۵۶۸۸۴
۴۴ نظر
۵۰۰۵
۴۴ نظر
۵۰۰۵
پ

تأثیر گذارترین چهره‌ سال معرفی شد

طبق فهرست سالانه‌ی مجله «فوربز»، اپرا ونیفری باز هم قدرتمندترین و تأثیرگذارترین شخصیت شناخته‌شده‌ی جهان است.

خبرگزاری ایسنا: طبق فهرست سالانه‌ی مجله «فوربز»، اپرا ونیفری باز هم قدرتمندترین و تأثیرگذارترین شخصیت شناخته‌شده‌ی جهان است.

مجله اقتصادی «فوربز» هر سال فهرستی از ۱۰۰ چهره‌ی سرشناس تأثیرگذار در جهان را منتشر می‌کند؛‌ امسال نام اپرا وینفری مجری، باسابقه و سیاهپوست آمریکا، برای پنجمین‌بار در صدر این جدول به چشم می‌خورد.

وینفری که چهره‌ای شناخته‌شده در تلویزیون آمریکا محسوب می‌شود،‌ طی سال‌های اخیر شبکه تلویزیونی خود را نیز راه‌اندازی کرده و به موفقیت بین‌المللی خود افزوده است.

فهرست ۱۰۰ عنوانی «فوربز» براساس میزان درآمد و تأثیرگذاری در رسانه‌های جهانی تنظیم می‌شود. سال گذشته «جنیفر لوپز» جایگاه نخست را در دست داشت. این هنرپیشه و خواننده امسال به رتبه‌ی دوازدهم جدول نزول کرده است.

تأثیر گذارترین چهره‌ سال معرفی شد

اپرا وینفری که مصاحبه‌ی جنجالی‌اش با «لنس آرمسترانگ» به شهرت جهانی او افزود،‌ طی ۱۲ ماه گذشته ۷۷ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. «مدونا» و «استیون اسپیلبرگ» با کسب درآمدی ۱۲۵ و ۱۰۰ میلیونی از این لحاظ بالاتر از این مجری پرطرفدار قرار دارند.

«لیدی گاگا» با افزودن ۸۰ میلیون دلار به درآمد پیشینش مقام دوم را در رده‌بندی «فوربز» دارد. پس از او نام اسپیلبرگ کارگردان مطرح هالیوودی و سپس «بیانسه» و «مدونا» در این جدول به چشم می‌خورد.

به گزارش بی.بی.سی، «تیلور سوییفت» خواننده‌ی۲۳ ساله و «بن جووی» خواننده‌ی راک هم ششمین و هفتمین جایگاه را در این رده‌بندی از آن خود کرد‌ه‌اند.

«راجر فدرر» تنیسور مشهور، هشتمین چهره‌ی تاثیرگذار جهانی در سال گذشته لقب گرفته است.

«جاستین بیبر» خواننده‌ هم جوانترین عضو این فهرست ۱۰۰ عنوانی است که در رتبه نهم قرار گرفته است.

از چهره‌های جدیدی که به فهرست سالانه‌ی «فوربز» راه یافته‌اند می‌توان به «جنیفر لارنس» اشاره کرد،‌ که در جایگاه چهل‌ونهم نشسته است.

«هیو جکمن» هنرپیشه‌ی معروف فیلم‌های «وولورین» و «مردان مجهول» نیز رتبه‌ی یازدهم جدول تاثیرگذارترین شخصیت‌های سال را به دست آورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فیونا

      پناه بر خدا چ جونورایی تو دیا پیدا مشه

      پاسخ ها

      • خاله سوسکه

        واقعا برای آدمهایی مثل شما متاسفم که به همچین انسان والایی به تمام معنی کلمه توهین میکنی اسمشو میزاری جونور اونوقت اسم خودتو میزاری آدم!!!!!؟؟

      • فیونا

        انسان والا؟؟؟؟؟
        معیار انسانیت از نظر شما چیه؟ من ادعا نکردم ادمم ارزش ادمها از نظر من تقوا ست ن هرکی از را رسید از نظر من امثال اقای قاضی وبهجت کسایی ک حافظ قران هستن کسایی ک در خفا ب مستمندان رسیدگی میکنن کسایی ک نماز اول وقتشون ترک نمیشه ...انسانن ن یکی مثل این خانم ک معلوم نیست کیه؟

      • fenjun

        suske vaghean suski

      • مرمر

        این خانوم نه دزدی کرده و نه از راه نا مشروع سرمایه کسب کرده فقط بخاطر قابلیت های خودش تونسته به اینجایی که هست برسه از لحاظ دینی هم اعتقادات هرکسی به خودش مربوط میشه در ضمن ایشون لاییک نیستند بلکه مسیحی هستن یعنی به دین خدا باور دارند و از همه مهمتر در کارهای خیریه هم حضور چشمگیری دارن درست نیست به هر کسی صرف ایرانی نبودن و یا مسلمان نبودنش توهین کنین میتونین هیچ اظهار نظری نکنین

      • علی

        خیلی ببخشید ایشون اگه واقعا به خدا اعتقاد داره چرا دینی رو برگزیده که بسیاری از عقایدشان تحریف شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا کتابی (انجیل) رو میخونه که هرکسی به نفع خودش یه چیزی اضافه وکم کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        اگه ایشون واقعا پیرو حضرت مسیح (ع) است چرا به گفته های این پیامبر الهی مبنی بر امدن پیامبری به نام محمد(ص) و ایمان اوردن به ایشان عمل نمیکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • سارا

        می دونی به چند تا آدم چه از لحاظ مادی و چه معنوی کمک کرده ؟ می دونی در گذشته چه رنجهایی کشیده و چه طور زندگیه خودش رو نجات داده همه ی دنیا به این خانوم احترام می زارن چون قابل احترامه ... اما شما چی ؟ یک انسان رو بدون شناخت به بدترین لفظ صدا زدید جایی که حضور نداشت و نمی تونست از خودش دفاع کنه در موردش بد گفتید ؟ اسلام واقعی اینه? شما از آیت الله بهجت اینو یاد گرفتید? ... دوست عزیز شما حتی دارید به اسلام هم تیشه می زنید دوست عزیز به خودتون بیاین .... خدا این کار شمارو نمی پسنده ...

      • شهرزاد

        نه فیونا جان تو خوبی
        تو خوبی بابا!
        نعوذبالله تو خدایی که تعیین می کنی کی خوبه کی بد؟ شما که دم از نماز اول وقت و تقوا می زنی، کجای دین خدا گفته دیگران رو تمسخر کن و "جونور" خطابشون کن؟
        برترین ها تو که در عرصه ی سانسور سری تو سرها داری، چرا نظرات بی ادبانه ی این افراد رو منتشر می کنی؟

      • babak

        قصد اظهار نظرنداشتم اما صحبت های فیونا و علی مجبورم کرد که نظربدم، جانور خطاب کردن انسانها ولو با هر دین و مسلکی کار مومن واقعی نیست، مگر شما حافظ قرآن بودن رو ارزش نمی دونید آیا در قرآن صفتی هست که خداوند که ولی نعمت تمام کائناته خطاب به شخصی داده باشه، کلمه مشرک یا کافر یا بت پرست دراین کتاب هست اما صفت حیوان بودن برای هیچ کدام از دشمنان اسلام نیامده، آقای علی این که شما اعتقاد داشته باشید هرکسی که مسلمون نیست پس بی ارزشه این درست نیست، زمانی اعتقاد بود که فقط شیعیان به بهشت می روند اما برخی از علمای اسلام به این حرف خرده گرفتند که اینطور نیست و منظور از اسلام اعتقاد به آخرین پیامبر و ائمه نیست اگر انسان تسلیم امر خدا باشه مسلمان حساب میشه حتی اگر عیسی یا موسی از پیامبران او محسوب شوند، آقای علی افکار امثال شما باعث شده که بعد از هزار سال هنوز هم جزو اقلیت ها باشیم و بیشترین تعداد آدمها در جرگه دیگر مذاهب و ادیان باشه، با این توصیفات نمی توان تبلیغ دین و مذهب کرد وبهتره ادبیات بهتری برای تعامل با مردم دنیا پیدا کنیم

    • babak

      تاثیرگذارترین چهره سال درکجا؟ درجهان؟ ما ایرانی هستیم و اصلا ربطی به جهان نداریم ،والا ما که حتی یکبار هم برنامه های ایشون رو ندیدیم ، اصلا نمی دونیم ایشون چه کارهایی میکنه، فقط می دونیم مجری پولداری هست ، مگه تو ایران میشه براحتی مردمان بلاد به اصطلاح کفر رو شناخت؟

      پاسخ ها

      • مریم

        بیوگرافیشو بخون آدمی هست که مثل اون کم پیدا میشه

      • شسش

        اتفاقا خیلی کار هم با جهان داریم. ما ایرانی هستیم ولی تافته جدا بافته نیستیم. ما هم بخشی از این جهانیم. اگر شما برنامه ایشون رو ندیدید مشکل خودتونه می تونید برنامه هاشون رو ببینید.

      • بدون نام

        خب اطلاعات و اگهیتو بالا ببر . بخون ببین بشنو.روشن شو.تا تاثیر مثبت ببینی.

      • babak

        دوستان بنده ایشون رو ازچند سال قبل میشناسم ، نظرم جدی نبود به طنز گفتم ، می دونید چرا؟ چون در این مجله و دراین سایتها نمیشه به راحتی انتقاد کرد و خطر سانسور درکمینه نظراتمونه ، اگر دراین سایت به شخصی خارجی توهین بشه- مثل نظربالایی- نظر منتشر میشه اما اگر خیلی محترمانه به وضعیت اجتماع انتقادی بشه به احتمال زیاد منتشر نخواهد شد، این سیاه نمایی نیست حقیقته، واقعا شما با این برنامه های صدا وسیما می تونید مردم دنیا رو بشناسید؟ فرهنگ ها زبان ها قومیت ها مجری ها و گفته هاشون؟ وضعیت پارازیت ها و فیلترینگ اینترنت که دیگه نگو، حتی صدای برخی از مسئولین به خاطر فیلترینگ بی حساب و کتاب دراومده، بنده همیشه آرزو داشتم روزی برسه که هرکسی با هر اعتقاد و دین و مسلکی به راحتی بتونه در این کشور زندگی کنه و از تمام جزییات این عالم بزرگ باخبر بشه، نقد سازنده است اگر با مزاح باشه سازنده تر

      • شهرزاد

        بابک جون انصافا با نظراتت خیلی حال می کنم. همیشه حرف دل خودمو از زبون تو و حمیدرضا میشنوم. فقط بابا یه علامت خنده ای چشمکی چیزی بذار که بچه ها متوجه بشن داری شوخی می کنی.

      • babak

        شهرزادجان ممنون راستش علامت خنده یا تعجب راه حل رو خیلی آسون می کنه و خیلی ها زود قضیه رو می گیرن دوست دارم کمی مرموزانه حرف بزنم تا اونهایی که گیرایی شون بالاست لپ حرفهامو متوجه بشن و بقیه اندر خم یک کوچه باقی بمونن، گاهی باید درلفافه انتقاد کرد

    • علی

      به امید روزی که یه ایرانی بشه تاثیر گذارترین فرد

    • علی

      درآمدش با یارانه حساب کردن یا بدون یارانه نقدی 42 هزار تومنی؟

    • میناخانم

      فیونای عزیز احتمالا شما خبر نداری کارهای خیریه ای که این خانم انجام داده بیشماره. متاسفم بخاطر طرز تفکرتون. اینکه حالا یه نفر مسیحیه و توی یه جا مثل آمریکا زندگی میکنه دلیل نمیشه که آدم بدی باشه و جاش هم مستقیم توی جهنم. اون خانم بدون هیچ چشمداشت و ریایی اینکار هاروانجام داده . اگه یه کم انصاف و منطق باشه این تفکرات از بین میره.

    • مهنا

      این جور آدم ها کم پیدا میشن طبق صحبت مینا خانم وکتاب سرگذشت مشهورترین میلیاردر های جهان آدم بدی نیست .

    • roya

      behtereh biugrafishoonam bezarin

    • فیونا

      دوستان عزیز نظر همه شما برام قابل احترم وقابل تامل بود شاید کمی تند رفتم ولی تو ایران خودمون هم اینطور ادمها کم نیستن بارعایت همه موزین شرعی و قانونی ما برای دین خودمون ارزش قائل نباشیم و از ی مسیحی طرفداری کنیم چرا الگوی ما امام علی(ع) نباشه چرا الگوی ما حضرت فاطمه(س) نباشه ما شیعه ها ب اندازه 1/4سنی ها رو دینمون تعصب نداریم

      پاسخ ها

      • 1366

        چرا همش زوم می کنی رو مسیحی بودن یا آمریکایی بودنش؟ ببین اینا همه اسمه، شیعه، سنی ، مسیحی، اینا فقط و فقط اسمه. مهم انسانیته. ممکنه یکی فقط اسمش مسلمون بشه فقط اسمش شیعه باشه ولی انسانیت خودش رو فراموش کرده باشه . یه نگا به دور و برت بنداز می بینی این جور آدم ها رو.
        تو می گی تعصب، چرا تعصب؟ به نظر من تعصب رو هیچ چیزی خوب نیس چون اجازه نمی ده آدم واقعیت رو ببینه و بپذیره.

    • جی اچ

      یه عده خواننده که هرروز با لباشهای عجق وجقشون رو یه عده ادم ساده واقعا تاثیرات عجیبی میزارن
      از این نظر خیلی تاثیر گذار هستندن!!!!

    • somayeeh

      سلام اقابابک من نظرات شمارو دوس دارم

      پاسخ ها

      • babak

        ممنونم شما لطف دارید

    • علی

      درآمدش با یارانه حساب کردن یا بدون یارانه نقدی 42 هزار تومنی؟

    • somayeeh

      سلام من نظرات اقابابک رو که میخونم یاد نامه های براذر شهیدم می افتم ....

      پاسخ ها

      • babak

        برادرشهید شما مطمئنا درجایگاه والایی بسر میبره و زندگانی خوبی داره، همه ما دیریا زود به عالمی دیگه سفرخواهیم کرد و دیدارها دوباره میسرخواهد شد، امیدوارم همه با دست پررفته و شرمنده نباشیم، شرمندگی از بابت نعمت هایی که خدا به ما داده و به جای تفکر به تمام اونها و شناخت راز ورمزهای اصلی حیات به مسائل ریز و پیش وپا افتاده مشغول باشیم و ازشناخت واقعی خدا باز بمونیم

    • نیما

      تو اون دنیا این خانوم با احترام زیاد میره بهشت نه ما که تا حالا 10 هزار تومن به کسی کمک نکردیم.

      پاسخ ها

      • فیونا

        نیما خان اگر از نظر شما بهشت رفتن ب این راحتیه باپول میشه خرید من حاضرم ماهی یک میلیون تومن بدم و هر کار حرام غیر شرعی انجام بدم

      • بی تو

        احسنت منم با فیونا موافقم

    • ضد ریا

      فیونا یه جور حرف می زنه انگار خودش معصوم معصومه
      چند سال با این خانم زندگی کردی فیونا که اینقدر مطمئنی که کارهای حرام انجام میده؟
      می دونی چیه، از آدم های خشکه مقدسی مثل تو اصلا خوشم نمیاد. خودتونو بالاتر از همه می دونید انگار سند بهشت به نام شماست و هرکی مثل شما فکر نکنه مستقیم میره جهنم.
      برو بابا.

    • فیونا

      من ن بلاتشبیه گفتم معصومم ن خشکه مقدسی. من فقط معتقدم هر چیز تو 4چوب قانون خدا ن کمتر ن بیشتر
      خدایش کلاهتون قاضی کنید جوابم بدید اگر این خانم محجبه بود بازهم اینقدر طرفشو میگرفتید ؟

      پاسخ ها

      • بی تو

        من کاملا باهات موافقم

      • فیونا

        ممنون بی تو جان الهی من بیتو نشم

    • مهدی پ

      بسه بابا حالم به هم خورد!
      یه مشت آدم بیکار میان صبح تا شب سر یه کسی که روحشم خبر نداره با هم کل کل و به هم بی احترامی میکنن. آخه به من و شما چه ربطی داره؟ فکر نون کن که خربزه آبه...

      پاسخ ها

      • فیونا

        درسته این خانم اصلا ارزش نظر دادن نداره
        ممنون ک یاداوری کردی پرچم سفید من بالاست

    • somayeeh

      چرانظرمنودرج نمیکنید؟؟؟؟؟؟خ بی انصافید

      پاسخ ها

      • شلغم

        بابا اینو بدرجین کچلمون کرد

    • زن ایرانی

      خانم اپراوینفری یک خانم به تمام معنا و محبوب میباشد.همینکه توانسته بین این همه انسانهای دنیا محبوبیت داشته باشه واقعا مهمه. چرا که هرانسانی نمیتواند اینقدر خودرا تو دل مردم جاکند.

    • 656461

      هر کس هرجوری هست به خودش ربط داره . بهتره ما به دفتر زندگیمون یه نگاه بندازیم تا حالا به یه فقیر کمک کردیم ؟

    • بدون نام

      من خانم بزرگي چون اپرا را خيلي دوست دارم و از اون الگو مي گيرم احسن به اين زن بزرگ قرن بيستم

    • sherek

      فیونای گیس بریده چند بار باید تو خونه حبست کنمکه نیای بیرون از این شر و ورا ببافی خدایا من از دست این زن کجا برمممممممممممممممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      ارادتمند همه ی مردای با غیرت شِرِک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج