۵۶۷۸۳۴
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

محمد ایمانی:

آقای عبدی! کدام تصویر هویت اصلاح طلبی است؟!

فقط چند تصویر از هزاران تصویر را تقدیم آقای عبدی می کنم تا معلوم شود عکس گرفتن با چه کسانی و در چه وضعیت هایی ننگ و عار است؟

خبرگزاری فارس: محمد ایمانی کارشناس مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در یادداشتی با عنوان « آقای عبدی ! کدام تصویر هویت اصلاح طلبی است؟!» به اظهار نظر عباس عبدی به حضور تتلو در جشن تاسیس فارس پلاس واکنش نشان داده است:

عباس عبدی در گفت و گو با نامه نیوز، مجددا به بهانه حضور تتلو در جشن تاسیس فارس پلاس ، به اصولگرایان طعنه زده و گفته است «خدا عاقبت کسانی را بخیر کند که آرای خاکستری شان می خواهد تتلو و کلاه مخملی ها باشد. من که دیروز عکس مراسم را دیدم جا خوردم. به نظرم همه در نهایت تتلیتی می شوند و یک کلاه مخملی هم سرشان بگذارند، تمام است... یک گروه باید دنبال بازسازی هویت خودش در درجه اول باشد؛ نه آنکه هویت خودش را هم از دست بدهد.»

تتلو می گوید از کرده های گذشته خود تائب و پشیمان است. کسی می تواند او و قبیل او را در موضع ابراز ندامت نپذیرد و دست رد به سینه شان بزند؟ میزان حال فعلی افراد است و او امروز می گوید توبه کرده است، ضمن اینکه نسبت به وطنش در مقابل دشمنان و وطن فروشان تعصب دارد. فردا هم اگر او یا بزرگتر از او _مانند برخی انقلابیون بدفرجام چپ_ پا کج گذاشتند، معترضشان می شویم، چنان که شده ایم. منطق توبه و پشیمانی تتلو را مقایسه کنید با ارتجاع برخی افراطیون مدعی اصلاح طلبی که از آرمان های اسلام و انقلاب رویگردان شدند و با دشمنان اسلام و ایران پالوده خور شدند.

یکی اش همین آقای عبدی که وقتی به دیدار «باری روزن» جاسوس آمریکایی رفت، روزن پس از ملاقات گفت: «او ابراز پشیمانی کرد و من هم پذیرفتم.» یا مثلا نان خور سعودی های خبیث شدن ازسوی مهاجرانی و برخی از اعضای اتاق فکر فتنه سبز در خارج. یا همین اکبر پونز (گنجی) و مخملباف و شادی صدر و یوسفی اشکوری و داودی مهاجر و رجب مزروعی و موسوی خوئینی و... و کشتی نوحی که گوگوش تا سروش و چپ و راست و سلطنت طلب و خلقی و زر سالار و بهایی و شُل دین و بی دین و تندرو و کندرو را در خود جمع کرده و فقط باید با چراغ در میان آنها گشت تا انسان متعادل و شریف پیدا کرد.

معتادی حرفه ای بود که می گفت روزی چند بست مواد مصرف می کنم اما خدا را شکر تا به حال معتاد نشده ام! حالا حکایت برخی مدعیان ناصادق وفاداری به اصلاح طلبی است ...

فقط چند تصویر از هزاران تصویر را تقدیم آقای عبدی می کنم تا معلوم شود عکس گرفتن با چه کسانی و در چه وضعیت هایی ننگ و عار است؟ هر چند که از انبوه این تصاویر متناقض و شرم آور می توان ده ها کلکسیون و نمایشگاه و صدها جلد کتاب منتشر کرد و برخی قابل انتشار هم نیست.
آقای عبدی! کدام تصویر هویت اصلاح طلبی است؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران

      از این تصاویر که میفرمایید تو آرشیو همه هست ، اما با امثال تتلو بر خوردن واقعا باعث ننگ وشرمساری است ،آقا اصلا برو به درخت بچسب ، راحت باش فقط لطفا با اعتقادات مردم بازی نکن

    • بدون نام

      مشکل همین توبه آقای تتلو هست وقتی خودش توی ایستا حجاب خودش رو رعایت نکنه نمیتونه انتظار حجاب از یه دختر ۷ ساله داشته باشه

    • بدون نام

      روح که نیست سنگ پاه قزوین

    • بدون نام

      درست بودن یک مطلب از تعداد منفی‌ها و توهین‌های کاربران مشخص میشه. گفته هر چقدر درست‌تر، منفی‌ها و توهین‌ها هم بیشتر!

    • معین

      دقیقا همین

    • بدون نام

      اقای ایمانی به شما اصولگرایان پیشنهاد میکنیم که همین تتلو رو برای ریاست جمهوری بعدی کاندید کنید اخه شما دچار فقر و ورشکستگی سیاسی شدید کاندیدایی بهتر از تتل گیر نخواهید آورد خخخخخخخ

    • بینام

      ایمانی جون..آب و بریز همون جا که میسوزه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج