسمی دارد کاری نمیتواند بکند باید سازمان لیگ برنامه بازی سوپر جام را تعغیر میداد مگر نه پرسپولیس با این بدهی از پول بدش نمیاید

    • بدون نام

      شرم آوره در دنیا بی آبرو شده ایم برای اینکه عده ای میز و پورسانتشونو حفظ کنن

    • بدون نام

      خاک تو سرشون ابروی ایرانو بردن با این کاراشون .باز معلوم نیست با این همه بدهی چطور بازیکن خاجی مربی خارجی میگیره یکم مشکوکه نه ؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج