جاباما
۵۶۸۲۸۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

سردار فدوی: ایستادگی ادامه دارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هر حرکتی که دشمنان انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند، موجب قدرتمندتر شدن ایران اسلامی و ذلیل‌تر شدن آنان شده است و این اقتدار به برکت خون شهداست.

خبرگزاری ایسنا: دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم تشییع پیکر مطهر ۸ شهید گمنام در جزیره قشم با بیان اینکه آیات بسیاری در خصوص جایگاه و منزلت شهید نازل شده است ،اظهار داشت: از همان لحظه که رزمنده نیت کرده و قصد می‌کند در راه خدا بجنگد از همان لحظه عنایات خداوند برای او برقرار می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت الهی هستند، عنوان داشت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و پیشرفت ایران اسلامی در این سال‌ها قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست.

فدوی تصریح کرد: هر حرکتی که دشمنان انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند، موجب قدرتمندتر شدن ایران اسلامی و ذلیل‌تر شدن آنان شده است و این به برکت خون شهداست و برما به‌عنوان بازماندگان شهدا،واجب است که وظایف خود را به‌درستی انجام دهیم.

وی ادامه داد: قریب به ۴۰ سال مقابل قدرت‌های مختلف ازجمله آمریکای جنایتکار و همپیمانان گستاخش ایستادگی کرده‌ایم و این ایستادگی ادامه دارد و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

فدوی با بیان اینکه قدرتی که خداوند به انقلاب اسلامی داده است قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست،گفت: در لبنان، فلسطین، عراق و سوریه دشمن با شکست روبرو شد چراکه این کشورها از الگوی الهام بخش گفتمان انقلاب اسلامی پیروی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ملتی که شهادت در راه خدا را افتخار می‌داند پیروز است، اظهار کرد: سخت ترین عرصه عرصه‌ای است که پای جان در میان باشد ، با وجود این افراد جان برکف، ایران اسلامی سرافراز است.

وی یادآور شد: وعده خدا حق است و تخلفی در وعده خداوند وجود ندارد، پس بر ما واجب است که تکالیفی که برعهده ما نهاده شده است را به درستی انجام دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر سردار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج