۵۶۷۲۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نگاهی به مهندسانِ لیگ هفدهم

داشتن یک هافبک بازیساز ممتاز موفقیت یک تیم در فاز هجومی را تضمین می کند.

وبسایت نود: داشتن یک هافبک بازیساز ممتاز موفقیت یک تیم در فاز هجومی را تضمین می کند.

با بازگشت مجتبی جباری به استقلال این امیدواری برای هواداران این تیم به وجود آمده که با هنر جباری دیگر تیمشان دغدغه‌ای در گل زدن نخواهد داشت، البته اگر جباری همان بازیکن آماده گذشته باشد.

دیگر مدعیان هم در این زمینه بیکار نبودند، بضاعت پنج مدعی لیگ برتر در پست هافبک بازیساز را مرور می کنیم؛

پرسپولیس؛

قرمزها مانند فصل قبل گزینه اصلی شان محسن مسلمان است، مسلمانی که در این دو فصل در پست هافبک بازیساز بسیار خوب کار کرده است. پرسپولیس در نیم فصل دوم سروش رفیعی را هم خدمت گرفت تا بضاعتش در پست هافبک هجومی بیشتر هم شود. برانکو با رفتن سروش برای گزینه دوم در این پست به بشار رسن و حتی سیامک نعمتی فکر می کند.

استقلال؛

استقلال در فصل گذشته از نداشتن هافبک بازیساز لطمه خورد. علیرضا منصوریان در این فصل با ترافیک در پست هافبک بازیساز روبرو است . مجتبی جباری بازگشته، سرور جپاورف و داریوش شجاعیان هم هستند. اگر این بازیکنان در فرم ایده‌آلی باشند منصوریان در این پست اصلا دغدغه‌ای نخواهد داشت و مهاجمان استقلال با داشتن چنین مهندسهایی پشت سر خود کار راحتی خواهند داشت.

سپاهان؛

باید دید زلاتکو کرانچار چه افکاری در سر دارد؛ رسول نویدکیا و شاهین ثاقبی می توانند در نقش هافبک بازیساز برای سپاهان بازی کنند.

ذوب آهن؛

امیر قلعه‌نویی چشم به بازگشت قاسم حدادی‌فر دارد. مهدی رجب‌زاده همچنان می تواند در این پست یک مهره موثر باشد. در فصل قبل بازیکنانی مثل مرتضی تبریزی هم در این پست بازی کردند. قلعه‌نویی هم در این پست خیالی آسوده دارد.

تراکتورسازی؛

یحیی گل‌محمدی در این فصل واقعا با بحران بازیکن روبرو است. با جدایی جاسم کرار حالا محمد نوری گزینه اصلی تراکتورسازی در پست هافبک بازیساز است، احتمال اینکه گل محمدی در این پست چشم به بازیکنان جوان هم داشته باشد زیاد است.

سایر تیم‌ها؛

تیم های دیگر هم به خوبی می دانند که داشتن یک بازیساز به چه میزان اهمیت دارد. بی دلیل نیست که فولادی‌ها، مهندس معروف فوتبال ایران، ایمان مبعلی را برگرداندند، فولاد، علی اصغر عاشوری را هم گرفت. نفت تهران برای پر کردن خلا مبعلی با پیام صادقیان قرارداد بست. پدیده اکبر صادقی را جذب کرد، پیکان با بختیار رحمانی قرارداد بست. نفت آبادان امید به درخشش جاسم کرار دارد. چند باشگاه هم بازیکن خارجی در این پست دارند. شاید ظهور یک بازیکن جوان و یا یک خارجی تازه وارد معادلات در این پست را به هم بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج