جاباما
۵۶۸۲۱۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رمان «آگاتا کریستی» سریال می‌شود

کمپانی آمازون حق پخش تلویزیونی مجموعه سریال‌های جدید بر اساس رمان‌های نوشته «آگاتا کریستی» نویسنده معروف آثار جنایی را در اختیار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: کمپانی آمازون حق پخش تلویزیونی مجموعه سریال‌های جدید بر اساس رمان‌های نوشته «آگاتا کریستی» نویسنده معروف آثار جنایی را در اختیار گرفت.

به نقل از ددلاین، در این قرارداد که بین کمپانی آمازون و کمپانی «آگاتا کریستی» منعقد شده است قرار است هفت رمان از آثار وی برای نمایش تلویزونی اقتباس شود و اولین رمان مورد اقتباس «مصیبت بی‌گناهی» است که ساخت آن در قالب یک مینی‌سریال سه قسمتی از ماه جاری در اسکاتلند آغاز شده است.

در این مینی‌سریال بازیگرانی چون «بیل نای»، «کترین کینر»، «متئو گوود»، «آیس ایو»، «النور تاملینسون» و ... مقابل می‌روند.

رمان «مصیبت بی‌گناهی» اولین بار در سال ۱۹۵۸ منتشر شد و یکی از آثار مورد علاقه خود «آگاتا کریستی» است و داستان از جایی شروع میشود که فردی مدعی می‌شود «جک آرگایل» از اعضای خاناده «آرگایل» که سال‌ها پیش محکوم به یک قتل شده است در واقع قاتل حقیقی نیست و حالا خانواده «آرگایل» باید به تدریج این موضوع را درک کند که ممکن است فرد دیگری قاتل واقعی باشد.

نگارش فیلمنامه این اقتباس‌های تلویزیونی را «سارا فلپس» بر عهده دارد که تجربه موفق دو سریال تلویزیونی «سپس هیچکدام باقی نماندند» و «شاهدی برای تعقیب» را برای شبکه بی‌بی‌سی ۱ در کارنامه دارد. کارگردانی مینی‌سریال «مصیبت بی‌گناهی» را نیز «سندرا گلدبکر» بر عهده دارد.

«آگاتا کریستی» از نویسندگان برجسته‌ ادبیات جنایی انگلیس است که حدود ۸۰ رمان‌ پلیسی او و خلق کارآگاهان نام‌آشنایی چون «هرکول پوآرو» و «خانم مارپل» موجب شد تا لقب «ملکه‌ جنایت» را بگیرد. کتاب رکوردهای جهانی گینس نیز کریستی را نویسنده‌ پرفروش‌ترین کتاب‌های جنایی در طول دوران و دومین نویسنده‌ پرفروش تاریخ ادبیات جهان دانسته است که آثار او در میان تمامی ژانرها، پرفروش‌ترین بوده‌اند.

همچنین سریال‌ها و تله‌فیلم‌های بسیاری بر اساس داستان‌های پلیسی جذاب کریستی ساخته شده و به نمایش درآمده‌اند.

«آگاتا کریستی» در ۱۲ ژانویه‌ سال ۱۹۶۷ در سن ۸۵ سالگی درگذشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج