۵۶۷۶۷۴
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

مهدی شمس: آقای «ی» گفت کمک کن

شمس گفت: من پول نگرفتم. اگر هم رضایتی برای فروش وجود داشته از سوی زنجانی بوده است. آقای ی هم به من گفت که کمک کن که نفت‌ها عودت شود.

خبرگزاری مهر: شمس گفت: من پول نگرفتم. اگر هم رضایتی برای فروش وجود داشته از سوی زنجانی بوده است. آقای ی هم به من گفت که کمک کن که نفت‌ها عودت شود.

مهدی شمس در چهارمین جلسه محاکمه متهمان ردیف دوم و سوم پرونده نفتی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه با اشاره به اینکه قرار داد شرکت فال یک قرارداد نمایندگی است، گفت: کسی که نماینده است، صاحب بار نیست. در آنجا اصلاً بحث فروش مطرح نبود و اگر قرار بود فروشی باشد با اجازه و رضایت کتبی ایزو انجام شود. در همین احوال زنجانی به من گفت که نفتی که به فال دادیم باید پول شود. تمام پرداخت‌هایی که فال انجام داده، همه را علی الحساب انجام داده است. این پرداخت‌ها از آبان ماه انجام شده است و مارس ۲۰۱۳ به خاطر خیانت‌هایی که کردند متوقف شد.

مقیسه خطاب به متهم گفت: بالاخره شما نفت را فروختید یا نه؟

شمس در پاسخ مدعی شد: ما نفروختیم. فال بدون اجازه ما فروخته است.

قاضی مقیسه در واکنش به این سخن متهم گفت: پس برای چه پول گرفتید؟ شما نفت را فروختید و بابک زنجانی از شما خواسته بود که بفروشید.

شمس توضیح داد: این پول‌ها را زنجانی علی الحساب گرفته بود. من هم به زنجانی گفتم با این پول‌ها، آنها نفت را می‌فروشند اما زنجانی می‌گفت این طور نیست.

نماینده دادستان در ادامه از متهم پرسید که اگر بحث انبارداری بود، شما باید به فال پول می‌دادید نه اینکه شما به فال پول بدهید.

رئیس دادگاه هم خطاب به متهم گفت: اگر شما و بابک و فلاح نفروختید و حالا که نفت شما را بدون رضایت فروختند، چرا پول گرفتید؟

شمس در واکنش به سخنان قاضی گفت: من پول نگرفتم. پول‌ها هم به حساب شرکت‌های زنجانی واریز شده است. زنجانی به من گفت از فال اعتبار بگیر، من هم گفتم که اگر اعتبار بگیریم، می‌فروشد. حتی من وکیل هم گرفتم که پیگیری کنم اما شما اجازه ندادید و بازداشتم کردید.

شمس افزود: من پول نگرفتم. اگر هم رضایتی برای فروش وجود داشته از سوی زنجانی بوده است. از بحث فال بود که با آقای ج ارتباط گرفتم. آقای ی هم به من گفت که کمک کن که نفت‌ها عودت شود.

وی اظهار کرد: آقای ج گفت که اینها را به ترکیه بیاور تا خودم با آنها صحبت کنم یکی از صاحبان شرکت فال را به ترکیه بردم و آقای ج حتی گفت که ما برای هزینه نفت یا انتقال پولی، ۵ درصد پرداخت می‌کنیم.

شمس ادامه داد: در آن جلسه بعد از رفتن پسر شرکت فال، آقای ج گفت که شرکت نفت، ۷ دلار گران‌تر نفت را به زنجانی فروخته است به زنجانی موضوع را گفتم و او پاسخ داد که در این ارتباط با وزیر صحبت کرده و قرار شده در هزینه‌های انبارداری جبران کنند.

وی ادامه داد: شرکت فال یک سری هزینه‌ها برای ما فرستاد من هم نامه محکمی برای فال فرستادم و گفتم که این دزدی است.

مقیسه افزود: این نشان می‌دهد که شما همه‌کاره بودید.

شمس اضافه کرد: من نماینده ایزو و کارگزار بودم و باید وظیفه خود را انجام می‌دادم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      ای کاسبان تحریم! خوب میبینید که تحریم با داراییهای ایران چه کرده وامروز باید نفتی را که بادست داده ایم با پا بدویم دنبال پولش؟ این چگونه عقل ومنطقی است که شما دارید وپیوسته میگویید برجام ثمره ای نداشته! امروز اگر برجام نبود جنگ داخلی داشتیم بین مردم!

    • مهدئ

      اینایی که اسمشون رو کامل نمیگن مثل ی آیا آقازاده ها هستند

    • بدون نام

      اقای شمس مرد باش حقایق را بگو شاید فرجی شود اما من بعنوان یک شهروند احساس میکنم روراست نیستی.

    • بدون نام

      اقای یه جه اگر خیانت کرد ن اسمشون بگید بلاخره روز قیامت رسوا خواهند شد ایا در زمان حکومت علی هم به جای معاویه عمرو عاص از م ع استفاده میشد خچالت بکشید

    • مهدی میرزایی بیده

      من نیاز مدنی پول به شما هستم به من کمک کنید

    • مهدی میرزایی بیده

      کمک به من نیاز مدنی پول هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج