۵۶۷۶۰۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سیامند رحمان راهی ژاپن می‌شود

سیامند رحمان، قهرمان پارالمپیک ریو بنا به درخواست مسئولان کشور ژاپن و برای انجام یکسری تدارکات لازم برای پارالمپیک ۲۰۲۰ ، ۳۱ تیر ماه عازم ژاپن می‌شود.

ایسنا: سیامند رحمان در جریان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور که امروز در اوزان ۱۰۷ و ۱۰۷+ کیلوگرم در محل فدراسیون جانبازان و معلولان در حال برگزاری است با اعلام این خبر که عازم ژاپن می‌شود ، اظهار کرد: بنا به درخواست مسئولان کشور ژاپن برای انجام تدارکات لازم برای بازی‌های ۲۰۲۰ ریو و همچنین جهت بازی در رسانه‌های خبری توکیو ۳۱ تیر ماه عازم این کشور می‌شوم.

وی درباره رکوردشکنی خود در مسابقات امروز در دسته ۱۰۷ + کیلوگرم گفت‌: اگر مربیان صلاح بدانند قطعا این کار را انجام خواهم داد، اما در حال‌ حاضر رکورد من ۳۱۰ کیلوگرم است که در بازی‌های پارالمپیک ریو جابه جا کرده ام و منتظر تصمیم سرمربی و رییس انجمن فدراسیون وزنه‌برداری هستم که اجازه رکورد شکنی به من در مسابقات قهرمانی کشوری را بدهند یا خیر. اما در حال‌ حاضر تمام تمرکز خود را بر روی مسابقات جهانی مکزیک گذاشته ام تا بتوانم در این مسابقات عملکرد قابل توجهی داشته باشم.

وی در پایان گفت‌: امیدوارم بتوانم همانند سایر وزنه‌برداران که رقابت‌های خیلی خوبی را در مسابقات قهرمانی کشور داشته‌اند و رکوردهای خوبی را جابه جا کرده‌اند من نیز رقابت‌ خوبی را در دسته ۱۰۷ + کیلوگرم به نمایش بگذارم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در پایان مسابقات وزنه‌برداری ۱۰۷ کیلوگرم هفت ورزشکار در این ماده شرکت کرده بودند، سامان رضی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم توانست رکورد ۲۳۴ کیلوگرم را جابه جا کند که رکورد وی در حال‌ حاضر برابر رکورد جهان است. علی صادق زاده در همین دسته با زدن رکورد ۲۲۸ کیلوگرم دوم شد و علی اکبر قریب شی با زدن رکورد ۲۲۷ کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

این رقابت‌ها تا چند ‌دقیقه دیگر در ۱۰۷ + کیلوگرم برگزار می‌شود و سیامند رحمان ساعت ۱۱:۳۰ رقابت خود را آغاز خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج