۵۶۷۶۱۶
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

طلاق صوری تهدیدی برای تامین اجتماعی!

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: طلاق صوری تهدیدی جدی برای صندوق تامین اجتماعی محسوب می شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: طلاق صوری تهدیدی جدی برای صندوق تامین اجتماعی محسوب می شود.

محمد علی عباس زاده اظهارکرد: قانون گذار به منظور کاهش آسیب های اجتماعی قانونی را در نظر گرفته است که در صورت فوت پدر، دختر هنگامی که به هر دلیلی متارکه کرد بتواند از حقوق پدر استفاده کند.

وی ادامه داد: این مهم سبب شده تا برخی از افراد سودجو با انجام طلاق صوری بتوانند دوباره از حقوق پدر خود برای گذران زندگی استفاده کنند.

عباس زاده افزود: هم اکنون حدود ۲۰ نفر در قالب این طرح حقوق پدر خود را ماهیانه دریافت می‌کنند و با وجود اینکه براساس شواهد می دانیم طلاق به صورت صوری انجام شده است اما به صورت قانونی نمی‌توانیم برخورد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل خلاء قانونی افراد از این مهم سوء استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: طلاق صوری تهدیدی جدی برای صندوق تامین اجتماعی محسوب می‌شود.

عباس زاده یادآور شد: این ۲۰ نفر در سطح استان نزدیک به چهار سال است که به طور میانگین ماهیانه هشت تا ۱۰ میلیون حقوق دریافت می‌کنند.

وی عنوان کرد: اصلاح قانون در این بخش یکی از دغدغه های اصلی سازمان تامین اجتماعی است که باید مسئولان به آن توجه کنند.

عباس زاده گفت: هم اکنون ۱۱۰ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بوده که ۷۱ درصد شهری و ۳۸ درصد نیز روستایی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این همه از ملت میکشید بزار چند تا که حقوق پدر تنها درامدشون استفاده کن سمت فساد و فحشا نرن

    • بدون نام

      بیست نفر ماهی هشتصد تومان چهار ساله گرفتند و این یکی از دغدغه های سازمان شده.!!!!!هزاران میلیارد تومان توسط مدیر عامل سابق به یغما رفت کارخانه ها مجانی واگذار شد به بابک زنجانی و...شما آخ نگفتین....اسفل سافلین در انتظارتان است.

    • علی

      می که هشت تا ده میلیون تومن را بیست نفر در ماه می گیرن این که مبلغی نیست کارمندان تامین هر کدام کم کم سه یا چهار میلیون حقوق ماهیانه می گیرن ولی کارگران نهصد هزار حقوق پایه واقعا انصاف نیست

    • بدون نام

      دغدغه سنگینی بود کمر سازمان را شکست
      مدیونی اگر فکر کنید مدیر زمان احمدی نژاد اصلا به سازمان ضرر زده باشد

    • بدون نام

      با این شندرغاز حقوق که به مردم میدین

    • سعید

      قانون شکنی به هر شکلی که باشد خطا است اما آقایان. مسئول تامین اجتماعی. شما ها کمر مردم راشکستید با گرفتن حق بیمه بعد برای بازنشستگی مردم هزار یک دلیل می آورید تا دورتر بازنشسته شوند و شما حق و حقوق خودشان را به آنها بدهید باور کنید من آگر زور نبود یک ریال برای بیمه پرداخت نمیکردم که زمانی بازنشسته شوم پولم را سرمایگزاری میکردم بیشتر تا هر زمان که ميخواستم بازنشسته شوم بیشتر سود میکردم حالا شما با پول مردم به خود مردم سخت میگیرید. حقوقهای آنچنانی برای خودتان و کارمندانتان در نظر گرفتید و برای بازنشستگان هیچ حقوقی قائل نیستید.

    • بدون نام

      یه کارکردین ملت حروم خوربشن وقتی ایرانیاروبیکارکردین وخانه نشین افغانیاسرکارن نتیجش این میش حق ایرانی میدین به اینا چیزی که عوض دارگله نداره

    • تامین

      تکلیف من که طلاقم صوری نبوده چی،میخوان خشک وتر رو باهم بسوزونن،من با مدرک دکتری بیکارم،از همسرم هم جدا شدم،اگه حقوق پدرم قطع بشه باشد چه کار کنم

    • بدون نام

      حقوق پدر که فوت کرده به دختر چه ربطی داره من خودم دونفر رومیشناسم که با همین قانون دارن از سهم کارگرایی که حق بیمه دادن به نا حق حقوق میگیرن

    • بدون نام

      حقوق پدر که فوت کرده به دختر چه ربطی داره من خودم دونفر رومیشناسم که با همین قانون دارن از سهم کارگرایی که حق بیمه دادن به نا حق حقوق میگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج