۵۶۸۰۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حضور «ددپول» در مجموعه ای تازه

شرکت هنری تازه مطرح شده «FXX» ساخت یک مجموعه تلویزیونی اکشن با تم های کمدی را در دست اقدام دارد و یکی از کاراکترهای در نظر گرفته شده برای آن «ددپول» است

روزنامه بانی فیلم: شرکت هنری تازه مطرح شده «FXX» که عمده فعالیت های آن ساخت فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی در قاره آمریکا است، ساخت یک مجموعه تلویزیونی اکشن با تم های کمدی را در دست اقدام دارد و یکی از کاراکترهای در نظر گرفته شده برای آن «ددپول» است که دو سال پیش اولین اقتباس سینمایی از روی آن عرضه و چنان در گیشه ها موفق شد که قسمت دوم آن نیز ساخته شده است و در نوبت اکران قرار دارد.
حضور «ددپول» در مجموعه ای تازه
در این سری فیلم های تازه که البته به شیوه انیمیشن خواهد بود، تعدادی بازیگر زنده مانند دونالد گلوور هم در مجموعه مشاهده خواهند شد. تهیه فیلم ها با جف لوب و جیم کوری خواهد بود که از بزرگان شرکت غول آسای مارول هستند و آنها بر این باورند که Dead pool به رغم تمام خصلت های جدی و تلخ و ضد قهرمانانه اش می تواند فضای این فیلم ها را کامل تر و تلطیف کند.

در این میان سهم دونالد گلوور هم بسیار مهم تلقی شده است و به اعتقاد نیک گراد رییس بخش برنامه ریزی شرکت FXX او چنان با استعداد است که می تواند بر پایه توانایی های فردی اش هم این مجموعه تازه تلویزیونی راصاحب پویش و تحرک لازم کند و دلیلی برای پرشورتر شدن رویدادها باشد. گراد می افزاید: بعد از موفقیت مجموعه «لژیون» لازم بود طرح های مشترک تازه ای را با شبکه مارول بریزیم و این مجموعه جدید محصول چنان الزام ها و رویکردهایی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج