جاباما
۵۶۷۷۸۹
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

ترور بیولوژیکی مریم میرزاخانی صحت دارد؟

مدیرکل بهداشت و درمان سازمان پدافند‌ غیرعامل‌ در خصوص احتمال ترور بیولوژیکی مریم میرزاخانی دانشمند ایرانی توضیحاتی داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرکل بهداشت و درمان سازمان پدافند‌ غیرعامل‌ در خصوص احتمال ترور بیولوژیکی مریم میرزاخانی دانشمند ایرانی توضیحاتی داد.

درباره حمله بیوتروریسمی‌ به مریم میرزاخانی‌ نابغه ریاضی ایرانی گفت: در چند روز گذشته شاهد مرگ مریم میرزاخانی‌ دانشمند بزرگ ایرانی در اثر بیماری سرطان بودیم که این ضایعه بزرگ را به خانواده این دانشمند و ملت ایران تسلیت می‌گوییم‌.

وی ادامه داد: این دانشمند بزرگ کشور فردی بودند که سبک زندگی سلامت داشتند که در کشور پیشرفته زندگی می‌کردند و به همین دلیل باید از خدمات بهداشتی و درمانی خوبی برخوردار می‌شدند و با وجود ابتلا به این بیماری باید طول عمر بیشتری داشتند.

کریمی‌نیا عنوان کرد: در کشور ما با تلاش متخصصان حوزه پزشکی مبتلایان به سرطان سینه به میزان کمتری فوت می‌کنند و فوت این دانشمند ایرانی در اثر این سرطان در یک کشور پیشرفته خوشایند‌ و قابل قبول نیست.

مدیرکل بهداشت و درمان سازمان پدافند‌ غیرعامل‌ به موضوع بیوتروریسم‌ مریم میرزاخانی دانشمند ایرانی اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد نیاز است تا بررسی‌های بیشتری در زمینه حمله گروه‌های تروریستی‌ به این دانشمند ایرانی صورت گیرد، زیرا این موضوع منجر به از دست دادن یک دانشمند بزرگ در جهان شده است.

وی اظهار کرد: از مسئولان درخواست می‌کنیم از این الگو باید بهره‌برداری کنیم و در حفظ دانشمندان حوزه زیستی، هسته‌ای و سایر دانش‌های نوین این تجربه را ملاک قرار دهیم و در حفظ سلامت دانشمندان بیشتر اقدام کنیم.

کریمی نیا به اخبار احتمال حمله بیوتروریسمی‌ مریم میرزاخانی اشاره کرد و گفت: بعضی کارشناسان لایه‌های اطلاعاتی از کشور روسیه ذکر کردن که امکان حمله بیوتروریسمی‌ مریم میرزاخانی دانشمند ایرانی وجود دارد و برای بررسی‌ و صحت و سقم‌ این مطلب نیازمند این هستیم که نمونه‌هایی دریافت شده و بررسی‌ بر روی این موضوع صورت گیرد تا به تأیید و رد این فرضیه‌ برسیم اما این فرضیه‌ را به سادگی نمی‌توانیم کنار بگذاریم و باید به این موضوع توجه جدی داشته باشیم تا تکرار این پدیده را شاهد نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرین

      دقیقا چرا باید تو یه کشور پیشرفته یه دانشمند بزرگ به این سرعت جون خودش رو از دست بده در حالی که گاه دیده شده دانشمندهای خودشون گاه پا رو فراتر از صدسالگی گذاشتن, یعنی با همین بیماری و با متوقف کردن روند درمانش حداقل باید بیست سال دیگه عمر میکرد کما اینکه افراد زیادی در کشورمون مبتلا به سرطان سینه بود و خیلی هاشون مثل خانم میرزاخانی که میگن دیر متوجه بیماریش شده اونها هم دیر فهمیدن و نهایتا مجبور به برداشتن هر دو تا سینه هاشون شدن و سالهاست که با همین وضعیت دارن به زندگی ادامه میدن پس باید حتما شک به این رفتن زودهنگام.....

    • بدون نام

      سرویس های اطلاعاتی روسیه خودشون آخر تروریستن!

    • بدون نام

      ای بابا بس کنید دیگه
      شماهایی که اطلاعات ندارید شایعه پراکنی نکنید
      شما وقتی میتونید همچین فرضی رو مطرح کنید که در آمریکا هیچ زن دیگه‌ای هم سن و سال ایشون بعلت ابتلا به سرطان سینه فوت نکرده باشه!
      سرطان سینه حداقل ده نوع مختلف داره، بعضیاش چندان کشنده نیست ولی بعضی انواعش تهاجمی و کشنده است.
      بعد هم اینکه خیلی بستگی داره که وقتی بیماری تشخیص داده میشه چقدر از شروعش گذشته باشه و به چه مرحله‌ای رسیده باشه.
      این شایعات رو بعضیا بخاطر بهره‌برداری‌های خاصی که مدنظر دارن میسازن!

    • پدرام

      اخه برادره من یکی نیست بگه چرا امریکا بیاد دانشمنده که ایران اماده کرده بزرگ کرده سرمایه علمی یک کشور شده بعد رفته تو کشورشون داره خدمت میرسونه مفت مجانی صاحب فکر و دانش یک نخبه که براش قیمت نمیشه تایین کرد شده بعد بیاد ترورش کنه تو خاکه خودش ؟! خو اگه تروری بخواد انجام بشه اون کار خوده روسیه یا خودتونه برادر پدافندی عزیز!

    • بدون نام

      اگه یک روز امریکا از کره ی زمین محو بشه اونوقت ما مشکلاتمونو گردن کی باید بندازیم؟....

    • بدون نام

      باور كنيد اگر تو ایران این اتفاق می افتاد همه میزدن تو سر پزشکای ایرانی و متهم به همه چیزشون میکردن مثل قضیه کیارستمی
      تازه بی بی سی میگفت میخواسته بره امریکا ایرانی ها کشتنش اونوقت همه باور میکردن ولی الان نمیتونن باور کنن آمریکا جونشون اینطور بیخیال آدم ها رو حذف کنه یا اینکه پزشکان اونها اینقدر بی عرضه باشن در ضمن بدانید که در دانشگاها پرینستون هر شش ماه چکاب اجباری برای اساتیدشون دارن همین !!!

    • بدون نام

      دریک نظر اولیه ترور بیولوژیک را درمورد افراد وابسته سیاسی آنهم با مقایسه سود وزیانش در دنیای بیرحم استکبار مادی انجام میدهند خیلی از ایرانیان ساکن غرب و آمریکا ازسالهای بسیارقبل درتخصص خود سرآمد وانگشت نما هستند از خانم فضا نورد ..و متخصصین طب و ناسا ومهندسی صنایع وپلیمر ونانو..چیزی که در مورد آن مرحومه برایمان مشخص نشده زمان ابتلا وسرعت سیر شدیدبیمآری بوده با توجه به جوان بودنشان. به هرحال درد آور است ایشان که نوابغ همتای ایرانی خودرا درسقوط اتوبوس حامل شان درایران از دسته داده و بطور معجزه آسایی نجات یافته بودند دچار چنین سرنوشت غم انگیزی شده باشند..روسها واسراییلیها خود منشا بیرحمی وانواع ترور هستند ولی خانم پروفسور فقط یک استاد دانشگاه بودند وعلقه های سیاسی وآنچنانی حسب ظاهر نداشتند..ارزش بعضیها گاه رفتن معلوم میشود با دنیایی از آه وحسرت!؛

    • احسان صادقی

      شما کاری نکنید که این افراد عطای زندگی در مملکت و به لقاش ببخشن،تحقیق درباره ترور بیولوژیک!پیشکش.
      چه سازمان با اعتبار و موثقی هم این خبر و درز داده،عوامل اطلاعاتی روسیه!
      به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم

    • بدون نام

      ازامریکای هاهرکارشیطانی غیرانسانی محتمل است.

    • Nazanin

      یکی از آشناهای ما سرطان سینه داره از جوونی یعنی ۲۰ سالگی داشته الان ۶۰ سالشه و هنوز هم بیماریش عود میکنه چندین بار شیمی درمانی و جراحی و قطع عضو همه چی رو تجربه کرده و هنوزم باهاش درگیره ولی داره زندگی میکنه.یعنی امریکا وضع بهداشت و پزشکیش از ایران سی سال پیش و الان عقب تره.بر فرضم بیماری داشته درباره یه دانشمند بزرگ انقدر کوتاهی میشه آخه ؟!

    • بدون نام

      17:53شما با این نظرتان رساندی ،مثلآ دکتری،

    • بدون نام

      من خودم یه دانشمند بزرگم . شماها از من مراقبت کنید . یارانه هاتون رو هم بدین ب من

    • بدون نام

      یکی هم بود که شوهرش فوق تخصص بود خواهرش تخصص زنان بود برادرش متخصص بود اما بخاطر سرطان سینه مرد ... خیلی ها در این شرایط هستند ومیمیرند ..... اما خواهشا اینقدر مقاله های ابکی وسطحی واس این مردم بدبخت نذارید !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج