۵۶۷۴۳۵
۳۳ نظر
۵۰۰۸
۳۳ نظر
۵۰۰۸
پ

رسایی: تتلو که هیچ، لس آنجلسی ها هم می توانند توبه کنند

اشكال آقاي تتلو در حال حاضر از نظر شما و ديگر كساني كه حاشيه درست كردند چيست؟ اين آدم گذشته و سابقه‌اي دارد كه بخشي از آن هنوز در ظاهرش همراه اوست كه نمي‌تواند آن را از خودش جدا كند و بخش ديگري از آن رفتارهايي است كه از آنها اعلام برائت كرده و بارها گفته كه از آن اقدامات پشيمان است.

اعتماد نوشت: حميد رسايي سخت از تقديري كه از اين خواننده زيرزميني كرده راضي است و مي‌گويد: « تقدير از كسي كه از گذشته‌اش پشيمان است كار درستي است». متن گفت‌وگوي «اعتماد» با او را در ادامه مي‌خوانيد:

روز گذشته مراسمي تحت عنوان جشن يك سالگي فارس پلاس متعلق به خبرگزاري اصولگراي فارس برگزار شد. برگزاري اين مراسم با حواشي بسياري همراه شد از جمله عكس‌هايي كه از حضور خواننده زيرزميني آقاي امير حسين مقصودلو و تقدير شما از وي منتشر شده بود. خود شما در مورد اين حواشي و رخدادها چه نگاهي داريد؟

مگر عكس‌هايي كه منتشر شده چه ايرادي داشته؟ صحنه عجيب و غريب و خلاف عرفي در آن بود؟

حضور شما به عنوان يك روحاني در چنين مراسمي در كنار يك خواننده زيرزميني خب كمي عجيب است. حتي برخي اصولگراها انتقاد كرده و پرسيده‌اند اگر اصلاح‌طلبان چنين كاري را مي‌كردند خودمان چه مي‌كرديم.

مگر آقاي روحاني كه هم اسمش روحاني است و هم لباس روحانيت دارد هيچ‌وقت با چنين آدم‌هايي ننشسته است كه حضور مثل من در كنار اين فرد براي شما عجيب به نظر رسيده؟

اگر آقاي روحاني را هم ببينم شايد چنين سوالي را هم از ايشان بپرسم. اما الان مخاطبم شما هستيد.

پس اين سوال شما از آقاي روحاني هم هست؟

اگر ببينم كه آقاي روحاني در كنار فردي مثل آقاي تتلو مي‌ايستد و عكس مي‌گيرد حتما از ايشان هم مي‌پرسم.

حالا به نظر شما اشكال آقاي تتلو چي هست؟

من خبرنگارم و نمي‌توانم ايرادي روي افراد بگذارم. از واكنش‌هاست كه چنين سوالي مي‌پرسم.

حتما از نظر شما يك ايرادي داشته كه اينطور مي‌گوييد...

نه من فقط واكنش‌ها را مي‌گويم. از همان ديدار اين آقا با آقاي رييسي در جريان انتخابات اين واكنش‌ها شروع شده بود كه اين خواننده زيرزميني از لحاظ اخلاقي و ظاهري با اصولگرايان و شعارهاي‌شان همخواني ندارد. خود شما فكر مي‌كنم در اين مورد در دوران نمايندگي‌تان از وزير ارشاد وقت سوال پرسيديد.

اشكال آقاي تتلو در حال حاضر از نظر شما و ديگر كساني كه حاشيه درست كردند چيست؟ اين آدم گذشته و سابقه‌اي دارد كه بخشي از آن هنوز در ظاهرش همراه اوست كه نمي‌تواند آن را از خودش جدا كند و بخش ديگري از آن رفتارهايي است كه از آنها اعلام برائت كرده و بارها گفته كه از آن اقدامات پشيمان است. از آن گذشته تصاويري در فضاي مجازي منتشر شده كه هر بار موضعي مي‌گيرد كه باب ميل يك جريان فكري سياسي خاص نيست، آن تصاوير را به رخش مي‌كشند اما خودش پشيمان است. علاوه بر اينكه از آن گذشته اظهار پشيماني كرده است، در راستاي جبران آن گذشته هم اقداماتي را انجام داده است و در صفحات مجازي‌اش به كساني كه طرفدارش هستند توصيه‌ها و نصيحت‌هايي مي‌كند كه در راستاي جبران گذشته‌اش است.

آخرين اظهارنظري كه من از وي ديدم در مورد قتل دختربچه هفت‌ساله پارس‌آباد بود كه معتقد بود اگر اين دختربچه حجاب داشت مورد سوء قصد يا تجاوز قرار نمي‌گرفت. منظورتان دقيقا در مورد اين توصيه‌ها چيست؟

خودتان اگر مراجعه كنيد، مي‌بينيد كه نصيحت مي‌كند و مي‌گويد كه تا انتهاي برخي كارها را رفته است اما در انتهاي اين كارها چيزي جز پشيماني نيست و بالاخره به فهم خودش در حال جبران آن بخش است. در مورد بعضي از اتفاقات اجتماعي هم نقطه نظراتي دارد. چطور شما براي ديگران حق اظهارنظر قايليد كه مي‌توانند نظرشان را بدهند و آزادي بيان داشته باشد اما اين فرد چنين حقي ندارد؟ در همين روزنامه اعتماد شما بارها ديده‌ام موضوعاتي هستند كه اگر مورد بررسي قرار بگيرد هم خلاف ضوابط انقلابي است و هم خلاف ضوابط ديني.

مثل چي؟

متعدد است. از امور مربوط به نفي مباني انقلاب و امام مثل بزك كردن رفتار دشمنان اين انقلاب تا مقالاتي كه خلاف ارزش‌هاي ديني است.

در نظر داشته باشيد كه اين نگاه شما در شرايطي است كه مديرمسوول همين روزنامه نماينده مجلس هستند و از سوي شوراي نگهبان مورد تاييد قرار گرفتند.

مگر مدير مسوول شما براي روزنامه‌اش وقت مي‌گذارد؟

هيچ مطلبي بدون تاييد مدير مسوول در اين روزنامه منتشر نمي‌شود.

اگر هم بگذارد باز دليل نمي‌شود. اگر بودن يك نفر در يك چنين جايگاهي، دليل بر اين مي‌شود كه او يا رسانه او هر كاري مي‌كند درست است پس به چه علت شما از بقيه انتقاد مي‌كنيد؟

نه من مي‌گويم وارد اتهام‌زني نشويم. مدير مسوول يك روزنامه ناظر بر عملكرد يك روزنامه است.

با اين نگاه شما كه اين اتهام‌زني نيست. اگر اينطوري باشد شما هم به بقيه اتهام مي‌زنيد. آقاي رييسي، رييس دادگاه ويژه روحانيت است و عضو مجلس خبرگان است پس چرا به ايشان ايراد مي‌گيريد؟ حتما كارش درست است كه مي‌رود و با آقاي تتلو ديدار و گفت‌وگو مي‌كند. حرف من اين است كه چرا حق آقاي تتلو و مثل تتلو را در آزادي بيان به رسميت نمي‌شناسيد؟ نظر شخصي‌اش را گفته و نظر شخصي‌اش اين بوده است كه يكي از عواملي كه مي‌تواند باعث اين اتفاق شود (تجاوز و قتل دختربچه پارس‌آبادي) اين است كه اگر حجاب در جامعه رعايت شود اين اتفاق نمي‌افتاد. حالا اين اظهارنظر مي‌تواند درست باشد يا غلط باشد. من نمي‌خواهم آن را تاييد يا تكذيب كنم. البته در توصيه‌هاي ديني هم هست كه با وجود آنكه سن تكليف دختران از ٩ سال و سن تكليف پسرها از ١٥ سال است ولي تاكيد شده كه قبل از اين سن بچه‌ها را به واجبات و ترك محرمات عادت دهيد تا زماني كه به سن بلوغ رسيدند انجام واجب براي‌شان سخت نباشد. مي‌خوام بگويم كه اين ديدگاه شخصي‌اش است و مي‌تواند قابل بحث باشد. چرا شما فكر مي‌كنيد كه اين آدم حق حرف زدن ندارد؟ فقط چون از نظر سياسي مثل شما فكر نمي‌كند.

اجازه مي‌دهيد پاسخ بدهم؟

يعني چنين چيزي باعث مي‌شود كه شما دهان اين آدم را ببنديد؟ مگر بقيه نظر مي‌دهند نظرات‌شان صد در صد درست است؟

علت اصلي اين انتقادها اين است كه حضور چنين فردي در مراسمي كه همه سردمداران آن اصولگرايان بودند با مباني اصلي اصولگرايي نمي‌خواند.

مگر مباني اصولگرايان چيست؟ آدمي از گذشته‌اي كه داشته است ابراز ندامت كرده است بايد او را دور انداخت؟

خب اگر خوانندگاني كه لس‌آنجلسي خوانده مي‌شوند هم توبه كنند شما از آنها تقدير مي‌كنيد؟

حتما توبه واقعي ارزش دارد. اما تقدير دو روز پيش علت ديگري هم داشت. اين تقدير از كساني صورت گرفت كه در فضاي مجازي فعال هستند و به خاطر اعتقاد ديني و انقلابي شان مورد هجمه قرار گرفته‌اند. آقاي تتلو يكي از اينها بود يا خانم بهنوش بختياري در مورد مسائل مختلف مثل برجام اظهارنظر كرده و بعد در فضاي مجازي مورد هجمه قرار گرفته بودند.

خب خيلي افراد ديگري هم هستند كه به دليل اظهارنظرهاي‌شان مورد اهانت قرار مي‌گيرند. چرا آقاي تتلو بايد در اين ميان انتخاب شود؟

اين موارد نمونه است. غير از ايشان افراد ديگري هم بودند از مجري هواشناسي تا كارشناس برنامه كودك و محيط بان و ديگران. ببينيد همين خانم بهنوش بختياري كه رسايي نيست. يك هنرپيشه است كه سابقه سياسي ندارد و مي‌گويد تنها به دليل اينكه يك اظهارنظر شخصي در مورد برجام كرده است مورد اهانت قرار مي‌گيرد، خب شما پاسخ دهيد چرا بايد به اينها اهانت شود؟

ما هيچكدام منتقد حضور خانم بختياري نيستيم. تنها مي‌گوييم آقاي تتلو كمي با مباني اصولگرايي فاصله دارد.

خب خانم بختياري هم مثل آقاي تتلو. چه فرقي با هم دارند؟ همين خانم بختياري به خاطر يك اظهارنظر درباره برجام كلي مورد اهانت قرار گرفت.

خب خيلي فرق دارند، ندارند؟

فرقشون چيه؟ اصلا مشكل آقاي تتلو چيست؟ من از شما سوال مي‌كنم. تتلو مي‌گويد گذشته‌اي دارد و از اين گذشته پشيمان است و توبه كرد. «حر» آب به روي ام�

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا خوبه همتون تو ماشین و هر مهمونی ک میرید تتلو گوش میدادید حالا تتل شده نماد درموندگی؟؟جمع کنید بابا انتخابات تموم شده به جای کار کردن دست از کل کل ورنمیدارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به جون خودم تا حالا حتی به صورت اتفاقی هم یکبار آهنگاشو گوش ندادم نمیدونم راجع به چی صحبت میکنی.

    • بدون نام

      همین کلمه لس آنجلسی گفتن شما معلومه چه طرز فکری در مورد اونا داری ...

    • saeed

      قالب سايت چند وقتي به هم
      ريخته و بعضي از صفحه ها كامل
      ديده نميشود و دوباره ناقص تكرار
      ميشود لطفا پيگيري كنيد

    • بدون نام

      کار شما از انزوا به جایی رسیده که از خطوط قرمز خودتون هم برای اعلام و نمایش خودتون عبور می کنید؟
      حداقل بهتر از تتلو پیدا می کردید که اینطور خودتون را ضایع نکنید و به ابرو ریزی اش بیارزد

    • بدون نام

      پس شما هم توبه کن اقای رسایی

    • بدون نام

      بااین حساب شما هم می توانی توبه کنی

    • بدون نام

      توبه؟!!! ازچی؟!!!از کی؟!!!

    • بدون نام

      آقای رسایی عزیز همه باید توبه کنند شما هم باید توبه کنید من هم باید توبه کنم پیامبر خدا وائمه معصومین هم توبه می کردند اما اینها توبه ای بود بین خود فرد وخدای او نه برای بهره برداری سیاسی وکسب آرایی که شما آنها را حلال می خوانید !شما یک فرد را در حد حامی و سخنگوی جریان اصیل اصول گرایی انتخاب و بالا کشیده اید واز همینجا هم ضربه خورده اید والا تتلو یا هر کس دیگر هم در جایگاه خودش محترم ودارای حرمت است کارهای شما شبیه کلسیای کاتولیک می ماند که افرادی اگر درحضور شما یا بزرگانتان توبه کنند بخشیده می شوند در غیر اینصورت در میان شما جایگاهی نخواهند داشت

    • بدون نام

      اهان.اونوقت توبه رو ببرن نزد خدا یا بیارن خدمت شما که تو بوق و کرنا کنید برای انتخایات و به نفع اصولگرایی وابسگرای افولگرا استفاده کنید؟؟؟!!! دیگه اینطور نمیشه مردم رو گول زد.یه کم دیر تشریف اوردید!!

    • بدون نام

      مثل این که توبه کرده بودن جناب اما توبه شون رو نپذیرفتند نمونش حبیب به یاد دارید

    • لیلی

      لطفا طریقه توبه کردن هم آموزش بدید.

    • بدون نام

      یادمه اصلا حبیب رو بد بخت نکردین.هر روز ثه بلا سر طفلک نیاوردن.اصلا هم هی زیرابشو نمی زدن

    • بدون نام

      عجب خب معلومه توبه تتلو و لس آنجلسی ها قبول میشه اما توبه تو چی؟ ای بینوا

    • مصطفی

      لس آنجلسی ها مگه چی کردن که بخوان توبه کنن....

    • بهار

      برو بابا یه شبه همه سند طرفدار تتلو چرا از استادد بزرگ موسیقی اصیل ایرانی تقدیر نمکنید. ها امسال قراذ بود ربانی شجریان پخش بشه نزاشتن. ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا دروغ میگی همین امسال ما تلویزیون رو دم افطار روشن میکردیم ربنای استاد شجریان رو پخش میکرد بعدشم استاد همیشه مایه افتخاره حتی ما که مخالف روحانی هستیم به استاد افتخار میکنیم حالا ایشان هر عقایدی که دارند خب داشته باشند امثال شما اصلا روزه نمیگیرند که امسال اصلا دم افطار تلویزیون روشن کنن و ربنا گوش کنی که بفهمی اصلا پخش میشود یا خیر

      • بدون نام

        چند روز روزه گرفتی که نگران ربنایی؟بس کنید این حرفایی رو که خودتونم میدونید به خاطر چیه
        درضمن پخش میشد تو افطار نداشتی نمیدیدی

    • بدون نام

      تعجم که از بزرگان قوم کسی جلودار اینها نیست.؟!!!!!

    • بدون نام

      اها يعني هر كي توبه كنه و براه راست هدايت بشه لايق كه با ما باشه اخه ما خيلي خوبيم اونوقت اين الان توبه كرده ؟!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • علی

      حالا اگر لوس انجلاسیها توبه کنند و به گروه شما نیایند توبه اشان قابل قبول است یا حتماباید به گروه شما ملحق شوند تا قبول شود

    • یه دوست

      چهار سال دیگه که دوباره خواستید تبلیغات انتخاباتی کنید ماهم میایم توبه میکنیم

    • بدون نام

      اهااا پس الان اگه گلشيفته بیاد کاری باهاش ندارید!!!!

    • ایرانی

      ببخشید رسائی خبرنگار بود یا اون یکی؟؟؟؟

      جناب رسائی که بیشتر سوال پیچ کرده بنده خدا رو که!!!!!
      اینا کلا از حربه های این افراده
      نمیذارن کسی سوال بکنه و چون جوابی ندارن سوال رو با سوال جواب میدن !!! و کلا پشیمون بشه از سوال کردنش

    • بدون نام

      ما هنوز ساسی مانکن رو فراموش نکردیم فکر کنم اوضاعش هم از تتل خرابتره ها تازه همین اعتماد نون به نرخ روز خور میگفت مگه ساسی آدم نیس حق اظهار نظر نداره پس اگه اینطوره تتل هم آدمه و حق اظهار نظر داره و توبه کرده مطمئنا الان طرفدار روحانی بود میشد گل سر سبد رسانه های اصلاح طلب آها گفتم روحانی ما هم هنوز بروبکس سوسن خانوم هم فراموش نکردیم .....

    • بدون نام

      خدا بیامرز حبیب این همه سال تو ایران بود و حتی بهش اجازه خوندن هم ندادن حالا شخصیتش و سطح هنری رو که ارائه میکرد رو با تتلو مقایسه کنید خودتون متوجه میشید کسایی که از تتلو حمایت میکنن بر حق هستند یا نه.

    • شایان

      برا بعضیا متاسفم که عیب خودشونو نمیببنن مدام دنبال ایراذ و بهونه گیری از مردمن...جوری میگن که انگار خودشون نماد یه انسان مقید به دین و موجه از هر لحاظن..بس کنین توروخدا کم پی همو بزنیم

    • بدون نام

      استاد رسائی توبه اونم شب انتخابات

    • بدون نام

      عقب نشینی از ارزش ها و عقاید شان برای خروج از انزوا

    • علی

      جناب خواننده لس آنجلسی چه صیغه ای هستش اقای رسایی توضیح بدین

    • علی

      عزیزان توبه روفقط خدا قبول میکنه نه اصولگرا واصلاح طلب ویا هرفرد دیگر انشاالله که توبه آقای مقصودلو پذیرفته شده که اینقدرمورد حمله قرار گرفته بدنیست یه جستجو تو گوگل بزنیم که بفهمیم توبه اصلا چیه وشرایط توبه چیه که مورد بحث ماشده

    • علی

      عزیزان توبه روفقط خدا قبول میکنه نه اصولگرا واصلاح طلب ویا هرفرد دیگر انشاالله که توبه آقای مقصودلو پذیرفته شده که اینقدرمورد حمله قرار گرفته بدنیست یه جستجو تو گوگل بزنیم که بفهمیم توبه اصلا چیه وشرایط توبه چیه که مورد بحث ماشده

    • ناشناس

      کسی که یه آدم دورو رو اینقدر حمایت میکنه خودشم مثل اونه!
      پس انتظاری ازشون نداریم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج