۵۶۸۱۹۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گزارش اداره ممیزی فیلم بریتانیا:

«ددپول» پرشکایت‌ترین فیلم ۲۰۱۶

فیلم ابرقهرمانی «ددپول» یکی از موفق‌ترین تولیدات مشترک استودیوی مارول و فاکس قرن بیستم در چند سال اخیر، در صدر فهرست پرشکایت‌ترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۱۶ قرار گرفت.

وب سایت آی ‌سینما: فیلم ابرقهرمانی «ددپول» یکی از موفق‌ترین تولیدات مشترک استودیوی مارول و فاکس قرن بیستم در چند سال اخیر، در صدر فهرست پرشکایت‌ترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۱۶ قرار گرفت. در گزارش سالانه اداره ممیزی فیلم بریتانیا - که به انجمن رده‌بندی سنی فیلم‌های سینمایی تغییر نام داده - فیلم «ددپول» با ۵۱ شکایت ثبت شده در یک سال گذشته، پرشکایت‌ترین فیلم ۲۰۱۶ به شمار می‌رود. بعد از این فیلم مارول، دو فیلم دیگر از جمله «جوخه انتحاری»ِ دیوید آیر و «خانه دوشیزه پرگرین برای بچه‌های عجیب و غریب» ساخته تیم برتن به ترتیب با ۳۰ و ۲۰ شکایت ثبت شده در رتبه دوم و سوم پرشکایت‌ترین فیلم‌ها قرار دارند.
«ددپول» پرشکایت‌ترین فیلم 2016

به گزارش «گاردین»، فیلم «اسپکتر» ساخته سام مندس که به عنوان جدیدترین دنباله جیمز باند در سال ۲۰۱۵ روی پرده رفت، با ۴۰ شکایت ثبت شده رکورددار پرشکایت‌ترین فیلم اداره ممیزی بریتانیا بود.

در گزارشی که روز گذشته (سه‌شنبه) منتشر شده، از تعیین محدودیت سنی ۱۵ سال برای تماشای «ددپول» دفاع شده است. بنا بر این گزارش، میزان خشونت در این فیلم «شدید و اغلب آمیخته به صحنه‌های خون و خونریزی» است اما «این مورد اغلب در سکانس‌های اکشن فیلم که از ریتم تندی برخوردارند و با تمرکز اندک بر جزییات» به چشم می‌خورد. حتی استفاده از زبان خشن و الفاظ رکیک در این فیلم کاملا منطبق با محدودیت سنی ۱۵ سال عنوان شده است.

فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتحاری» محصول استودیوی دی سی هم با اعمال محدودیت سنی برای افراد زیر ۱۵ سال روی پرده رفت که ثبت ۳۰ شکایت در اداره ممیزی را به دنبال داشته است.

اما در مورد ساخته اخیر تیم برتن، زیادی ترسناک بودن این فیلم برای کودکان محور اصلی شکایات ثبت شده را تشکیل می‌دهد.

جدا از موضوع شکایات، انجمن رده‌بندی سنی فیلم‌ها در گزارش سالانه خود از اعمال محدودیت سنی برای ۱۰۷۵ محصول سینمایی که در سال ۲۰۱۶ روی پرده رفته‌اند، خبر داده که این رقم از سال ۱۹۵۷ به این سو، بی‌سابقه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج