جاباما
۵۶۸۰۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تجلیل فستیوال لوکارنو از تاد هینز آمریکایی

برگزارکنندگان هفتادمین جشنواره فیلم لوکارنو با اهدای جایزه یوزپلنگ افتخاری به تاد هینز از این نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینمای مستقل امریکا تقدیر خواهند کرد.

وب سایت آی ‌سینما: برگزارکنندگان هفتادمین جشنواره فیلم لوکارنو با اهدای جایزه یوزپلنگ افتخاری به تاد هینز از این نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینمای مستقل امریکا تقدیر خواهند کرد.

همزمان با مراسم بزرگداشت فیلمساز ۵۶ ساله، جدیدترین ساخته او با عنوان «شگفت‌زده» (Wonderstruck) و همچنین اولین فیلم بلند کارنامه‌اش «سم» (Poison) روی پرده می‌روند. فیلم علمی-تخیلی «سم» پیش از این یک‌بار در سال ۱۹۹۱ در جشنواره لوکارنو روی پرده رفته بود.
تجلیل فستیوال لوکارنو از تاد هینز آمریکایی

هینز اغلب در فیلم‌هایش امریکای دهه ۱۹۵۰ را به تصویر می‌کشد و در میان بازیگران سرشناس امریکایی با کسانی همچون جولین مور در سه فیلم «امن» (۱۹۹۵)، «دور از بهشت» (نامزد چهار جایزه آکادمی در ۲۰۰۲) و «شگفت‌زده» و همچنین کیت بلانشت در دو فیلم «من آنجا نیستم» (۲۰۰۷) و «کارول» (نامزد شش جایزه آکادمی در ۲۰۱۵) همکاری داشته است.

«شگفت‌زده» که اولین‌بار در جشنواره فیلم کن امسال روی پرده رفت، روایت همزمان داستان پسری از غرب میانه امریکا و دختری از نیویورک است که یکی در سال ۱۹۲۷ و دیگری در ۱۹۷۷ رخ می‌دهد. این فیلم از ۲۰ اکتبر ۲۰۱۷ توسط «آمازون استودیوز» در امریکا منتشر می‌شود.

کارلو شاتریان دبیر جشنوار لوکارنو در توصیف ساخته اخیر هینز می‌گوید: «شخصیت‌های او - اغلب با اجرای درخشان بازیگران زن - جادوی سینمای هنری و فاخر را زنده می‌کنند.»

هفتادمین جشنواره فیلم لوکارنو از ۲ تا ۱۲ اوت (۲۱-۱۱ مرداد) برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج