۵۶۸۴
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

آسیب شناسی خیانت

مهمترین عوامل خیانت مردان

زن و شوهر از نظر قانونی و اخلاقی در قبال یکدیگر مسوولیت هایی دارند که هر گاه یکی از آنها مورد بی اعتنایی قرار گیرد به طوری که اگر نیازهای روحی و روانی فرد تامین نشود روابط تیره می شود

یک مشاور خانواده گفت: مهمترین عامل خیانت همسران، برآورده نشدن نیازها در خانه است.

اصغر کیهان نیا درباره علل وقوع خیانت اظهار داشت: زن و شوهر از نظر قانونی و اخلاقی در قبال یکدیگر مسوولیت هایی دارند که هر گاه یکی از آنها مورد بی اعتنایی قرار گیرد به طوری که اگر نیازهای روحی و روانی فرد تامین نشود روابط تیره می شود تا جایی که هر فردی در بیرون به دنبال تامین کردن نیازهایش است.

وی در تحلیل نیازهایی که با کمبود آنها مرد و زن به خیانت روی می آورند تصریح کرد: 5 نیاز اساسی زنان در زندگی زناشویی مانند استفاده از روش مناسب حرف زدن، ابراز عشق و محبت ، هدیه دادن در مناسبت ها ، تامین نیازهای مالی، روحی و امنیت روانی زن نقش موثری در کاهش احتمال خیانت زنان دارد. .

مدیر مجله راه کمال در ادامه درباره نیازهای مردان خاطرنشان کرد: نیاز به داشتن یک معشوق خوب ، آگاهی از روانشناسی مردان ، توجه به حفظ آبرو ، احترام به خانواده مرد از جانب زن، مادر خوب برای فرزندان و مادری نوازشگر برای همسر از جمله نیازهای اساسی مردان است که در صورت کاهش یا فقدان هر یک از این نیازها مردان به خود اجازه خیانت می دهند.

کیهان نیا بیان کرد: هرچند آگاهی از نیازهای طرفین و تعهد و مسوولیت پذیری جز اصلی ترین مواردی است که در کاهش بروز خیانت نقش اساسی ایفا می کند ، اما گاهی با وجود شناخت صحیح و آگاهی طرفین و انجام درست وظایف، خیانت همچون زلزله ای شکاف میان همسران را عمیق می کند .

این مشاور خانواده با اشاره به دلایلی که با وجود رفع نیازها و مسوولیت پذیری زوجین رخ می دهد تصریح کرد: تنوع طلبی ، طراوت طلبی، امیال سرکوفته کودکی و نوجوانی و احساس محق بودن از جمله دلایلی است که مردان را به سوی خیانت سوق می دهند.

وی درباره قبح خیانت در جامعه افزود: به نظر می رسد قبح خیانت در زنان جامعه ما بیش از مردان است ، این موضوع تا جایی است که مراجعات نشان می دهد خیانت در میان مردان ۸۰ درصد و در زنان ۲۰ درصد است .

کیهان نیا با اشاره به واکنش های زنانی که مورد خیانت قرار می گیرند گفت: زنان در مقابل چنین رفتارهایی ۵ واکنش، رجوع به مراجع قانونی، گریه و سکوت، درگیری با همسر، پیدا کردن عیب و ایراد در زندگی وگاهی مقابله به مثل را برمی گزینند .

منبع: خبرگزاری برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مهمترین عوامل خیانت مردان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • srm

      من هر روز خبرها رو از طریق شما میخونم از این بابت متشکرم

    • solmaz

      be nazare man dg hichkasi peyda nemishe ke be ye nafar payband bemune va khiyanat nakone omran hamchin shakhsi dg peyda sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    • nazanin

      سولماز عزیز با احترام به نظر شما : من نمی دونم کجای این دنیا زندگی می کنی که نظرت اینه و چی دیدی ازدور و برت ... به نظر من اون بر می گرده به اصالت و ذات هر شخصی که با توجه به متاهل بودن و زندگی مشترک خیانت می کنه. قابل توجه اونایی که میگن عشقها هم عشقهای قدیم اینو میگم که زیادند که متاهدند و پایبند به عشقشون...بعداز 7 سال دوستی و 13 سال زندگی مشترک با همسرم و داشتن 1 فرزند هنوز هم عاشق همیم مثل روز اول...خواهشی که از دوستهایی که این مطلب رو می خونن دارم اینه کسانی که مثل من هستند بیان بنویسند ببینید هستند انسانهایی که با واژه خیانت کاملا بیگانه اند... تا چه برسه بخوان خیانت کنند...

    • دنیا

      سلام دوستان عزیز من هم با نظر دوست عزیزم موافق هستم خیانت توی زندگی من و همسرم معنی ندارد من وهمسرم 5 سال دوست بودیم الان چهار ساله ازدواج کردیم و یک بچه داریم و هر روز بیشتر از روز قبل همدیگه رو دوست داریم

    • بدون نام

      من زن پاکی هستم ازدواج سنتی داشتم ده سال از همسرم کوچیک ترم هم خیلی خوشگل تر اما تازه فهمیدم که هشت ساله که همسرم بهم خیانت میکنه هرروز هم خیلی بد قیافست هم فقیر بخاطر بچم نمیشه طلاق بگیرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج