۵۶۷۷۹۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش وکیل زنجانی به اظهارات وکیل شرکت نفت

وکیل‌ مدافع بابک زنجانی اظهارات مطروحه از سوی وکیل مدافع شرکت نفت مبنی بر پیغام زنجانی به وکلای خارج کشور به منظور عدم همکاری در خصوص شرکت هواپیمایی اونر ایر را خلاف واقع دانست.

خبرگزاری ایسنا: وکیل‌ مدافع بابک زنجانی اظهارات مطروحه از سوی وکیل مدافع شرکت نفت مبنی بر پیغام زنجانی به وکلای خارج کشور به منظور عدم همکاری در خصوص شرکت هواپیمایی اونر ایر را خلاف واقع دانست.

رسول کوهپایه‌زاده با اشاره به ادعای مطروحه از سوی وکیل شرکت نفت مبنی بر پیغام زنجانی به وکلای خارج کشور به منظور عدم همکاری در خصوص شرکت هواپیمایی اونر ایر، اظهار کرد: موکلم در تاریخ ۱۸ فروردین سال ۹۵ طی وکالت‌نامه رسمی، تمام اختیارات خود را در راستای پیگیری موضوع، طرح شکایت و نهایتا استرداد وجوه حاصل از فروش شرکت هواپیمایی مذکور به شرکت ملی نفت ایران تفویض کرده است؛ در واقع سردفتر دفترخانه ۵۱۸ تهران در زندان اوین حضور می‌یابد و آقای زنجانی داوطلبانه این وکالت نامه را تفویض می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه اینکه ادعا شده موکلم پیغام داده همکاری لازم نشود، کاملا خلاف واقع است.

کوهپایه‌زاده بیان کرد: با این ادعای وکیل شرکت نفت در اصل نهادهای امنیتی زیر سوال می‌روند؛ چطور موکلم از داخل زندان می‌تواند پیغامی را به خارج از زندان مبنی بر همکاری یا عدم همکاری بدهد. ضمن اینکه زنجانی به خوبی واقف است اگر این اموال فروخته شود از میزان بدهی‌اش کم می شود.

وی گفت: اظهارنظرهای نه چندان دقیق و صحیح که مستند به هیچ دلیل و سند و مدرکی نیست، هیچ کمکی به استیفای حقوق بیت المال نمی‌کند. اینکه آنها همکاری نمی کنند یا سند و مدارک لازم را نمی‌دهند، کاملاً قابل فهم است زیرا می خواهند در این قضیه ذی نفع باشند و بر این اموال تعرض کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماهاخداوکیلی خیلی خیلی قالتاقیدسرهمه راشیره می مالیدازیکطرف تفویض اختیارازطرف دیگه دستورعدم همکاری چندسال است یک کشورراسرکارگذاشتید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج