۵۶۸۷۱۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۴/۳۰


فال روزانه 1396/04/30

فال روزانه جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 30 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سعی کنید برای رفع فشارهای و استرس هایی که در زندگی خود احساس می کنید از عنصر وجودی خود، یعنی آب کمک بگیرید. به استخر و دریا بروید، کنار یک رودخانه نشسته و گذر آب را تماشا کنید و یا حداقل یک دوش آب گرم بگیرید، این کار حالتان را خیلی خوب خواهد کرد. امسال شهرت، ثروت و موفقیت همگی به سراغتان خواهن آمد. شاید زندگیتان به یکباره از این رو به آن رو نشود، اما قطعا تغییرات زیادی را در آن شاهد خواهید بود. اتفاقات خوب بیشماری که در زندگیتان می افتند باعث خواهند شد که بیشتر سال از لحاظ روحی وضعیت خوبی داشته باشید و این سلامت روحی سلامت جسمانی را نیز برای شما به همراه خواهد داشت و از لحاظ جسمی با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. برای آنهایی که اهل نوشتن هستند امسال سال خوبی برای دست به قلم شدن خواهد بود و به احتمال زیاد خواهند توانست نوشته های خود را به چاپ برسانند. عشق امسال در خانه ی شما را خواهد زد و با شخصی آشنا خواهید شد که شما را تغییر داده و به شخصی بالغ و با مسئولیت تبدیل خواهد کرد.

فال روزانه 1396/04/30
امروز شما این فرصت را خواهید داشت که رابطه ای که با فشار و استرس فراوان همراه است را بهبود ببخشید و اولین شرط لازم برای این کار این است که به آنچه می شنوید فکر کنید و فقط سعی نداشته باشید حرف خودتان را بزنید. به فکر این که چه جوای می خواهید بدهید نباشید و پیش از هر واکنشی خوب گوش کنید. شما موظف نیستید ثابت کنید که طرف مقابلتان اشتباه می کند، دست از قضاوت کردن بردارید و خودتان را جای طرف مقابلتان قرار دهید. امروز با افراد غیر منتظره ای دیدار خواهید داشت، از مهمان های ناخوانده ای که به یک باره زنگ درتان را می زنند گرفته تا عشقی قدیمی که ناگهان با تماسش شما را غافلگیر می کند.
فال روزانه 1396/04/30
مسائل شخصی حل نشده ای در زندگی شما وجود دارند که امروز باید به آنها رسیدگی کنید. در واقع اگر بخواهید بیش از اندازه منتظر بمانید دیگر برای تغییر دادن شرایط موجود برایتان فرصتی باقی نخواهد ماند. شاید شما از اتفاقی در گذشته کینه به دل گرفته باشید، اما اصرار شما به چسبیدن به گذشته به نفع هیچکس نخواهد بود. اگر در مورد احساسات خود صحبت کنید شاید بتوانید گذشته را برای همیشه فراموش کنید و همیشه زندگی با رها کردن انرژی منفی و تمرکز روی امید به فردایی بهتر خیلی زیباتر و بهتر خواهد شد. امروز شما سرشار از انرژی هستید و همین باعث شده مدام بیقرار باشید و دلتان بخواهد یک کاری انجام دهید؛ ورزش کنید، ورزش!

فال روزانه 1396/04/30
امروز شاید اینطور به نظر برسد که شما دقیقا می دانید که چه می خواهید، اما به احتمال زیاد خیلی گیج تر و سردرگم تر از آنی هستید که دیگران فکر می کنند. با این حال فکر می کنید که اعتراف به این وضعیت و پذیرفتن تردیدها و نگرانی هایتان نشانه ضعف شما خواهد بود. شما سخت در اشتباهید، زیرا اگر گارد دفاعیتان را کنار بگذارید یک نفر پیدا خواهد شد که به جای انتقاد کردن شما را مورد حمایت خود قرار دهد. امروز نسبت به حرف هایی که در مورد مردم می زنید دقت بیشتری به خرج دهید. مخصوصا اگر می خواهید در مورد شخصی صحبت کنید که غایب است. فقط حرف هایی را بزنید که در حضور خود او نیز به زبان خواهید آورد.

فال روزانه 1396/04/30

امروز شاید برای این که خودتان را جمع کنید به کمی تنهایی نیاز داشته باشید. مستقل بودن و وابسته نبودن به دیگران در حال حاضر برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است. خودتان را ملزم به پایبندی به تعهدی که مدت ها پیش داده بودید و حالا دیگر برایتان هیچ ارزشی ندارد ندانید. با تغییر زمان و شرایط، شما هم باید خودتان را تغییر داده و با روند زندگی تطبیق دهید. تا جای ممکن از لجبازی و نشان دادن رفتارهای سرسختانه در چنین روزی خودداری کنید، زیرا این لجبازی به ضررتان تمام خواهد شد. شما دوست دارید افرادی که زخم خورده اند را زیر بال و پر خودتان گرفته و به آنها کمک کنید، اما یادتان باشد که شما نمی تواند همه ی دنیا را زیر پر خود بگیرید.

فال روزانه 1396/04/30
یادتان باشد که زیبایی را بر اساس استانداردهای از مد افتاده و قدیمی تعریف نکنید. دیگر زمان آن فرا رسیده است که تعریف زیبایی را در ذهن خود از نو تعریف کنید. شما مجبور نیستید که خودتان را فقط به خاطر این که دیگران خوششان بیاید در قالبی که اندازه ی شما نیست جا کنید. شما فقط یک نفر را باید از خودتان راضی نگه دارید و آن یک نفر هم خودتان هستید. شاید فکر کنید که فصلی از زندگیتان دارد به پایان می رسد، اما در واقع چرخه جدیدی در زندگیتان دارد آغاز می شود. پیش از آن که وارد این مرحله ی جدید شوید باید پرونده های ناتمام گذشته را برای همیشه ببندید. عجله کنید، وقت چندانی برای این کار باقی نمانده است.
فال روزانه 1396/04/30

امروز شاید اوضاع پیچیده تر از آن چیزی باشد که انتظار داشته اید، اما کاری که شما باید انجام دهید این است که با کمی شوخی و خنده جو را تغییر دهید. قابلیت انعطاف پذیری شما با قرار گرفتن در برابر افرادی که نسبت به عقاید و گفته های خود تعصب نشان می دهند به ورطه امتحان گذاشته خواهد شد. حواستان به حرف هایتان باشد. دیگران، مخصوصا بزرگترها اصلا انتظار حرف های تند از جانب شما را ندارند و ممکن است از دستتان ناراحت شوند. در رابطه عاطفیتان سعی کنید به ترس و عدم اعتماد به نفس در وجود خود غلبه کنید و آنچه همیشه می خواسته اید بگویید اما به زبان نیاورده اید را با عشقتان در میان بگذارید. با این کار شانس بزرگی را به خود هدیه خواهید کرد.

فال روزانه 1396/04/30
اگر امروز دیدید که دری به رویتان باز نمی شود سعی نکنید به زور آن را باز کنید، با این کار فقط دستگیره خواهد شکست. بهتر است در چنین شرایطی در دیگری را امتحان کنید. اگر کارها به راحتی روبراه نمی شوند، شاید دلیلش این باشد که به نفعتان است اصلا انجام نشوند. زندگی همیشه لزوما یک چالش مداوم نیست. شما باید از آن لذت ببرید. امروز شما می خواهید بی آن که کسی متوجه شود به اطرافیان خود کمک کنید و قهرمان آنها باشید. با این حال حتی اگر کسی امروز به این کارهای شما پی نبرد هم در روزهای آینده بالاخره به خاطر کارهایی که کرده اید مورد تشویق قرار خواهید گرفت. از این موقعیت فرار نکنید و بگذارید دیگران برایتان احترام قائل شوند و قدرتان را دانند.
فال روزانه 1396/04/30
امروز شاید کنار آمدن با برخی از اطرافیانتان، مخصوصا آنهایی که از شما بزرگتر هستند برایتان دشوار باشد، اما نباید اجازه دهید که این موضوع جلویتان را بگیرد. البته که باید به بزرگ تر ها احترام بگذارید، اما برای اینکه زندگی بهتری داشته باشید باید استقلال خودتان را هم حفظ کنید و مدام خواسته ها و نظرات خود را سرکوب نکنید. اراده و پشتکار خود را به کار بگیرید تا به آنها ثابت کنید که همیشه بهترین راه ها لزوما راه های قدیمی نیستند. امروز احساساتتان چنان عمیق هستند که ممکن است حتی خودتان را هم معذب کنند. این که احساسات خود را نسبت به اشخاصی که دوست دارید بیان کنید خیلی خوب است، اما به شرطی که روی آنها کنترل هم داشته باشید.

فال روزانه 1396/04/30

امروز شما برای حل معضلی که برایتان پیش آمده است سر یک دوراهی قرار گرفته اید و نمی دانید که کدام راه را باید در پیش بگیرید. مسیر شناخته شده و ناشناس با هم در تقابل هستند و شما نمی دانید باید چکار بکنید. قطعا نباید به سادگی قدم در راهی که نمی شناسید بگذارید، اما راه حلی که تا به حال برایتان جواب داده است لزونا تا همیشه بهترین راه حل باقی نخواهد ماند. شاید بهترین کار این باشد که برای انتخاب بهترین راه به ندای درونتان گوش بدهید. شاید به فکر سفر یا مهاجرت به جای جدیدی باشید، اما دل کندن از شهر و دیار خودتان هم برایتان دشوار است. در هر صورت همیشه باید بعضی چیزها را قربانی کرد تا چیز دیگری به دست آورد.
فال روزانه 1396/04/30
امروز درست وقتی که اصلا انتظارش را ندارید اتفاقات پیش بینی نشده ای پیش خواهند آمد که اگر حواستان را خوب جمع نکنید برایتان مشکل­زا خواهند شد. نگران نباشید، این شرایط فقط برای شما به وجود نیامده و بقیه اطرافیانتان هم در چنین موقعیتی قرار دارند. اطرافیانتان امروز خودشان را به شما آویزان کرده اند و مدام از شما تقاضای کمک دارند. این حالت آنها حرص شما را درآورده است و دلتان می خواهد کاری کنید که آنها را از این حالت نجات دهید، اما راه حلی به ذهنتان نمی رسد. شاید هم تصمیم بگیرید خودتان را از جمع کنار کشیده و دیگران را با مشکلاتشان تنها بگذارید، ولی بهترین راه حل این است که قوانین و حد و مرزهایی را در روابط خود تعیین کنید.

فال روزانه 1396/04/30
امروز ممکن است که با خودتان درگیری هایی داشته باشید! یادتان باشد که شما لزوما همان شخصی نیستید که دیگران فکر می کنند. فکر نکنید که شما مجبور هستید برای رضایت خاطر دیگران خودتان را تغییر دهید. شما پیش از هرکس دیگری نسبت به خودتان مسئول هستید و باید خودتان را راضی و خوشحال نگه دارید. شما امروز کار مهمی برای انجام دادن دارید و قصد دارید هرطور شده همین امروز آن را به پایان برسانید. شاید نگران این باشید که نتوانید به موقع آن را تمام کنید، اما خوشبختانه با حذف فعالیت هایی که ارتباطی به هدف اصلیتان ندارند موفق خواهید شد که وقت و انرژی خود را روی کاری که باید انجام دهید متمرکز کنید.

فال روزانه 1396/04/30

امروز حساسیت بسیار زیادتان به شما کمک خواهد کرد تا نیازهای برآورده نشده ی دوستان و اطرافیانتان را خیلی بهتر از همیشه درک کنید. با وجود این که توانایی شما در ابراز همدردی با آنها واقعا ارزشمند است، اما گاهی این کار برایتان واقعا خسته کننده می شود. شما در حال حاضر نمی توانید مسائل شخصیتان را از اتفاقات اطرافتان جدا کنید. ممکن است آنقدر درگیر مسائل اطرافیانتان شوید که کارها و زندگی شخصیتان را از یاد ببرید. سعی کنید بین زندگی خصوصی و اجتماعی خود حد و حدودی را مشخص کنید. شما دارید مسیر پیشرفت را به سرعت و با موفقیت طی می کنید، اما باید مواظب باشید ارزش های اساسیتان را در این راه از دست ندهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج