۵۶۷۴۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انگلیس: باید فشار بر کره شمالی را بیشتر کرد

وزیر خارجه انگلیس با تاکید بر اینکه باید فشارهای جهانی بر کره شمالی افزایش یابد، بار دیگر خواستار کمک چین در این زمینه و فشار آوردن پکن به پیونگ یانگ شد.

خبرگزاری مهر: به نقل از ای اف پی، در پی آزمایش نخستین موشک بالستیک قاره پیما توسط پیونگ یانگ، اعضای اتحادیه اروپا روز دوشنبه بر سر افزایش تحریم ها علیه کره شمالی با یکدیگر به توافق رسیدند.

«بوریس جانسون»، وزیر خارجه انگلیس امروز در جمع شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا بار دیگر از چین خواست تا از نفوذ خود بر کره شمالی در جهت متوقف کردن این کشور از مسیر انجام آزمایش های موشکی خود استفاده کند.

وی گفت: مطمئنا ما معتقدیم باید سعی کرد تا کره ای ها واقعیت را ببینند و باید فشارها بر رژیم پیونگ یانگ را افزایش داد و ما فکر می کنیم بهترین راه انجام این کار مطمئنا افزایش فشارها بر دولت چین است و تحرکاتی هم در این زمینه شاهد هستیم. اما این فرآیند باید بسیار بیشتر و بیشتر شود.

ماه گذشته نیز اتحادیه اروپا تحریم های خود علیه این کشور که در پی آزمایش موشک های کروز زمین به دریایی این کشور که در سواحل شرقی کره شمالی انجام شد را تشدید کرد.

قطعنامه جدید که حدود یک ماه پیش به اتفاق آرا به تصویب رسید، چهار شرکت و ۱۴ شخص را هدف تحریم‌های جدید قرار می‌دهد. فرمانده عملیات جاسوسی برون‌مرزی پیونگ‌یانگ از جمله کسانی است که تحریم شده است.

وزارت خزانه داری آمریکا هم روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ماه تحریم هایی علیه ۹ شرکت و نهاد دولتی و سه شخص حقیقی به دلیل ارتباط با برنامه موشکی و هسته‌ای کره شمالی اعمال کرده بود.

تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا علاوه بر افراد و شرکت های کره شمالی همچنین شامل دو شرکت روسی و یک شهروند این کشور نیز می شود.

در بیانیه منتشر شده از سوی شورای اروپا که در تاریخ چهارم ماه جاری میلادی منتشر شد، اعضای اتحادیه اروپا کره شمالی را به نقض آشکار قطعنامه های شورای امنیت متهم کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج