۵۶۸۳۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جامعه روحانیت با روحانی دیدار می‌کند؟

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: در مورد اتفاق ناگواری که برای یک روحانی در شهرری رخ داد هرگونه اقدام خشونت آمیز نسبت به شهروندان عادی و روحانیون از نظر ما محکوم است.

خبرگزاری ایلنا: حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم با اشاره به جلسه شب گذشته جامعه روحانیت مبارز، گفت: در این جلسه که با حضور اعضاء برگزار شد بحث در مورد اخبار و مسائل سیاسی و اجتماعی روز صورت گرفت و جامعه روحانیت مبارز وظیفه خود می‌داند نسبت به این اخبار حساسیت داشته باشد و در مورد آن گفت‌‌وگو کند.

او با اشاره به مطرح شدن بحث مصدومیت روحانی حادثه شهرری در جلسه جامعه روحانیت مبارز، گفت: با توجه به اتفاق ناگواری که برای یک روحانی در شهرری رخ داد، هرگونه اقدام خشونت‌آمیز نسبت به شهروندان عادی و روحانیون از نظر ما محکوم است و باید جلو پیدایش و بروز این خشونت‌ها گرفته و ریشه آن خشکانده شود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه، این مسائل خشونت آمیز شایسته ملت و کشور ما نیست، گفت: متاسفانه حادثه مشابهی در جای دیگر نسبت به شخص روحانی دیگری رخ داده است و این مسائل غیرقابل تحمل است و باید مورد واکاوی قرار گیرد و ریشه آن خشکانده شود .

او در پاسخ به اینکه گفته شده دیدار جامعه روحانیت مبارز با آقای روحانی برگزار می‌شود این دیدار چه زمانی است، بیان‌کرد: چنین خبری را تایید نمی‌کنم و توجه داشته باشید که اخبار جامعه روحانیت به صورت رسمی از سوی سخنگو و یا دبیرکل مطرح می‌شود و هیچ‌گونه منشاء خبر دیگری پذیرفته نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج